Zaloguj się, aby obserwować  
SUZI

FENDT czy JOHN DEERE

Polecane posty

brzozak2    241

apeluje by adam sie ogarnal, nie pisal postow podniecajac sie nimi i wyrazil wreszcie konstruktywna wypowiedz jesli ma zamiar zabierac glos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
apeluje by adam sie ogarnal, nie pisal postow podniecajac sie nimi i wyrazil wreszcie konstruktywna wypowiedz jesli ma zamiar zabierac glos

śmieszne hehe a co do ciebie mariusz popychanie do przodu i do tylui(to wada i to wielka) jazda bez gazu to tylko strata mocy tam ktos powyzej to napisal(mav) podajże i zgadzam sie znim najlepiej gdy dajesz gazu i jedziesz najprpstsze rozwiazanie AP @mariusz powiedz co teraz nowego nie ma elektroniki wszystko ma najlepsze to co ma jak najmniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
powiedz co teraz nowego nie ma elektroniki, wszystko ma, najlepsze to co ma jak najmniej

Także obecnie najlepsze są Ursusy i Farmtraki, w dodatku w atrakcyjnych cenach ;) a ci co kupują za ciężką kase ciągniki naszpikowane elektroniką to jacyś nienormalni muszą być ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

He Mirasek nie ma to jak poczciwa C-360. U mnie już tyle lat chodzi i z elektroniką to nie mam żadnych problemów ;);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolo99    1
He Mirasek nie ma to jak poczciwa C-360. U mnie już tyle lat chodzi i z elektroniką to nie mam żadnych problemów ;):)

 

No u mnie też nie ma problemów ;) Tylko wymienić żarówkę w halogenie z tyłu :)

 

Każdy chwali to co ma :)

Ja swojego MTZ'ta też mogę dużo chwalić, ale też krytykować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    3
Popychanie do przodu i do tyłu (to wada i to wielka) jazda bez gazu to tylko strata mocy

Jak to bez gazu? Wciskasz gaz to jedziesz szybciej ujmujesz to wolniej a jak zmieniasz kierunek jazdy wtedy mielesz joystickiem ;]


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
śmieszne hehe

skoro takie smieszne to dlaczego edytowales (praktycznie usunales) swoj post po mojej interwencji???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Także obecnie najlepsze są Ursusy i Farmtraki, w dodatku w atrakcyjnych cenach :huh: a ci co kupują za ciężką kase ciągniki naszpikowane elektroniką to jacyś nienormalni muszą być ;)

famrtracki leeeee tam grygiel nic tylko pod nim lezec, ursusy to jeszcze ale 1634 1224 itp

a zresztą po co wszyscy tak sie wy kucamy każdy ma swoje poglądy każdemu cos innego sie podoba

 

 

@olik

chodi mi ty o to ze w fedzie pchasz i jedziesz i raczej tam gazu nie potrezbujesz a w JD wrzucasz dzwignia jaki tryb chesz(AP,AQP,PQP) i wciskasz gaz i jedziesz skrzynia sama sobie reguluje bieg do panujacych warunkow czy szybciej lub wolniej czy wyzszy bieg itp.

Vario od AP rozni nsie tym ze pachasz i jedziesz a w JD wciskasz gaz i jedziesz i niczym sie nie przejmujesz

JA to tak rozumumiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
w JD wrzucasz dzwignia jaki tryb chesz(AP,AQP,PQP)

JA to tak rozumumiem

chlopie zlituj sie nad nami, AP, AQP, PQP to nie sa zadne tryby :huh: tylko rodzaje przekladni i jest taka jaka sobie klient zamawia.

poza tym samo sterowanie naprawde nie jest najwazniejsza rzecza, chodzi o rozwiazania konstrukcyjne zastosowane przez danego producenta, ktore decyduja o trwalosci, sprawnosci itd, to naprawde nie chodzi o to kto jaki joystick zastosowal (jak tak bardzo sie koncentrujesz na przyciskach to kup amige 500 i tam oceniaj co jest lepsze, bo wtedy to ma sens :D )

na AF napisano juz sporo na temat np. przekladni bezstopniowych, takze radze zebys to poczytal, przeanalizowal, pozniej wyciagal wnioski i dopiero na koniec rozumial ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Nie no widać nie rozumie :huh:

 

PQP - to Power Quad Plus stopniowa skrzynia z 4 biegami pod obciążeniem

AQP - to Auto Quad Plus to samo co PQP tylko z funkcja auto

AP - to Auto Powr - bezstopniówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
Nie no widać nie rozumie :huh:

 

