Polecane posty

Bob    820

Mam pytanie do użytkowników tej serii zetorów. Otóż od kilku dni z elektomagnesu tego znajdującego się nad wałem przedniego napędu pod kabiną wycieka mi olej. Kiedyś tam się tylko "pocił" olejem a teraz normalnie "pluje" przez tą wychodzącą z elektromagnesu rurkę. Wie ktoś może co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

Są dwie możliwości, pluje ze sprężarki, albo ze skrzyni, sprawdz wszedzie najlepiej poziom oleju, i bedziesz wiedzial raczej co jest przyczyną, albo może dolewałeś gdzieś ostatnio i za dóżo ci sie kapło..., sprawdz , - tam gdzie węzyk do pompowania się podłacza , czy jak kicha to olejem pluje


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bob    820

Dzięki ale mnie chodzi o elektromagnes który włącza przedni napęd a pluje olejem hydraulicznym nie silnikowym. Sam już nie wiem co może się dziać, a ze skrzyni wiele nie ubywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak wykrecisz elektromagnes do będą tam 2 małe albo 1 oryngi i prawdopodobnie już swoje przepracowały albo przyszła kolej na elektromagnes

 

P.S To wszystko co mogę pomoc.A za moje tematy na pewno banana nie dostanę ciekawe jak bu ha ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bob    820

Już naprawione ale i tak dzięki za podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacki31    5

Już naprawione ale i tak dzięki za podpowiedź.

A co było, bo mam też taki sam problem??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bob    820

Był maksymalny poziom oleju nawet ciut więcej i "pluł" nadmiarem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Witam, również mam pytanie do posiadaczy tej serii: czy u was też wolno działa podnośnik? Jak się trochę popracuje to muszę dodać gazu żeby podniósł... Kolejną sprawą jest to, że ciężko się kręci kierownicą na małych obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bob    820

Mój pomimo tego że jest wiekowy tzn z 1997 takich problemów nie ma. Przejrzyj hydraulikę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

jeśli chodzi o kierownice, to u mnie też na wolnych obrotach się ciężko kręci a raczej jakby zacina,sprawdz orbitrol, jęsli chodzi o podnośnik to jest regulacja szybkości podnoszenia, albo też mało oleje hyraulicznego albo filter


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie też miałem problem z podnoszenie. Były dwie usterki, wymieniłem wszystkie pierścienie uszczelniające w pompie hydraulicznej , oraz wypluło pierścień na zaworze ciśnieniowym (tym przy pompie). Trzeci rok po wymianie i jest ok, pozdrawiam. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj