Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
astrzak

zbiornik paliwa Ursus 3512

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
astrzak    16

Witam

Od pewnego czasu w moim 3512 w zbiorniku paliwa na bocznych ściankach pojawiła sie rdzawa maź. Czy to jest wina paliwa?? I czym ja mozna usunac bez wykrecania zbiornika( jakies preparaty, płyny)???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Ta "maź" jak to nazwałeś powoduje jakieś problemy? Bo jeśli nie to po co się nad nią głowic :blink:. W WSK jak nie była używana przez mojego ojca przez parę ładnych lat zanim ja dorosłem do niej to w baku też pokazał mocny nalot rdzy, ale to nawet jakoś specjalnie nie płukałem baku. Pamiętam tylko aby nie przekręcać kranika na rezerwę bo wtedy ściąga syf ze spodu baku i od razu gaźnik zapchany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    54

No chyba że tak. Nie mam pojęcia czym to przepłukać... Wymontuj bak i poeksperymentuj- może benzyna albo rozpuszczalnik coś zdziłają. Nalej butelkę pomieszaj i zobacz czy daje jakiś efekt taka robota. Może ktoś inny doradzi bo ja nie wiem za bardzo. Ale to musi byc paliwo, bo ja w moim 4514 leje z Orlenu ekodiesel i nic się w baku niepokojącego nie dzieje.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zbiornik paliwa mi zardzewiał od srodka i nie da sie tego wyczysci a nowego nie moge nigdzie dostac...macie jakis pomysl od jakiego innego ciagnike mozna dpasowac zbiornik paliwa do ursusa 3512?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziomal89    0

Moja opcja na rdze w zbiorniku to wlać troche ropy i wrzucić troche łańcucha i jakieś śruty nakrętki itp ważne żeby czyste i telepać trząść do momentu aż rdza się odbije i rozpuści, nastepnie płuczemy zbiornik czystym paliwem i gotowe

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Chyba kogos tu niexle wytelepało. Wszystkiego i tak w ten sposób nie obijesz. Pozatym jak potem zabezpieczyć rdzewiejącą powierzchnie skoro nawet pozostałe drobinki rdzy będą na nowo się rozwijać. Poszukaj dobrzez biornika nie możliwe żeby ich nie było przecież te ciągniki cały czas produkują od niczego innego nie dopasujesz. Swoją drpogą dziwne że w śropdku zerdzewiał co ty tam lałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr26    7

Polecam zadzwonic do ursusa w Warszawie tam na pewno mają zbiorniki do tych ciągników ja szukałem kierownicy i tez ogólnie był problem a tam mieli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Koledzy ja mam taki problem w U- 3512 , miałem kiedys takich pomagierów u siebie ojciec twierdzi że oni kiedyś skrócili jakiś przewód w zbiorniku paliwa tak żeby zbierał paliwo po samej dolnej ściance po samym dnie zbiornika czy to prawda ??. Bo Ferguson troche mi nierówno chodzi chyba mam zanieczyszczony zbiornik i chyba go wyjme wyczyszczę tylko moje pytanie jest następująće czy takowy przewód w zbiorniku mogli go skrócić czy któs się z czymś takim spotkał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1278

W kraniku jest wypust i sitko, mogli wywalić sitko i uciąć wypust kranika. Ja u siebie specjalnie zmieniłem kranik na taki od wody by wszystko spłyneło. Bo jak gdzieś woda się skropli to rdzewieje zbiornik, a tak wszystko zostanie w separatorze. Leję przez gęste sitko w lejku i nic nie dostaje się do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego sitko to ja mam bo jest ostatnio czysciłem a ten wyput kranika to co do tego nie wiem, ostatnio czysciłem odstojnik i wymieniałem filtr paliwa , to w ostojniku była taka kupa brudu, poksrecałem wszystko odplailłem go pochodził. Odkreciłem jeszcze raz odstojnik i znow syf był w odstojniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0

@booster12 nie pisz posta pod postem, a zbiornik wymontuj, Wsyp do środka tluczony kamień, wlej trochę ropy, żeby rozmiękczyła zanieczyszczenia, uszczelnij wszystkie otwory, potrzasnij nim kilka razy(troche wyczerpujace), po tym wysyp kamien ze zbiornika i wypłucz wszystko ON. Ja w mf255 tak kiedys robiłem i pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Panowie jeszcze sie zapytam jak wasze U3512 pracuja równo czy tak jak Sowiety perkotają i czy to może być spowodwane zanieczyszczeniami bo pompkie robiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kkk2006    0

Ciężko odpowiedziec na Twoje pytanie czy równo. To jest silnik 3 cylindrowy i jego praca nigdy nie bedzie idealnie równa.A od kiedy jestes posiadaczem ciagnika? Jak masz mozliwosc to nagraj film jak pracuje i wtedy bedzie mozna cos wiecej powiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

Kolego posiadaczem jestem od 1995 r. mi sie wydaje ze kiedys ładnie pracował może to być związane z zanieczyszeniami zbiornika ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    16

Kurcze fabryczny kranik zbiera wszystko do dna w baku bo tam tylko sitko jest i to jest minus tego bo ciągnie wszystki brud jak się ma już glony w baku. I jak zatyka się glon w otworze kranika w baku to ty gaz a on staje. Znam ten ból z najgorszej strony bo pod górą mi stanoł na głównej. Odkręć od strony akumulatora śruby zdejmij bak i karczerem wal w śroku lub płucz machając. Potem ON z 2-5litry popłukaj by wody się pozbyć, wysusz bak i montować. Ale nie piach czy kamienie. A praca 3P to coś jak MTZ motory ostatnie wypusty. Taki żwawy którki metaliczny głos per ,per ,per

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
booster12    2

no i tak kolego zrobie zdejme zbiornik pod myjkę i podzdejmuje wszystkie przewody i najwazniejsze te elastyczny i zobaczymy czy coś to da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ania2701
      Witam, czy ktoś wie jak spuścić wodę w Ursusie 5714 i mógłby dokładnie napisać co i jak a najlepiej poprzeć to zdjęciami co i w którym miejscu odkręcić itd?
    • Przez Dominik_1211
      Tak jak w temacie. Czy  w ursusie 5024 mozna jakos zwiekszyc moc np na pompie paliwa? Z czego np wynika wieksza moc w ursus 6024? Jaki moglby byc ewentualny przyrost mocy?
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez ursus-5314
      Mam pewien problem z moim Ursusem, a mianowicie podczas ciężkiej pracy na wysokich obrotach wszystko jest w porządku, ale gdy tylko odpuszczę gaz, płyn ucieka nadmiarem z chłodnicy, w ciągu 2 godzin uciekło ok 4l, dodam że w chłodnicy nie widać żadnych bąbelków w płynie, ciągnik normalnie pracuję (więc raczej to nie uszczelka pod głowicę), dolny wąż jest pusty, nie ma w nim płynu. Co to może być???
    • Przez Janesz
            Nagły spadek mocy , chodzi jak by bez 1 cylindra i dziwnie klekocze i słychać to w tłumiku , nie wiem co jest pomóżcie
       
×