pawel46

Przeciek oleju spod koła pasowego

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel46    0

Witam.

W ciągniku Same Explorer 95 DT pojawił się dość znaczny przeciek oleju z uszczelniacza przy kole pasowym.

Traktor prawie nowy bo 2005 rok no i 1900 mtg.

serwis mówi że trzeba odjechać przodkiem żeby naprawić no i cena razem około 700-800 zł. Na razie dolewam oleju.

Może ktoś miał podobny problem ,chętnie wysłucham rady.

Ten ciągnik ma silnik produkowany w Trewiglio we Włoszech, typ 1000.4 W10 T.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

pewnie bedzie podobnie jak u mnie w lampku.trzeba bedzie wymienic uszczelniacz i tulejke. za ten zestaw zaplacilem u dilera cos okolo 300zl. sam zakladalem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel46    0

pewnie bedzie podobnie jak u mnie w lampku.trzeba bedzie wymienic uszczelniacz i tulejke. za ten zestaw zaplacilem u dilera cos okolo 300zl. sam zakladalem.

Witam.

Na stronce www.trattore.com są doskonałe katalogi ciągników , ale trudno mi ocenić czy w moim przypadku mogę sam podjąć się wymiany uszczelniacza .Tym bardziej że serwis chciałby jak najwięcej zarobić.No i nie wiem co z tym przodkiem.Teraz muszę dolewać około ćwiartkę na cały dzień pracy .Ale w końcu trzeba będzie naprawić.

Napisz czy jest to skomplikowane.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

a u ciebie jest chlodzony juz ciecza??mowiac o przodku masz na mysli naped? u mnie jest chlodzony powietrzem no i zeby sie dostac do uszczelniacza to nie musialem rozkrecac napedu.wystarczylo tylko z przodu odkrecic filtr powietrza sprezarke no i oslone. i byl dobry dostep do uszczelniacza. wydaje mi sie ze u ciebie powinno byc podobnie.zajrzyj do ciagnika i ocen co musialbys odkrecic aby sie tam dostac. zadanie nie jest skomplikowane. najpierw odkrecasz kolo pasowe pozniej sciagasz tuleje i na koniec sciagaczem uszczelniacz tylko trzeba uwazac przy sciaganiu aby nie polamac plastiku w uszczelniaczu podczas sciagania bo kawalki moga wpasc do srodka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel46    0

a u ciebie jest chlodzony juz ciecza??mowiac o przodku masz na mysli naped? u mnie jest chlodzony powietrzem no i zeby sie dostac do uszczelniacza to nie musialem rozkrecac napedu.wystarczylo tylko z przodu odkrecic filtr powietrza sprezarke no i oslone. i byl dobry dostep do uszczelniacza. wydaje mi sie ze u ciebie powinno byc podobnie.zajrzyj do ciagnika i ocen co musialbys odkrecic aby sie tam dostac. zadanie nie jest skomplikowane. najpierw odkrecasz kolo pasowe pozniej sciagasz tuleje i na koniec sciagaczem uszczelniacz tylko trzeba uwazac przy sciaganiu aby nie polamac plastiku w uszczelniaczu podczas sciagania bo kawalki moga wpasc do srodka.

Witam.

Tak ten silnik jest chłodzony cieczą.Rok prod. 2005.To była krótka seria Classic kompletowana w Polsce pod lublinem potem zastąpiona przez Explorera 3 z silnikiem Deutza.Faktycznie serwis mówił o odkręcaniu przedniego napędu (pewnie chcąc więcej zarobić), ale słusznie zauważyłeś, że w Twoim ciągniku nie było to potrzebne.

Ja myślę podobnie , tym bardziej ,że na stronie trattore.com znalazłem katalog tego Explorera no i z moich oględzin też wynika, że trzeba tylko zdemontować filtr powietrza i chłodnicę , jak piszesz.

Swoją drogą trochę dziwne ,że uszczelniacz padł po 1900 mtg.Dziękuję za radę.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio8    0

u mnie uszczelniacz dwa razy wymieniali na gwarancji. pierwszy raz wymienili sam uszczelniacz ktory po pol roku ponownie zaczal cieknac.dopiero jak wymienili tulejke i uszczelniacz to wytrzymal do 3000mtg. a teraz sam wymienialem i po 300mtg nie widac zadnych przeciekow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez mpomykala
      Witam,
      Czy posiada ktoś do sprzedania instrukcję napraw do ciągnika Deutz dx4.50 lub innego modelu DX?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj