Skocz do zawartości
V12

słabe cisnienie oleju 7045

Polecane posty

V12    9

Witam

tak jak w temacie

czujnik nowy

olej zmieniony Aral 10w30

katrolka swieci jak sie dobrze zagrzeje przy 5 obr min a mryga przy 700obr

na zimnym i sredni nagrzanym ok

Wydaje mi sie ze chyba za zadki olej zalałem jaki powinien byc

czy to juz koniec silnika czy mozna z tym jeździc

sa jakies spsoby na doraxne zwiekszenie cis(bez remotu) słyszałem o podkrecaniu pompy wymianie fitra od C-360 a moze poprostu dodac jakiegos motodoktora lub zalac gęstrzy olej

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    0

Ja miałem to samo jak wstawiałem czujniki za 7 zł, wkońcu kupiłem za 30zł i jest spokuj. Może u ciebie też o to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

raczej mi sie nie chce wierzyc bo w C330 mam taki za 5 zł chba z 10lat i jak zgacze ciagnik to chwila upłynie jak sie zapali a przełozyłem go do zetora i jest to samo czyli sie swieci

moze zalac gestrzy olej

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Shinigami    0

jak masz jakis stary zegar z 30 lub 60 to sproboj bezposrednio zakrecic go do bloku silnika, jak bedzie pokazywac niskie cisnienie to zalac mu ze 2 motodoktor'y i zobaczyc jak nadal bedzie niskie cisnienie, no to niestety remoncik :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

zalej olej 15w40 polecam turdusa i jak masz tzw bąka to zmień go na jednorazówkę powinno pomóc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7

Stawiam na zbyt rzadki olej. Zalej go dobrym minerałem 15W40, półsyntetyk to raczej kiepski pomysł w wiekowej konstrukcji. Nie lej żadnego motodoktora bo pomoże na krótką mete, potem wykończy silnik. Jeśli gęstszy olej nie pomoże, to na początku podpiąłbym manometr i sprawdził jakie jest rzeczywiście ciśnienie, bo czujnik może oszukiwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
jaki masz filtr oleju???bo do odśrodkowych oleje mineralne się raczej nie nadają...

Dlaczego? W U912 mam odśrodkowy i leje 15W40... Poza tym jak produkowano 7045 to były tylko minerały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

witam

ja bym wymienił ten filter na wymienny ale nie moge dostac takiej podstawki do niego do zetora

bo nawet własciwie ten odsrodkowy to nic nie czyści nawet tam zednego sitka nie ma

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

hehe co to za filtr co nie czysci ;) może na początek podepnij manometr zeby wiedziec od razu.po co sobie dokładac roboty :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57
witam

ja bym wymienił ten filter na wymienny ale nie moge dostac takiej podstawki do niego do zetora

bo nawet własciwie ten odsrodkowy to nic nie czyści nawet tam zednego sitka nie ma

pozdr

jak nie można dostać my wymienialiśmy już chyba w 2 zetorkach przystawka kosztowała coś ok 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
witam

ja bym wymienił ten filter na wymienny ale nie moge dostac takiej podstawki do niego do zetora

bo nawet własciwie ten odsrodkowy to nic nie czyści nawet tam zednego sitka nie ma

pozdr

Nazywa się odśrodkowy, bo przy "filtrowaniu" wykorzystuje siły odśrodkowe i odrzuca zanieczyszczenia na ściany filtra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

@mirasek oczywiście chodziło mi o olej syntetyczny... ;) a stosowac się nie powinno bo filtr odśrodkowy bardzo dokładnie wyłapuje stałe zabrudzenia a także inne części stałe które uszlachetniają olej syntetyczny...przynajmniej tak mówł mi pan doktor na ćwiczeniach... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tedi2    0

sprawdz ćisnienie na zimnym i rozgrzanym silniku i porównaj z prawilowym a tak wogóle to ile powinno wynosić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

Najlepiej podepnij tam gdzie czujnik zegar i po kłopocie ja mam tak w zetorku i w c-360 i zawsze wiem jakie mam ciśnienie i zaczynam sie dopiero martwic jak wskazówka zbytnio nie idzie do góry ;) Kumpel robił kapitalkę silnika od podstaw w 7011 i go wyniósł równe 5tys ale teraz chodzi jak żyleta ten ciągnik :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
@mirasek oczywiście chodziło mi o olej syntetyczny... :D a stosowac się nie powinno bo filtr odśrodkowy bardzo dokładnie wyłapuje stałe zabrudzenia a także inne części stałe które uszlachetniają olej syntetyczny...przynajmniej tak mówł mi pan doktor na ćwiczeniach... ;)

To by sie zgadzało :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

na zimnym na wolnych jest ok 2atm na goracym ok 0,2(powinno być 0,6)

prawdo podobnie wywaleni filtra odsrodkowego by załatwiło sprawe bo on duzo cisnienia zabiera

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

znalazłem przystawke załozyłem i jest ok cisnienie jest bdobre ale teraz pytanie dlaczego tracił cisnienie na tym bąku czyzby te dyssze sie rozkalibrowały lub ma nie szczelnosc na łozyskowaniu czy poprostu juz tak mocno panewki puszczeja ze pompa nie ma wydajnosci????????

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×