Skocz do zawartości
Piotruss

John Deere 6200 [ubytki płynu chłodzącego]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Piotruss    0

witam mam dziwna sytuacje w moim jd bo ubywa mi plynu w ukladzie chlodzenia, przez dwa dni pracy w turze "wypil" prawie 5l inne podejrzane objawy to dymienie z odmy na jasny kolor dosc intensywanie ale tylko czasami i tak jakby ten plyn wydobywal sie razem z dymem oraz temperatura sie dziwnie zachowuje bo przez dluzszy okres czasu jest na bardzo niskim poziomie a nagle wskakuje na prawidlowy tak jakby termostat sie ciął poza tym po zgaszeniu ciagnika z ukladu chlodzenia mozna uslyszec dziwne "bulgotanie" tak jakby mial niestrawnosc innych nieporzadanych objawow brak silnik ladnie pracuje jest moc i cicho pracuje. co mi mozecie doradzic od czego zaczac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert123h    0

mam problem dotyczący świec żarowych w john deere 6200? gdzie te świece są dokładnie położone ?

pomogą przy rozpalaniu ciągnika w zime?

 

 

Proszę o pomoc:P

 

 

 

 

 

 

Z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

do Piotruss. Nie chcę cie straszyć ale miałem taką sytuację i skończyło się wymianą chłodnicy. JD ma spory wiatrak i ciężko zobaczyć płyn wyciekający, poza tym na nagrzanej chłodnicy szybko odparowuje. Naprawiać taką chłodnice jest dość ciężko bo jest plastikowa a przy rozbieraniu plastiki się łamią. Moja była dwa razy naprawiana i przy każdym rozbieraniu pękała w innych miejscach. Używek nie polecam bo może być gorsza od twojej. Czytałem już kiedyś na innym forum o takiej przypadłości i też rozmawiałem z jakimś rolnikiem i wychodzi że to znana dolegliwość w tych ciągnikach. Dodam jeszcze że nowa chłodnica kosztuje 4tys złotych netto , ale ja zamówiłem z wyprzedzeniem i zapłaciłem jakieś 2500 zł netto (ceny zalężą od kursu euro)

Ile masz przepracowanych godzin i jaki to rocznik?

 

hubert123h w tym papaju jest jedna świeca w kolektorze dolotowym powietrza. Jest ona z prawej strony ciągnika nad rozrusznikiem. Jeżeli nie jest uszkodzona to coś tam pomaga ale lepsze efekty daje zamontowanie grzałki na 230V. Koszt jakieś 400zł oryginalna JD.

Edytowano przez langedorf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

atomik    145

oryginalna kolego to w granicach 1050 złotych w serwisie, inną grzalkę porzadną defa zapłaciłem 285+ 185 kable. Koledze przywózł za 500 zł oryginalną ale nie wiem jak to zrobił bo pytałem w dwoch serwisach i w obu poyżej 1k trzeba zapłacić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

jak dobrze pamiętam są tam dwa rodzaje grzałek, jam mam opcję tańszą, jak potrzeba to poszukam faktury z numerem katalogowym

sorki zapomniałem dodać netto

Edytowano przez langedorf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruss    0

Mam takie pytanie w ktorych miejscach są korki upustowe oleju w skrzyni biegow w jd 6200. juz wymienilem filtr skrzyni biegow (ten na srodku pod ciagnikiem) filtr hydrauliki przy kole. olej spuszczalem z korka gdzie wychodzi walek naped i z lewej strony filtrem siatkowym. czy skrzynia posrednia tez ma jakis korek? prosze o odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert123h    0

Witam mam problem z moim jd 6200 .przy cięższej pracy w polu płyn chłodniczy osiąga wysoką temperature i w zbiorniczku sadzi ciśnienie Czego to może być usterka proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

jest to układ zamknięty więć ciśnienie jest zawsze,

podnosić termperature może niski poiziom płynu chłodzącego, brudna chłodnica (przedmychać sprężarką), kiedyś słyszałem że papchany filtr powietrza ale nie wiem czy to prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A powiedz mi Piotruss jak ile masz tego plunu w zbiorniczku jak dolewasz? Czy masz go tam jeszcze jak dolewasz? Bo u mnie tez ubywalo bardzo szybko jak dostal swojej temperatury ale do poziomu mniej niz minimum tak ze lekko zostalo w zriorniczku i jak dollalismy to moment i nie bylo znowu. Teraz wyczulismy ze jak jest cos w zbiorniczku to jest dobrze i wiecej nie zgubi i tak jezdzimy. Bulgotanie tez slychac jak sie go zgasi ale sie tym nie przejmujemy. Gorzej martwi nas nierówna praca silnika na niskich obrotach, na wysokich jest dobrze. Moze wiecie od czego to moze byc? Ktos sugerowal ze to wina wtrysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×