Zaloguj się, aby obserwować  
astrzak

zbiornik paliwa Ursus 3512

Polecane posty

astrzak    16

Witam

Od pewnego czasu w moim 3512 w zbiorniku paliwa na bocznych ściankach pojawiła sie rdzawa maź. Czy to jest wina paliwa?? I czym ja mozna usunac bez wykrecania zbiornika( jakies preparaty, płyny)???


Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Ta "maź" jak to nazwałeś powoduje jakieś problemy? Bo jeśli nie to po co się nad nią głowic :blink:. W WSK jak nie była używana przez mojego ojca przez parę ładnych lat zanim ja dorosłem do niej to w baku też pokazał mocny nalot rdzy, ale to nawet jakoś specjalnie nie płukałem baku. Pamiętam tylko aby nie przekręcać kranika na rezerwę bo wtedy ściąga syf ze spodu baku i od razu gaźnik zapchany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

No zapychaja sie filtry i kranik paliwa szybko


Wiesz co sie liczy?????
Szacunek ludzi kierownicy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

No chyba że tak. Nie mam pojęcia czym to przepłukać... Wymontuj bak i poeksperymentuj- może benzyna albo rozpuszczalnik coś zdziłają. Nalej butelkę pomieszaj i zobacz czy daje jakiś efekt taka robota. Może ktoś inny doradzi bo ja nie wiem za bardzo. Ale to musi byc paliwo, bo ja w moim 4514 leje z Orlenu ekodiesel i nic się w baku niepokojącego nie dzieje.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Wymontuj zbiornik i spróbuj przemyć płynem co rozpuszcza olej i inne smary. Taki płyn do mycia.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek111447    140

zbiornik paliwa mi zardzewiał od srodka i nie da sie tego wyczysci a nowego nie moge nigdzie dostac...macie jakis pomysl od jakiego innego ciagnike mozna dpasowac zbiornik paliwa do ursusa 3512?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Moja opcja na rdze w zbiorniku to wlać troche ropy i wrzucić troche łańcucha i jakieś śruty nakrętki itp ważne żeby czyste i telepać trząść do momentu aż rdza się odbije i rozpuści, nastepnie płuczemy zbiornik czystym paliwem i gotowe

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Chyba kogos tu niexle wytelepało. Wszystkiego i tak w ten sposób nie obijesz. Pozatym jak potem zabezpieczyć rdzewiejącą powierzchnie skoro nawet pozostałe drobinki rdzy będą na nowo się rozwijać. Poszukaj dobrzez biornika nie możliwe żeby ich nie było przecież te ciągniki cały czas produkują od niczego innego nie dopasujesz. Swoją drpogą dziwne że w śropdku zerdzewiał co ty tam lałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr26    7

Polecam zadzwonic do ursusa w Warszawie tam na pewno mają zbiorniki do tych ciągników ja szukałem kierownicy i tez ogólnie był problem a tam mieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Koledzy ja mam taki problem w U- 3512 , miałem kiedys takich pomagierów u siebie ojciec twierdzi że oni kiedyś skrócili jakiś przewód w zbiorniku paliwa tak żeby zbierał paliwo po samej dolnej ściance po samym dnie zbiornika czy to prawda ??. Bo Ferguson troche mi nierówno chodzi chyba mam zanieczyszczony zbiornik i chyba go wyjme wyczyszczę tylko moje pytanie jest następująće czy takowy przewód w zbiorniku mogli go skrócić czy któs się z czymś takim spotkał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15287

W kraniku jest wypust i sitko, mogli wywalić sitko i uciąć wypust kranika. Ja u siebie specjalnie zmieniłem kranik na taki od wody by wszystko spłyneło. Bo jak gdzieś woda się skropli to rdzewieje zbiornik, a tak wszystko zostanie w separatorze. Leję przez gęste sitko w lejku i nic nie dostaje się do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego sitko to ja mam bo jest ostatnio czysciłem a ten wyput kranika to co do tego nie wiem, ostatnio czysciłem odstojnik i wymieniałem filtr paliwa , to w ostojniku była taka kupa brudu, poksrecałem wszystko odplailłem go pochodził. Odkreciłem jeszcze raz odstojnik i znow syf był w odstojniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0

@booster12 nie pisz posta pod postem, a zbiornik wymontuj, Wsyp do środka tluczony kamień, wlej trochę ropy, żeby rozmiękczyła zanieczyszczenia, uszczelnij wszystkie otwory, potrzasnij nim kilka razy(troche wyczerpujace), po tym wysyp kamien ze zbiornika i wypłucz wszystko ON. Ja w mf255 tak kiedys robiłem i pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Panowie jeszcze sie zapytam jak wasze U3512 pracuja równo czy tak jak Sowiety perkotają i czy to może być spowodwane zanieczyszczeniami bo pompkie robiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0

Ciężko odpowiedziec na Twoje pytanie czy równo. To jest silnik 3 cylindrowy i jego praca nigdy nie bedzie idealnie równa.A od kiedy jestes posiadaczem ciagnika? Jak masz mozliwosc to nagraj film jak pracuje i wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego posiadaczem jestem od 1995 r. mi sie wydaje ze kiedys ładnie pracował może to być związane z zanieczyszeniami zbiornika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    62

Kurcze fabryczny kranik zbiera wszystko do dna w baku bo tam tylko sitko jest i to jest minus tego bo ciągnie wszystki brud jak się ma już glony w baku. I jak zatyka się glon w otworze kranika w baku to ty gaz a on staje. Znam ten ból z najgorszej strony bo pod górą mi stanoł na głównej. Odkręć od strony akumulatora śruby zdejmij bak i karczerem wal w śroku lub płucz machając. Potem ON z 2-5litry popłukaj by wody się pozbyć, wysusz bak i montować. Ale nie piach czy kamienie. A praca 3P to coś jak MTZ motory ostatnie wypusty. Taki żwawy którki metaliczny głos per ,per ,per

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

no i tak kolego zrobie zdejme zbiornik pod myjkę i podzdejmuje wszystkie przewody i najwazniejsze te elastyczny i zobaczymy czy coś to da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj