kkmarcin28

Mtz oslabł ?

Polecane posty

kkmarcin28    0

Witam. Mam mały problem z moim mtz 82 wydaje mi się że cięgnik zrobił się słabszy, łatwo zbija się z obrotów i ma problemy jak się wbije większy bieg to się tak wolno rozpedza że az dziwie się gdzie te 82 konie się podziewają jak jade z przyczepą a na niej 6 ton zboża i tu już niby prawie ,,gaz do dechy '' i zmieniam bieg na wyższy i się zamula silnik że czasami trzeba od razu zredukować bieg niżej bo nie idzie a taki ciągnik z takim obciązeniem to bez problemu powienien iść i ze zmiana biegów powinna przebiegac gładko. No juz nie mówie gdyby miał 12 ton obciązenia to rozumiem że ciężo by mu było ale z 6 tonami to żarty juz moim mf 255 jak ciągne 6 ton to jak zmieniam biegi to idze normalnie. MTZ jest 99r więc nie taki stary i ma 1700 mth w czym tkwi przyczyna ? no chyba że mi się wydaje że taki słaby ostatnio jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

A powiedz jak ten ciągnik pali na zimno? I podczas pracy bądź też na postoju jak dymi?

Ale tak jak kolega napisał wyżej:wymień najpierw filtr paliwa, wyczyść odstojnik i sprawdź wężyk co idzie z baku do odstojnika bo lubi się przytykać <_<


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie jak koledzy piszą. Sprawdził bym ustawienie zaworów a nawet wtrysków jeśli jeszcze tego nie robiłeś w tym ciągniku. Raz na jakiś czas powinno się to robić profilaktycznie. Zobacz jak będziesz wymieniał filtr paliwa czy paliwo z baku leci swobodnie, zdaża się że przypychają się rurki. Tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Doookładnie, cały układ paliwowo musisz przejrzeć, u mnie jakiś czas temu farba zaczeła odpadać ze zbiornika co zamulało krany i przewody, paliwo może denne masz co przyczynia sie do braku mocy, jeżeli zmienisz filtr i przejrzysz układ i niczego nie znajdziesz to zostaje Ci regulacja pompy wtryskowej. Wstyd sie przyznawać ale u nas po tysiącu mtg robiliśmy pompe w MTZ booo po pierwsze dymił, po drugie brak mocy, po trzecie utrudnione palenie, po czwarte ssał do dwóch litrów w orce więcej paliwa na hektar, a jak u Ciebie ze spalaniem?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Tak jak koledzy wyżej, sprawdź układ zasilania paliwem, od baku, do zaworków w pompce wspomagającej [czasami lubią się zawiesić]. A tak na marginesie nie wiemy ile latek i MTH ma ta zemsta Łukaszenki, trudno wróżyć z fusów.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

To ja wywróżę że to rocznik 1999 i to że ma 1700 mtg xP


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1116

Nie zapominajcie też o filtrze powietrza.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Nie wiem jak u Wassss ale u mnie kontrolka w MTZ i belarusie sie zapala jak filtr sie przytyka


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

To ja wywróżę że to rocznik 1999 i to że ma 1700 mtg xP

Cholera zjadłem ostatnie zdanie :blush:


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus907    6

Ja też kiedyś miałem taki spadek mocy w MTZ słaby był przykapcał to mi się wężyk od zbiornika do filtra przytkał i to była przyczyna... A propo tej kontrolki co tu kolega wyżej pisze to mi się jakiś czas temu zapaliła czerwona kontrolka zawsze po zapaleniu gasła a teraz świeci cały czas to od czego to? od tego że może być przydkany filter??... :blink: chyba raczej nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Zdejmij filtr powietrza, niech Ci go ktoś zatka dłonią i zakręć rozrusznikiem kilka razy, wtedy zobaczysz która to;) a tak na teraz to Ci nie powiem co zapala sie w Twoim MTZ


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wystarczy pociągnąc awaryjne gaszenie silnika i też się zapali. U mnie ta kontrolka jest pomarańczowa. Albo kable rozłącz. Też się dowiesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkmarcin28    0

Ciągnik pali od nowości na oko tyle samo ciężko mi określić dokładnie bo zegar od paliwa coś mi ostatnio szwankuje i źle pokazuje. To tak jak mówicie muszę filtry powymieniać i przejżec układ paliwowy. Kolego mi mówił że on miał podobny problem tyle że z c330 i przyczyna była w tym że do brudnej beczki paliwa nalał a co za tym idzie jak do ciągnika nalał to wszystko się pozapychało i musiał filtry wymieniać zbiornik czyścic itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj