Maniek101

Jak napchać smaru do klamitek

Polecane posty

Maniek101    144

Witam, kupiłem sobie tawotnice i jak wciskam wąż w klamitke w moim c-330 to zamiast wchodzić do środka odrazu wypycha bokiem koło węrza. Nic nie wchodzi do środka, klamitki nie są zatkane bo założyłem wszystkie nowe ;)

 

PS.

 

Nigdy wcześniej nie miałem doczynienia z tawotnicom i proszę o radę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Kalamitki jak nowe to pewnie dobre ale za nimi kit i przepchać nie może. Zamiast węża załóż sztywną końcówke jest lepsza. Pójdzie jak złoto.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

Wcale sztywna końcówka nie jest lepsza, giętką dojdziesz prawie w każdy zakamarek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Węże są dobre nawet b.dobre tylko masz trefna końcówkę weża kup ja nową, tę samą główke co zakłada sie na kalamitkę


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak kupił tanią to końcówka jest kiepska i nie zaciska się tak jak trzeba na kalamitce. Wtedy lepiej sztywne założyć jak ma. Poza tym nie wiadomo kiedy to było smarowane ostatnio. Odkręć kalamitke i zobacz czy ze starego smaru i kurzu nie zrobił się kit.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon09875    9877

odkreęc kalamitke i koncówke na tawotnicy i wkręć tą końcówke węża w ten gwint co kalamitke przykręcasz tak że będzie tawotnica przykręcona i wtedy 200% że ci nasmaruje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Kupujcie końcówki z trzema jarzemkami ściskającymi kalamitke, ta ma 4 a tym samym więcej dziur miedzy nimi i wieksze luzy przez które ucieka smar miedzy kalamitką a końcówką


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W końcówce jest tłoczek z otworem, to on zapewnia szczelność. Smar napiera na niego dociskając go do kalamitki i równocześnie zaciskając łapki. Wina będzie raczej w samej końcówce, jakiś bubel albo sposobie użytkowania. Ale drogie to nie jest może sprubować.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może masz kalamitki starego typu albo krzywo trzymasz końcówkę na kalamitce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    125

Drodzy koledzy :D

proste

Jedna osoba pompuje B)

druga trzyma końcówke B)

jak trzyma prosto i leci smar to niech przechyli B) :D

jak znowu leci to w drugą stronę B)


Wiem że popełniam błędy ale dopiero się uczę..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    227

Ostatnio kupowałem sam wężyk z końcówką i końcówka też nie trzymała dopiero gdy założyłem inną jest OK ale to taka jak mają na allegro z napisem germany - ta u mnie trzyma .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bez obrazy ale to dziwne by było żeby taką towotnicą smarowały dwie osoby. To wtedy lepiej rurke zakręcic i idzie docisnąć. W 30-ce jedynie do hamulcy i osi jest kiepski dostęp ale tragedi nie ma.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Drodzy koledzy :D

proste

Jedna osoba pompuje B)

druga trzyma końcówke B)

 

 

No to nie tylko przy smarowaniu :lol: ale poważnie co to za towotnica jak trzeba dwóch ludzi? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Kuźwa mają ludzie problemy,nie wiedzą jak sie smaruje tawotnicą.Kalamitka nowa nie oznacza że jest dobra,

kup sobie lepszą końcówke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A Witam, Witam, szczerze mówiąc to wolę takie tematy bo przynajmniej widać że ktoś ma problem i szuka porady, niż jakiś bezsensowny temat np. jaki ciągnik czy kombajn na 200czy 500 ha :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Lub jakie opony, jak podłączyć radio albo 60-ka kopci. Masz racje :rolleyes:


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81
Maniek101    144

te drugie, już rozwiązałem problem, znalazłem starą 3 szczękową końcówkę i jak wymieniłem zaskakuje i pcha aż miło po prostu ta nowa końcówka jakaś wadliwa nie zaskakuje i wszystko bokiem idzie.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jak już kupujecie chińszczyzne to kupujcie z wyższej półki-yato,honiton.

Bo reszta to wyrzucanie forsy w błoto.

Ciekawi mnie kiedy będzie temat-jak napompować koło albo czy olej jest potrzebny w silniku?

Boże słyszysz i nie grzmisz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez DanielKocima
      Witam dostałem od dziadka Ursusa c 330 3p problem polega na tym że nie posiadamy do niego żadnych papierów ani dokumentów a chciałbym go zarejestrować żeby móc legalnie jeździć po drogach, jak się do tego zabrać na zabytek nie wchodzi w grę ponieważ jest inny silnik z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Karol12
      To co w temacie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj