lukaszo

Ciężko pali czy ciepły czy zimny

Polecane posty

lukaszo    0

witam. kupiłem nowy rozrusznik szybkoobrotowy do władka i nadał jak jest zimny to ciezko pali :co moze byc tego przyczyna ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wskw    0

może jakieś konkrety... jaki ciągnik w ogóle? trudno pomóc skoro nic nie wiadomo... może po protu słaby akumulator :)


Szukasz prawdziwych porad rolniczych? Stwórzmy je sami, skoro ich nie ma... Zapraszam na profil..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszo    0

jest to władimirec t25 akumulator jest nowy i nowy rozrusznik szybkoobrotowy zawory ustawione tak jak powinny byc . jak jest zimny to ciezko odpala jak jest rozgrzany pali ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

hmm mój pali jak jest zimny bardzo dobrze ale jak założyłem nowy aku na 2 letnim nie może przeżucic jak jest poniżej -15 a na nowym tak tylko ze to brata do 3P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

No właśnie kręci czy nie kręci.Sprawdzales filtry paliwa i odstojnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumcajs9    6

zbyt mała dawka paliwa na rozruch pompa paliwowa do regeneracji dokładniej to chyba sekcja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszo    0

kreci dobrze ale jak jest zimny to nie chce załapac tak jak by nie dostawał paliwa . a jak jest ciepły pali odrazu . pompa dobra po regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    3

Ja na twoim miejscu zajzal bym do odstojnika moze bylo troche wody i zamarzla u mnie wlasnie tak bylo :) a krecil tak ze silnik chcial z ramy wyskoczyc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszo    0

zawory sa ustawione tak jak powinny byc . moze cos z tym paliwem ale jak jest ciepły to pali odrazu to co paliwo ma do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma1kel    0

Mam problem z moim T25. Ciężko pali nie ważne czy ciepły czy zimny. Robi po pół obrotu coś go przydusza słychać powietrze i znów pół obrotu i tak w kółko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Akumulator albo rozrusznik. Spróbuj z odprężnikiem. Objawy wskazują raczej na rozrusznik, sprawdź też połączenia kabli...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    91

Jak słychać powietrze to morze jest prześwit między tuleją cylindra a głowicą.Słabe sprężanie i ciężko pali. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Ja tam bym szukał najprostszych przyczyn najpierw. Zobacz aku, u mnie też były jaja z odpalaniem jak nie słabo kręcił to strzelał rozrusznik a jak dostał nowe baterie to jak ręką odjął palił bez odprężnika. teraz znowu sie to zaczyna dziać i trzeba będzie sie do sklepu wybrać a to już z 10 lat. Szpece doradzali najlepiej cały silnik w mak rozebrać:lol:. A może po prostu Ci nie ładuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma1kel    0

teraz własnie ładuje akku. Jaki naładowany akku powinien mieć napięcie ? bo w aucie to 12,8 jest ok a w traktorze ?

Zaraz dodam filmik na forum nagrałem z próby odpalenia, będzie słychać obroty rozrusznika.

 

oto filmik

Edytowano przez ma1kel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Napięcie to ok 12,6V nie mniej. Nie ma znaczenia czy to ciągnik czy samochód 12,6V każdy dobry akumulator powinien mieć.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Zanik akumulatora i rozrusznika.A co bedzie jak mróz przyjdzie?

Zainwestuj w rozrusznik planetarny i mały aku,120 ah wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj