Skocz do zawartości
synproboszcza

FENDT Vario 409 pomocy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt

Niestety ale nie ma tematu na temat tego modelu . Jakie sa wasze opinie

Interesuje mnie zakup tego ciągnika http://otomoto.pl/fendt-409-vario-A84217.html lub tego http://otomoto.pl/fendt-farmer-309-308-307-310-stanbdb-A72893.html

Prosze o pomoc mianowicie chciałbym wiedzieć czy jest wart jechania i ogladania go wiem ze na zdjeciach malo widac .

Czy słyszal ktos o tej firmie DAN POL

Czy ciagnik da sobie rade w 30+ hektarowym gospodarstwie ziemie lekkie smigał by z pługiem 3 skibowym agromasz , rozsiewacz , opryskiwacz 800l zawieszany , agregat uprawowo siewny 3m talerzowy agromasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Opini wielu o tej serii nie znajdziesz. Chcesz kupić sprzęt za tyle kasy nie pozostaje nic innego jak osobiście się pofatygować. Ja bym raczej nie liczył na osoby przypadkowe w wieku często kilkunastu lat. Co do samego ciągnika 90 km z początku lat 2000 za tyle kasy. Chyba bardziej zależy ci na bajerach które on ma niż na wartościach użytkowych. Poszukaj może czegoś mniej prestiżowego ale z mocniejszym silnikiem i młodszego. Jeśli konieznie fendt to może serii 300 zawsze deczko młodszy będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek2800    0

Jedź oglądnij. Będziesz wiedział dokładnie czy maszyna jest w stanie który Cię zadowala.

Seria 300 nie jest zła. Oszczędny zwrotny traktor. Wada to mechaniczny rewers i nie duża kabina. Seria 400 to nic nie większa kabina. Jednak kto jeździł z przekładnią Vario... B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jeśli chodzi o sprzedawce z Piór Wielkich to nie mogę powiedzieć złego słowa bo Zetor, którego od nich kupiliśmy sprawuje się świetnie i nic nie ukrywał przy oglądaniu ciągnika. Jak się nie pojedzie obejrzeć to się nie kupi nic uczciwego, po prostu trzeba dużo uwagi zwracać na towar jaki chce się kupić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

Kolego na tego ciągnika z dziewól radzę uważać bo słyszałem wiele opinii o maszynach stamtąd i niestety żadna nie była pozytywna ;) taka moja rada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Niektórzy słyszeli nawet o końcu świata po co takie gadki wstawiać. W dziewulach czy zbuczynie handlarzy jak psów. Na co drugim podwórku traktory stoją jak zajedziesz fendt ci się nie spodoba to coś innego znajdziesz. Pozatym myślę, że 409 czy 309 bez problemu na lekkich glebach poradzi sobie z 4x40 agromaszem z 3 skibowym śmiesznie będzie to wyglądało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego na twoim miejscu jako posiadacz fendta woziłbym sobie coś takiego http://otomoto.pl/fendt-309-A88018.html.Jest silniejszy a sam mam 308 ma 80 km i nie jest wcale strasznie silny.Pamiętaj ciągnik najlepiej żeby miał jak najmniej elektroniki.Lepiej się posiłować z lewarkiem jak z guzikiem.Coś mechanicznego naprawi byle mechanik a z elektroniką będzie już gorzej .Napisz jak jakiegoś kupisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

piotrslonski1 dlaczego tak mówisz,ze jak naj mniej elektroniki,właśnie nie bójmy się tego,sam mam dwa ferdki i uwierz mi nie wyobrażam sobie pracy innym ciągnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiex    1

Tego 409 widziałem ok 2msc temu. W poszukiwaniu ciągnika ok 150KM objechałem handlarzy wokół Zbuczyna. Na pierwszy rzut oka ten 409 wygląda nieźle, z tym że zaznaczam, że nie siedziałem wewnątrz kabiny, nie uruchamiałem silnika, nie wiem jak pracuje przekładnia itp. Zalecam jednak ostrożność z Vario z początku produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hubertuss - No nie ukrywam ze też wole powozić wygodnie dupke , ten fendt miał by mi posłużyć jakies 4-5 latek potem sprzedac fenda dołożyć troche kasy i cos nowego kupic moze tez fenda , albo go zostawie i kupie jakis nowy mocniejszy a ta 409 albo 309 zostawie do mniejszych prac ,jak może dokupie troche ha. A dostane jakiegos nowego jelonka za 145 tys max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Jd 5 m kuspisz nowy. Ale to zupełne przeciwieństwo fendta. Seria ta ma chińskie mosty i skrzynię biegów i tak naprawde nie wiadomo co jeszcze. Nie wspominam juz o spalaniu. Na droższe seria ta kasa to zamało. Jeśli koniecznie chcesz fendta zastanów się na serią 300 sprzet będzie młodszy i łatwiej będzie prościej zbudowany ciągnik sprzedać za kilka lat. Co do 409 nie wielu będzie chętnych za kilka lat do wydania za powiedzmy 15 letni ciągnik nafaszerowany elektroniką około 100 tys. Napewno jest to fajna maszyna ale jak dla mnie jej wadą jest cena w stosunku do rocznika. Poszukaj czegoś używanego w tej cenie z df, mf czy valtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseih4230    0

Co wy go bierzecie pod h*j Fendt to fendt to nie jest jakiś farmatrac a co do rewersu to nawet lepiej że mechaniczny ja mam w case i nie narzekam. Buhhaha rewers nie pasuje. Silnik deutza mocny a nie jak w case iveco hehe. Ja bym go brał ale patrz na wycieki czy nie ma luzów w przednim moście czy napęd się załancza rozłancza czy blokada mostu działa. I jak licznik czy wszystko jest ok . W 30h lekko ci sprawi. ja bym brał 409 z vario xD. Ale jak najmniej pierdół to lepiej sie mniej psuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej a mam też taki dylemat . o ile to jest możliwe mam 100 tys zl . chciał bym kupic nową proxime 85 moze byc podstawowa wersia , ale tez do tego jakis agregacik rozsiewacz opryskiwacz pług czy dostał bym jakies dofinasowanie do tego teraz ide na studium rolnicze, Jak by to nie wypalio to kupie fenda ale nie wymienie maszyn ... bo za 60 tys które chciałem na to przeznaczyc kupiłem 6 ha ziemi bo była okazja , chciałbym sie zajac uprawa kalafiora brokuła pora zboża i ok 20 maciorek, bo mój dziadek sie zajmował uprawa zbozowa i czasem ziemniaki ale trofil do szpitala i ja teraz to przejmuje ,chłodnie mam jakies 2km od siebie wiec z kontraktacja nie ma żadnego problemu wiec mial bym zbyt na kalafior brokuła i pora czekam na odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×