Polecane posty

mlody90    2

A mianowicie chodzi o to, że nigdy nie zakładałem radia ani w ciągniku ani w samochodzie, nawet nie znam się na tym. Więc pytam mam kilka pytań.

1.Jest jeden wolny bezpiecznik pod niego podłączać należy radio czy jest jakiś specjalnie dla radia przeznaczony?

2.Widziałem kiedyś że ktoś potrzebował jeszcze jakiegoś wzmacniacza aby podłączyć radio bo nie można było bezpośrednio podłączyć go do ciągnika, czy w tym ciągniku też jest taka potrzeba?

3.Moc głośników nie ma chyba znaczenia przy podłączaniu?

 

Na razie to tyle, bo miałem o coś jeszcze zapytać ale zapomniałem o co xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Przestudiuj tą stronę http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/dolkab.htm

Na podstronach znajdziesz też dużo informacji ogolnie o car audio.

1. Bezpiecznik od radia to taki sam bezpiecznik jak do świateł czy klaksonu, tyle, że o innej wartości (zwykle koło 10A).

2. Dzisiejsze radia mają wbudowane wzmacniacze, zwykle od 10 do 50W na kanał. Prosto pod radio podpina się głośniki.

3. Jak dasz za małe głośniki do mocnego radia to je spalisz gdy dasz zbyt głośno i jeszcze z podbiciem basów.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

@ mlody90 powinieneś w miejscu na radio mieć jakieś kable wyprowadzone? Niestety w tym ciągniku nie ma kostki iso co by ułatwiło montaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody90    2

Jeszcze takie jedno pytanko jak jest w radiu - Max. moc wyjściowa - 4x50W MOSFET to znaczy że jeden głośnik może mieć max 50W. np czy można zrobić zamiast 4x50W 2x100W?

 

Wiem że to pytanie nie ma związku z przeznaczeniem forum;/

Edytowano przez mlody90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

To jest moc maksymalna radia na każdym kanale 50W. A ty mu możesz podłączyć nawet 4 głośniki 100W ale on i tak nie wykorzysta tej mocy. Jak podłączysz

2X100 to i tak moc radia wynosi 50 W na każdy kanał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

50W na kazdy kanal ale tylko teoretycznie. W praktyce jest to nieosiagalne.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody90    2

Nie było aż tak źle przy podłączaniu:) uziemienie było wolne jakieś a + sobie połączyłem z kabelkiem od nawiewu:D teraz elegancko wszystko działa:) Dzięki ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj