kkmarcin28

Mtz oslabł ?

Polecane posty

kkmarcin28    0

Witam. Mam mały problem z moim mtz 82 wydaje mi się że cięgnik zrobił się słabszy, łatwo zbija się z obrotów i ma problemy jak się wbije większy bieg to się tak wolno rozpedza że az dziwie się gdzie te 82 konie się podziewają jak jade z przyczepą a na niej 6 ton zboża i tu już niby prawie ,,gaz do dechy '' i zmieniam bieg na wyższy i się zamula silnik że czasami trzeba od razu zredukować bieg niżej bo nie idzie a taki ciągnik z takim obciązeniem to bez problemu powienien iść i ze zmiana biegów powinna przebiegac gładko. No juz nie mówie gdyby miał 12 ton obciązenia to rozumiem że ciężo by mu było ale z 6 tonami to żarty juz moim mf 255 jak ciągne 6 ton to jak zmieniam biegi to idze normalnie. MTZ jest 99r więc nie taki stary i ma 1700 mth w czym tkwi przyczyna ? no chyba że mi się wydaje że taki słaby ostatnio jest...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    17

A powiedz jak ten ciągnik pali na zimno? I podczas pracy bądź też na postoju jak dymi?

Ale tak jak kolega napisał wyżej:wymień najpierw filtr paliwa, wyczyść odstojnik i sprawdź wężyk co idzie z baku do odstojnika bo lubi się przytykać <_<


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie jak koledzy piszą. Sprawdził bym ustawienie zaworów a nawet wtrysków jeśli jeszcze tego nie robiłeś w tym ciągniku. Raz na jakiś czas powinno się to robić profilaktycznie. Zobacz jak będziesz wymieniał filtr paliwa czy paliwo z baku leci swobodnie, zdaża się że przypychają się rurki. Tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Doookładnie, cały układ paliwowo musisz przejrzeć, u mnie jakiś czas temu farba zaczeła odpadać ze zbiornika co zamulało krany i przewody, paliwo może denne masz co przyczynia sie do braku mocy, jeżeli zmienisz filtr i przejrzysz układ i niczego nie znajdziesz to zostaje Ci regulacja pompy wtryskowej. Wstyd sie przyznawać ale u nas po tysiącu mtg robiliśmy pompe w MTZ booo po pierwsze dymił, po drugie brak mocy, po trzecie utrudnione palenie, po czwarte ssał do dwóch litrów w orce więcej paliwa na hektar, a jak u Ciebie ze spalaniem?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

Tak jak koledzy wyżej, sprawdź układ zasilania paliwem, od baku, do zaworków w pompce wspomagającej [czasami lubią się zawiesić]. A tak na marginesie nie wiemy ile latek i MTH ma ta zemsta Łukaszenki, trudno wróżyć z fusów.


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

To ja wywróżę że to rocznik 1999 i to że ma 1700 mtg xP


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Nie zapominajcie też o filtrze powietrza.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Nie wiem jak u Wassss ale u mnie kontrolka w MTZ i belarusie sie zapala jak filtr sie przytyka


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    1029

To ja wywróżę że to rocznik 1999 i to że ma 1700 mtg xP

Cholera zjadłem ostatnie zdanie :blush:


"

EDYTORIAL

 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus907    6

Ja też kiedyś miałem taki spadek mocy w MTZ słaby był przykapcał to mi się wężyk od zbiornika do filtra przytkał i to była przyczyna... A propo tej kontrolki co tu kolega wyżej pisze to mi się jakiś czas temu zapaliła czerwona kontrolka zawsze po zapaleniu gasła a teraz świeci cały czas to od czego to? od tego że może być przydkany filter??... :blink: chyba raczej nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Zdejmij filtr powietrza, niech Ci go ktoś zatka dłonią i zakręć rozrusznikiem kilka razy, wtedy zobaczysz która to;) a tak na teraz to Ci nie powiem co zapala sie w Twoim MTZ


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wystarczy pociągnąc awaryjne gaszenie silnika i też się zapali. U mnie ta kontrolka jest pomarańczowa. Albo kable rozłącz. Też się dowiesz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkmarcin28    0

Ciągnik pali od nowości na oko tyle samo ciężko mi określić dokładnie bo zegar od paliwa coś mi ostatnio szwankuje i źle pokazuje. To tak jak mówicie muszę filtry powymieniać i przejżec układ paliwowy. Kolego mi mówił że on miał podobny problem tyle że z c330 i przyczyna była w tym że do brudnej beczki paliwa nalał a co za tym idzie jak do ciągnika nalał to wszystko się pozapychało i musiał filtry wymieniać zbiornik czyścic itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj