Skocz do zawartości
lukaszo

Ciężko pali czy ciepły czy zimny

Polecane posty

lukaszo    0

witam. kupiłem nowy rozrusznik szybkoobrotowy do władka i nadał jak jest zimny to ciezko pali :co moze byc tego przyczyna ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wskw    0

może jakieś konkrety... jaki ciągnik w ogóle? trudno pomóc skoro nic nie wiadomo... może po protu słaby akumulator :)


Szukasz prawdziwych porad rolniczych? Stwórzmy je sami, skoro ich nie ma... Zapraszam na profil..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszo    0

jest to władimirec t25 akumulator jest nowy i nowy rozrusznik szybkoobrotowy zawory ustawione tak jak powinny byc . jak jest zimny to ciezko odpala jak jest rozgrzany pali ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

UrsusCzesio    304

hmm mój pali jak jest zimny bardzo dobrze ale jak założyłem nowy aku na 2 letnim nie może przeżucic jak jest poniżej -15 a na nowym tak tylko ze to brata do 3P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    2

No właśnie kręci czy nie kręci.Sprawdzales filtry paliwa i odstojnik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rumcajs9    6

zbyt mała dawka paliwa na rozruch pompa paliwowa do regeneracji dokładniej to chyba sekcja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszo    0

kreci dobrze ale jak jest zimny to nie chce załapac tak jak by nie dostawał paliwa . a jak jest ciepły pali odrazu . pompa dobra po regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blazek    2

Ja na twoim miejscu zajzal bym do odstojnika moze bylo troche wody i zamarzla u mnie wlasnie tak bylo :) a krecil tak ze silnik chcial z ramy wyskoczyc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszo    0

zawory sa ustawione tak jak powinny byc . moze cos z tym paliwem ale jak jest ciepły to pali odrazu to co paliwo ma do tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma1kel    0

Mam problem z moim T25. Ciężko pali nie ważne czy ciepły czy zimny. Robi po pół obrotu coś go przydusza słychać powietrze i znów pół obrotu i tak w kółko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    350

Akumulator albo rozrusznik. Spróbuj z odprężnikiem. Objawy wskazują raczej na rozrusznik, sprawdź też połączenia kabli...


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy83    41

Jak słychać powietrze to morze jest prześwit między tuleją cylindra a głowicą.Słabe sprężanie i ciężko pali. <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

Ja tam bym szukał najprostszych przyczyn najpierw. Zobacz aku, u mnie też były jaja z odpalaniem jak nie słabo kręcił to strzelał rozrusznik a jak dostał nowe baterie to jak ręką odjął palił bez odprężnika. teraz znowu sie to zaczyna dziać i trzeba będzie sie do sklepu wybrać a to już z 10 lat. Szpece doradzali najlepiej cały silnik w mak rozebrać:lol:. A może po prostu Ci nie ładuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma1kel    0

teraz własnie ładuje akku. Jaki naładowany akku powinien mieć napięcie ? bo w aucie to 12,8 jest ok a w traktorze ?

Zaraz dodam filmik na forum nagrałem z próby odpalenia, będzie słychać obroty rozrusznika.

 

oto filmik

Edytowano przez ma1kel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    350

Napięcie to ok 12,6V nie mniej. Nie ma znaczenia czy to ciągnik czy samochód 12,6V każdy dobry akumulator powinien mieć.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    36

Zanik akumulatora i rozrusznika.A co bedzie jak mróz przyjdzie?

Zainwestuj w rozrusznik planetarny i mały aku,120 ah wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez manio10
      Wigan,prosba I o pomoc w wycenie, 77 rok,brak dok,brakes kabiny, opony x 4 kiepskie. Glowice po remoncie,Pompeii po regeneracji,oswietlenie czesciowo now swieci. Podnosnik,skrzynia ok. 2 wajchy. Jak myslicie Ile jest wart?
    • Przez fza
      W katalogu podane jest oznaczenie uszczelniaczy w piaście: jeden    2-38x58-1; drugi  1-38x58-1.  Czym one się różnią, co oznaczają na początku oznaczenia cyfry, w jednym 2  a w drugim 1.  W tym roku wymieniłem na zwykłe simeringi 38x58x10 i widzę, że jedna strona leje.
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Miodu90
      Witam. Chodzi o wladimirca t-25. Problem jak w temacie. Podczas jazdy nagle zabraklo ladowania. Alternator goracy ze nie idzie go dotknąć. Amperomierz pokazuje 0 chociaz od czasu do czasu na 2-3 sekundy pokazuje na +. Tak jakby na chwile lapal ladowanie. Raczej jest dobry bo np przy wlaczonych swiatlach pokazuje na -. Kolo alternatora od paska sie nie grzeje. Jest lekko cieple ale to normalne. Pasek nie jest bardzo natepiony. Nie slychac tez nic niepokojacego z alternatora. Zwarcia raczej tez niema bo na kablach nic nie widac ani nic sie nie kopci. Alternator ten 400w bo chyba byly 2 radzaje. Mial ktos podobny problem? Moze jakies pomysly co jeszcze sprawdzic? Prosze o porady.
×