PQP - to Power Quad Plus stopniowa skrzynia z 4 biegami pod obciążeniem

AQP - to Auto Quad Plus to samo co PQP tylko z funkcja auto

AP - to Auto Powr - bezstopniówka

ale de***l przeciez ja to rozumiem ze wy jestescie ciemi jak ********** fendt nie ma takiego tryb a przekladnia to to samo przeciez wiem ze to jest i to nie jaest jaka sobie klijest zamawia to juz masz w zestawie cmoku

 

ale debil ze mnie szacuneczek kolego hahahahhahaaahha

ale to co podalem w nawiasie to podalem typy tej przekaldni czy trybu i to jest to samo co tryb:P:P:P:P:P:P:

troche kultury i nie pisz posta pod postem

 

 

 

 

Sorrki troche sie unioslem ja nie jestem wszech wiedzacy na temat tych grylli wiec dzieki ze mnie poprawiacie jak cos nie dokladnie cos wiem POZDRO (robertbara,brzozak2)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0

wiesz kto ma to kupuje kazdy ma inne poglady kazdy kup to co na niego stac i bedzie mial kase na utrzymanie itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241
ale de***l przeciez ja to rozumiem ze wy jestescie ciemi jak ********** fendt nie ma takiego tryb a przekladnia to to samo przeciez wiem ze to jest i to nie jaest jaka sobie klijest zamawia to juz masz w zestawie cmoku

 

ale debil ze mnie szacuneczek kolego hahahahhahaaahha

ale to co podalem w nawiasie to podalem typy tej przekaldni czy trybu i to jest to samo co tryb:P:P:P:P:P:P:

 

 

 

 

 

Sorrki troche sie unioslem ja nie jestem wszech wiedzacy na temat tych grylli wiec dzieki ze mnie poprawiacie jak cos nie dokladnie cos wiem POZDRO (robertbara,brzozak2)

juz Ci raz zwracalem uwage, zebys nie pisal postow pod wplywem podniecenia!!!!!! nie wiem idz na spacer, spal fajka czy cokolwiek, zeby troche ochlonac.

wypowiedz jest nieczytelna, zawiera duza ilosc literowek i wyzwisk!!!!!!!! kierowanych pod m.in. moim adresem, wiec dla mnie jestes skonczony.

nadal nie przedstawiles zadnych konstruktywnych argumentow dotyczacych toczacej sie rozmowy, a na dodatek myslisz w systemie "zero-jedynkowym" jd-dobry, fendt-zly, sorry ale nigdzie tak nie ma.

i jeszcze chcesz nam wmowic jakies brednie o joystickach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

mav

"Łatwo to sprawdzić bo Vario ma straty mocy o kilkadziesiąt % większe od S-matic w przedziale prędkości 1-15km/h"

 

Vario ma 84% sprawności więc ta S-matic ma pewnie 150% sprawności według Ciebie skoro "kilkadziesiąt % większe".

Ciekawe czemu Fendty są wybierane przez większość firm usługowych na zachodzie skoro są takie słabe i dlaczego mają większą wartość na rynku wtórnym(z tym samym wyposażeniem) niż JD skoro są niby gorsze?

Przedstaw jakieś testy albo dowody na to, że Vario ma większe straty niż S-matic lub AP.

W top agrar kiedyś testowali JD z AP i stwierdzili, że ma wyraźny wzrost strat przy 13km/h. Jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoś miał takie pretensje do Vario w jakimkolwiek teście:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0

ok zgadzam sie ale tez nie udawal wszech wiedzacego ale moje wypowiedzi byly uzasadnione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180
mav

"Łatwo to sprawdzić bo Vario ma straty mocy o kilkadziesiąt % większe od S-matic w przedziale prędkości 1-15km/h"

 

Vario ma 84% sprawności więc ta S-matic ma pewnie 150% sprawności według Ciebie skoro "kilkadziesiąt % większe".

Ciekawe czemu Fendty są wybierane przez większość firm usługowych na zachodzie skoro są takie słabe i dlaczego mają większą wartość na rynku wtórnym(z tym samym wyposażeniem) niż JD skoro są niby gorsze?

Przedstaw jakieś testy albo dowody na to, że Vario ma większe straty niż S-matic lub AP.

W top agrar kiedyś testowali JD z AP i stwierdzili, że ma wyraźny wzrost strat przy 13km/h. Jeszcze sie nie spotkałem żeby ktoś miał takie pretensje do Vario w jakimkolwiek teście:)

 

No nie wytrzymam. Geniusze czytajcie ze zrozumieniem :huh: .

Trochę matematyki z podstawówki.

Jeżeli sprawnośc S-matic przyjmiemy na poziomie 88% a całkowite straty za 100%, a sprawność vario na poziomie 84%, to straty vario w stosunku do s-matic wzrosną o 33%, czyli o kilkadzieiąt %.

Wiedzy odnośnie przekładni i silników nie mam takiej jak @mav czy @brzozak, dlatego czytam ich posty i się wogóle nie odzywam, ale szlag mnie trafia jak ,,flachowcy" się wypowiadają a czytać ze zrozumieniem nie potrafią.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

@Adam1515 ja nie podniecam się tym że dużo wiem o bezstopniówkach i innych skrzyniach bo według wiedzy @mav-a i @brzozaka to tak jakbym zerówkę skończył, ale staram się nie pisać nieprzemyślanych postów, czytam wypowiedzi innych, przeglądam foldery i cały czas się uczę. Jednak jak czytam niektóre posty Twojego autorstawa to mnie na prawdę nerwa bierze :angry:

 

Odzywki typu cmoku świadczą jedynie o Twojej kulturze osobistej :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

a ja tam wcale nie jestem zadowolony ze swojej wiedzy :huh:

mam zamiar ja zglebiac i drazyc temat, wszystkich ktorych obchodzi w jaki sposob cos sie odbywa, a nie przyjmuja, ze poprostu tak jest nie trzeba do tego namawiac :D szkoda tylko, ze fachowych materialow malo jest w jezyku polskim ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
No nie wytrzymam. Geniusze czytajcie ze zrozumieniem :huh: .

Trochę matematyki z podstawówki.

Jeżeli sprawnośc S-matic przyjmiemy na poziomie 88% a całkowite straty za 100%, a sprawność vario na poziomie 84%, to straty vario w stosunku do s-matic wzrosną o 33%, czyli o kilkadzieiąt %.

Wiedzy odnośnie przekładni i silników nie mam takiej jak @mav czy @brzozak, dlatego czytam ich posty i się wogóle nie odzywam, ale szlag mnie trafia jak ,,flachowcy" się wypowiadają a czytać ze zrozumieniem nie potrafią.

może to jakaś wyższa matematyka , ale ja nie pojmuje jakim sposobem wyszło Ci 33%...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1515    0
@Adam1515 ja nie podniecam się tym że dużo wiem o bezstopniówkach i innych skrzyniach bo według wiedzy @mav-a i @brzozaka to tak jakbym zerówkę skończył, ale staram się nie pisać nieprzemyślanych postów, czytam wypowiedzi innych, przeglądam foldery i cały czas się uczę. Jednak jak czytam niektóre posty Twojego autorstawa to mnie na prawdę nerwa bierze :angry:

 

Odzywki typu cmoku świadczą jedynie o Twojej kulturze osobistej :huh:

ale udajesz wielkiego cwaniaka moja wiedza podłóg twojej to jest zero ale tez nie udawaj takiego kozaka bo znam osobe wiecej od ciebie wykształconą i starszą i twoja wiedza podłóg jego jest zerem ty masz 23 a ja 16 wiec do ciebie nie mam startu ale nie jedz mi caly czas po krawedzi za miast to robic to bys mnie czegos nauczul lub wytumaczyl cos w tym stylu kieruje tez to do brzozaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

@Adam1515

Kolego nie spinaj sie tak, nikt Ci niczego nie wytłumaczy jak będziesz tu wyzywał ludzi od cwaniaków i debili. Przeczytałeś wszystkie posty Roberta że oceniasz jego wiedze na zero? Nie obchodzi mnie kogo znasz i ile ma lat, na forum reprezentujesz siebie a nie swoich znajomych, więc względem siebie oceniaj innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    180
a ja tam wcale nie jestem zadowolony ze swojej wiedzy :huh:

mam zamiar ja zglebiac i drazyc temat, wszystkich ktorych obchodzi w jaki sposob cos sie odbywa, a nie przyjmuja, ze poprostu tak jest nie trzeba do tego namawiac :) szkoda tylko, ze fachowych materialow malo jest w jezyku polskim :)

 

Takie zachowanie cechuje ludzi, którzy mają wiedze :) .

Bo tzw. ,,flachowcy" nie lubią dyskutowac i polemizować bo mają rację i już ;):D .


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
a ja tam wcale nie jestem zadowolony ze swojej wiedzy :huh:

mam zamiar ja zglebiac i drazyc temat, wszystkich ktorych obchodzi w jaki sposob cos sie odbywa, a nie przyjmuja, ze poprostu tak jest nie trzeba do tego namawiac :) szkoda tylko, ze fachowych materialow malo jest w jezyku polskim ;)

No problem-mogę podesłać coś w jęz.niemieckim :D-a swoją drogą masz rację-faktycznie mało jest na temat skrzyń Vario-co ciekawe-Fendt dumnie ogłasza że skonstruował pierwszą bezstopniową skrzynię etc.-a w rzeczywistości człowiek który ową przekładnię skonstruował borykał się z olbrzymimi problemami aby firmę tym swoim wynalazkiem zainteresować ! - http://www.fendt.de/vario_getriebe.htm (niestety po niemiecku-ale polecam lekturkę )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj