MarcinO10

belarus 820 turbina

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
piotrb14    192
seweryn20    825

No widzisz. D-243 wolnossący stopień sprężania 16 i d-245 z turbo 15,1. Dopiero ciągnik 1025 ma stopień sprężania 17,1 i silnik d-245 Żeby wyciągnąć z tego silnika ponad 80kW dobili mu powietrza.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

tak jak pisal Seweryn IC nie chlodzi turbiny tylko powietrze dostajace sie juz do cylindrow z 2 powodow w zimnym powietrzu jest wiecej tlenu = lepsze spalanie i wiecej sie go schlodzonego zmiesci w cylindrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

UrsusCzesio, 4x40 na czwartej klasie ziemii MTZ ciągał bez większych problemów, silnik dawał rade tylko czasami uciągu brakowało. 952 z tym samym pługiem dosłownie nie miał co robić. A z tym pługiem 4x43 to troche dla mnie nietypowe zjawisko, wydające mi sie niemożliwym, chyba że ten pług jest jakiś niebywale lekki i prądkość nie przekracza 5km/ h, przecież 820 ma tylko osiemdziesiąt koni, uciąg ma jedynie lepszy od MTZta. Dziękuję za korektę błędu;)

Edytowano przez yahooo777

KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

UrsusCzesio, 4x40 na czwartej klasie ziemii MTZ ciągał bez większych problemów, silnik dawał rade tylko czasami uciągu brakowało. 952 z tym samym pługiem dosłownie nie miał co robić. A z tym pługiem 4x43 to troche dla mnie nietypowe zjawisko, wydające mi sie niemożliwym, chyba że ten pług jest jakiś niebywale lekki i prądkość nie przekracza 5km/ h, przecież 820 ma tylko osiemdziesiąt koni, uciąg ma jedynie lepszy od MTZta. Dziękuję za korektę błędu;)

Tu masz fotkę z 4x40 http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1257098377/gallery_381_19_106106.jpg po małej modyfikacji jest 4x43 i to jest wystarczające da moich potrzeb http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1257098377/gallery_381_19_18632.jpg


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

dlugo ci ten belarus w tym plugu nie pochodzi cos mi sie zdaje

to plug do ciagnika 100 - 120 km min i to na lekkie ziemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ja mam taki kawałek że nieważne kiedy się orze i jak, to tak się wyskibia że trudno sobie wyobrazić ( glina bardzo ciężka to belarusem 105 koni z pługiem 4x40 maxymalnie zsuniętym ( zajmuje prawie 1,55) bo zsunięty to traktor z prędkością 5,5km/h - 6km/h ma co robić w orce na zimę na głębokość 30 cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

S-Piotr, ciągałeś nim zagonowy pług, powiedzmy 4x40?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Zapraszam na pole :lol: na zimę nie orze sieje oziminy.Zagonowego nie ciągałem ,ale najważniejsza jest marka pługaLemken idzie rewelacyjnie lekko.Model Opal 090 3x35 (obrotowy)spokojnie C-360 ciągnęła,a mój to Opal 110+jedna skiba z 090.Zaczynałem od 3x35 rusek nie miał co robić,następnie był 4x35 i dalej zapas mocy,modyfikacja na 4x40 nie odczułem braku mocy,następna modyfikacja na 4x43 i to jest to ruski lubią najbardziej .Aby 820 mógł pracować z tym pługiem gdy założyłem 4 skibę ,zmieniłem siłownik na C-110 i lasze (cięgła) na takie z modelu 9XX.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

marka pługa ma tyle do znaczenia co nic... najważniejsze jest to jak i pod jakim kątem ustawione są lemiesze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

A pod jakim kontem powinny być ustawione aby lekko orał :lol: .


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

marka pługa ma tyle do znaczenia co nic... najważniejsze jest to jak i pod jakim kątem ustawione są lemiesze

No a pod jakim kątem są ustawione lemiesze zalezy od marki. Bo żadna starsza unia nie ma lemieszy tak ustaionych jak np mój kverneland prawie że lezą to już mniejszy opór stawia a jak unia ma lemiesz pod kątem 50 stopni to będzie cięzko szła :P druga sprawa odkładnice


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

ja mam pługi od prywaciarza na ustawieniach kverland ( facet robi pługi na wzór) kont lemieszy ten sam.... pługi chodzą leciutko bo leżą lemiesze prawie a nie stoją jak szpadel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

panowie wrocmy do tematu turbo a nie o plugach i orce bedziemy pisac kazdy ma inne gleby i kazdy inaczej orze

a co do turbo to niech sie ktos przejedzie belarusem albo innym mtz z turbo i bez i sobie porowna

wg mnie ciagnik z turbo ma dopiero uzyteczne obroty od 1500 (ponizej jest zamulowaty jak auto z TD )

dopiero powyzej ma moc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

od 1400 w górę zaczyna się zabawa ja na 1800 kończę, nie wiem jak w waszych 952 ale u mojego na prawdę turbinke słychać dopiero w cięższych pracach ;)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

nom nawet z agregatem aktywnym jak ruszam to muszę dać 1500 obr/min bo poniżej się przydusza, lepiej słychać turbo jak się ma tzw rurę z nierdzewki ( prosty kawałek rury cynkowanej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7974

no wlasnie wiec trzeba zadac sobie pytanie w czym ciagnik bedzie uzytkowany i czy zeczywiscie turbo spelni wymagania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

no ale jak wkręci się MTZ na obroty to jest nie do zaduszenia... prędzej się koła zaczną kręcić niż silnik zdechnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bez obrazy ale to głupie gadanie. To co wy ciągnikiem tylko ruszacie? Ważne że w czasie pracy na oborotach a tego jest najwięcej ma moc i moment a nie że w czasie ruszania trzeba mu 300 obrotów dołozyć. Do tego jeszcze praca w polu gdzie czesto w ziemie wchodzi się z biegu więc nie ruszasz tylko zakręt, wajcha w dół, maszyna w ziemia i ogień.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Do swojego starego MTZ dołożyłem turbinę (od 1025) i do pompy wtryskowej regulator nadciśnieniowy. Fakt na początku były problemy z ruszaniem ale dzięki regulacji pompy udało mi się to zminimalizować. Moc mocą ale przyrost momentu jest ogromny, to tak jakby się przesiąść z golfa SDI do TDI, Silnik pięknie trzyma obroty i nie ma mowy o jakimś przymulaniu po górę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

to albo to, przecież intercooler chłodzi turbine. wink.gif a chłodnica oleju silniku to już inna baja, nie tak potrzebna jak ICR

 

 

W jaki sposób intercooler chłodzi turbinę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj