mrmtz82

[MTZ 82] TUZ podnosi tylko na wolnych obrotach kiedy jest zimny olej

Polecane posty

mrmtz82    0

Witam. Mam problem z podnośnikiem w Mtz82 gdyż ciągnik jest zimny przykładowo rano zapalam i na połowie obrotów silnika nie chce mi podnosić podnośnik a pąpa daje ciśnienie że aż ciągnik przysiada na obrotach, lecz gdy ustawie gaz na minimalny to wtedy podnosi dobrze. Dopiero gdy ciągnik uzyska 80 stopni to wtedy podniśnik zaczyna poprawnie funkcjonować. Wiecie czego to może być wina?? Proszę o odpowiedź gdyż podczas orki można szału dostać bo żeby nawet troszkę unieść pług to trzeba gaz na zero prawie puścić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Od zmiany oleju zacznij, jakim go zalewasz?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Raczej zacznij od filtra oleju hydraulicznego.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Niekoniecznie, olej może być za gęsty


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ja bym prędzej powiedział że wlot do pompy jest czymś zdławiony. Spuść olej, odkręć kolanko od pompy i sprawdz bo ten objaw do żadnej awari nie pasuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lech12    0

miałem podobny problem wyczyściłem filtr oleju i wszystko wróciło do normy

 

Ja bym prędzej powiedział że wlot do pompy jest czymś zdławiony. Spuść olej, odkręć kolanko od pompy i sprawdz bo ten objaw do żadnej awari nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Tylko jeśli było by coś zadławione np. to kolanko to by nie robiły wszystkie 3 sekcje a mi nie robi, tylko podnoszenie tylnego podnośnika ale dociążanie pracuje idealnie. I tu jest ten największy problem czyja to może być wina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Czyli znaczy hydraulika zewnętrzna jest ok tylko sam podnośnik szwankuje gdy chcesz podnieść. Sprawdz z ciekawości filtr może to akurat to.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrmtz82    0

Którędy mam się do niego dostać?? Bo mam 2 Mtz z 5 lat już a nigdy jeszcze nie dostawałem się do filtra oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lech12    0

jak masz zbiornik oleju (dużej hydrauliki) to na nim jest taka pokrywka sześciokątna o ile dobrze pamiętam przykręcona na 4 śruby niej jest też element który mocuje maskę. Należny zdjąć tą pokrywkę a następnie wyciągnąć filtr. Jak będziesz miał problemy ze znalezieniem tego to pisz, postaram się pomóc.Jaki rodzaj sterowania masz ustawiony na rozdzielaczu od podnośnika?

 

 

Którędy mam się do niego dostać?? Bo mam 2 Mtz z 5 lat już a nigdy jeszcze nie dostawałem się do filtra oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie mogę zdławić trochę powrót oleju z siłownika żeby nie opuszczał zbyt gwałtownie? Dodam że nie posiada już regulatora siłowego.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wepnij się w węża od podnoszenia. Załóż zwór dławiący jednostronnego działania.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj