andrejus

Od czego ta kontrolka

Polecane posty

andrejus    158

od czego ona jest?

Wcześniej migała 4 od prawej, jak sie nie myle od stanu oleju przekładniowego. Teraz świeci wykrzyknik i czasem dołączaja do niego kontrolki stopu z sygnałem dżwiękowym.

Stan oleju sięga dolnej kreski (min) na bagnecie.

renokontrolki.jpg


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karl    0

Tak to napewno jest od ręcznego

Sprawdź czujnik od ręcznego czy napewno się rozłacza czy może tam coś sie nie wyrobiło...

 

Prosze o zdjęcia reni :rolleyes:

Czy już wszystko złożone i silnik chodzi ok?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

tez mialem problem z kontrolka od recznego,

po lewej stroniena skrzyni powinien byc czyjnik, mniej wiecej nad zwolnica,

tam jest taka dzwigienka i do niej przyspawany taki plaskownik ktory wciska czyjnik, ja na ten plaskownik zalozylem kawalek przewodu gumowego aby lepiej dociskal


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

tez mialem problem z kontrolka od recznego,

po lewej stroniena skrzyni powinien byc czyjnik, mniej wiecej nad zwolnica,

tam jest taka dzwigienka i do niej przyspawany taki plaskownik ktory wciska czyjnik, ja na ten plaskownik zalozylem kawalek przewodu gumowego aby lepiej dociskal

 

A od czego jest ta kontrolka 4 od prawej?

Wydawało mi sie że stan oleju więc dolałem ale po zalaniu zaświeciła się jeszcze 2 razy.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

to chyba nie jest od stanu oleju

 

Chyba???

 

Zauważyłem że ten wykrzyknik zaświeca się równo z kontrolką 4 od prawej.

oglądałem ten czujnik i wydaaje mi sie że działa jak powinien.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Macie może instrukcje obsługi do jakiegoś modelu renualt?

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

ta kontrolka i dzwiek alarmują gdy np trzymasz za długo noge na półsprzegle" gdy jedziesz na za wysokim biegu na małych obrotach i sie dusi, gdy słabnie ładowanie wtedy zaswieci sie razem z tym akumulatorem a gdy piszczy i mruga razem z tą kontrolką z trybikiem i kropelką w srodku oznacza zbyt niskie cisnienie w hydraulice, to tyle z tego co pamietam i zauwazylem, jesli ktos wie wiecej niech pisze ;) aha i od recznego jest akurat u mnie kontrolka (P)razem z innymi od swiatel itp. w tym panelu gdzie ty masz stan paliwa temp silnika etc . górny panel kontrolek mam taki sam

Edytowano przez piciaj

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
Ta kontrolka chyba jest od niskiego ciśnienia powietrza w pneumatyce.

i tu pojawia sie problem, w reni nie byly montowane instalacje pneumatyczne :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

instrukcją do reni to jest problem nigdzie jej nie można dostać mam myśli elektrykę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Może któryś z forumowiczów posiada taką instrukcję?

 

Powiedzcie mi jeszcze od czego jest 4 od prawej oraz przycisk start.

img0587p.jpg


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

zupelnie inny mam ten panel niz Ty, na 90% to będzie czujnik zapchania filtra czy przepustowości , jak kto woli, jesli musisz pompe wymienic hydrauliczna, to koszt tej pompy to 2980zł oryginał dzis po tka ową jadę


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Moja renia jest z 95 roku. 155.54 TZ

Czym różni sie twój panel od mojego?

Co się stało że kupujesz nowa pomnpę?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

no moja tez jest 95r,a bym musial zrobic zdjecie i wstawic ale to przy czasie.. a pompe juz wlozylem nową , u mnie bardzo ciezko sie krecilo jak zlapal temp w orce, rewers szarpał to takie glowniejsze objawy


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Koledzy co może być że ta kontrolka z wykrzyknikiem cały czas mruga. Założyłem nowy wyłącznik świateł stopu pod kabina (co prawda

nie originał ale zadanie powinien spełnić).

A od czego są te dwie kontrolki z napisem STOP, bo mam taką samą sytuację jak autor postu

Może ktoś z kolegów dysponuje opisem wszystkich kontrolek w języku polskim

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Tak jak pisali wyżej. Prawdopodobnie pompa hydr nie domaga i masz małe ciś. Masz u siebie rewers elektrohydrauliczny? Jeśli szarpie ci czasem to wina lezy po stronie pompy lub tez filtrach.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Pompa podobno nowa.Mam rewers elektrohydrauliczny. Olej podobno zmieniony , filtr przelotowy też.Ale są jeszcze inne filtry od hydrauliki.Pytanie gdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

są 2 filtry przelotowe. Jak się nie myle jest jeszcze jeden przy silniku obok pompy.

Na rozgrzanym siliniku-oleju dobrze podnosi tuz? oczywiście pod obciążeniem.

kierownica chodzi lekko?

Jeśli nie to niestety pompa.

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Kierownica chodzi ok. Jak jest prawa strona silnika , nad rozrusznikiem są takie jakby dwa filtry. Nie wiesz co to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

Może któryś z forumowiczów posiada taką instrukcję?

 

Powiedzcie mi jeszcze od czego jest 4 od prawej oraz przycisk start.

img0587p.jpg

 

kolego to jest kontrolka filtra powietrza :blink: należy wyczyścić filtr jak i kontrolkę... i odłączyć na kilka chwil w celu tak jakby resetu...


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

d o t y c z y z d j ę c i a z p i e r w s z e j s t r o n y czwarta od prawej jest od ciśnienia oleju w skrzyni biegów , a pierwsza od prawej informuje o błędach elektroniki (prawdopodobnie w tym przypadku elektrozaworów skrzyni, gdyż dostają zbyt niskie ciśnienie oleju ), a przycisk START podaje paliwo na świece płomieniową

Edytowano przez robertszejk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

skąd masz te informacje?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj