raf21

Koszt przeglądu

Polecane posty

raf21    0

hej powiedzcie koledzy ile płaciliscie za przeglad po 30 mth w belarusach lub i po 125 i 250 mth i w modelu 820 . lub czy mieliscie to robione za darmo w czasie gwarancji

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

U mnie za pierwszy przegląd skasowali 1000zł + koszt dojazdu 120zł. Na kolejny czekam, ale się nie palą by przyjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMANOX    480

U mnie w 952.2 po 30h - 1450zł,mówili że następny 400zł ;)




Księga życzeń i zażaleń na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ja jak kupowałem w wysokiej lelowskiej to mówili za pierwszy przegląd belarusa 820 400zł a gdy przyjechali i zrobili wszystko no wymiana oleju i regulacja zaworów po 30h tyle zrobili i walna mi fakturę przed oczy a tam 1500zł z tym ze nie spieszyło im się przyjechać do mnie dzwoniłem przez 3 tygodnie był mi traktor potrzebny do prasy i stał on na podwórku a mordowałem c 360 . a najlepsze jak dzwoniłem raz do serwis i chciałem żeby przyjechali bo leje waz od wspomagania to musiałem za to płacić ja nic nie tykałem to była wada fabryczna szok normalnie a gwarancje niby mam a za wszystko muszę płacić . brał ktoś stamtąd traktor???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

Po 30h w 820 zapłaciłem prawie 400zł.

 

za 820 płaciłem pierwszy raz ok 2000 zł a potem za każdy dojazd 850 zł (z mazur na pomorze) plus ich robocizna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    5

Ja za 820.1 po 30h płaciłem 2000 zł, serwis pronaru był. W tym koszt dojazdu 260 zł. Reszta to oleje i robocizna.


"KPK Kumurun Team"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hendryk21    2

piotrb14 lepiej przeczytaj dokładnie instrukcje to będziesz wiedział co się robi i po ilu godzinach, a później dopiero udzielaj rad na temat tych ciągników bo się mądrzysz jak nie wiadomo kto, jak będziesz miał wymieniany tylko olej i filtry, a nic poza tym nie będzie robione to życzę powodzenia, nauczysz się jak się ciągnik rozwali

Edytowano przez hendryk21

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

1450zł , 1500zł , 2000zł??? :blink: To co oni robią na tych przeglądach , że tyle biorą? Jak kupowałem swojego Sowieta (820 na stożku) to za gwarancję kolo chciał 3000PLN. Więc podziękowałem i nie żałuję. W pierwszym roku wymieniłem tłumik , uszczelniacz w podporze wałów napędowych i dokręcałem głowice + regulacja luzów zaworowych. Osobiście tylko wymieniałem tłumik , resztę robił kolo co pracuje u tego sprzedawcy wiec czy prywatnie czy na "gwarancji" to i tak ten sam mechanik by to robił. A takie rzeczy jak wymiana olejów , filtrów i sprawdzenie połączeń śrubowych itp to bez przesady można we własnym zakresie bez studiów wykonać. Pozdro


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nemesis    0

Po części masz rację, ale to dlatego, że miałeś szczęście. Znajomy kupił niedawno Belarusa 820 i zaniechał przegląd. Teraz mu przy przełączaniu biegów skrzynia zgrzyta jak by w ogóle sprzęgła nie miał. Regulacja sprzęgła nic nie daje. Byłaby gwarancja, ciągnik byłby zrobiony, a tak lipa. Wiadomo, jednemu się nic nie zepsuje, ale innym od czasu do czasu coś padnie i gwarancja się przydaje. Ja wolę dmuchać na zimne :)

 

btw. Koszt przeglądu przy 120h około 500zł + dojazd. Teraz czekam na serwis, bo już ponad 250 nabite.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

zapłaciłem 680 zł za przegląd po 125 mtg w belarusie 1025/.. mam dojazd gratis

 

 

hendryk.... jak nie wiesz to nie mów po 125 jest wymiana oleju w silniku, wymiana filtru paliwa, wymiana filtra w hydraulice i wymiana filrtu oleju silnikowego... jak byś chciał wiedzieć....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

mi to nieposzło ;[ na 30mh przeglądu dowalili mi 3200 .pytanko olej jaki wam lali do skrzyni bo mi posrance dali przekładniowo-hydrauliczny za sam olej ponad 1700 :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jedrus    73

3200 chyba ich pogrzało ja płaciłem 1200zł za wszystko do silnika turdus, w tylni most i przód hipol a do hydrauliki agrol. Kolejny pr5zegląd miałem za darmo tzn zostawili mi olej do silnika i kazali samemu sobie wymienić bez obaw o utratę gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

ja jak już pisałem miałem wszystkie przeglądy do 250 godzin wliczone w cenę ciągnika czyli dałem więcej za ciągnik ale później '0'.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

to chyba jak wzięli 3200 to może połowe wzięli dla siebie, albo za trase im naleciało bo liczą 1zł z kilometra ale wątpie w to. zrobili cię w bambuko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

przeglądy w każdej marce są płatne kolega za zetora 85 płacił 900 zł tak mówił 500 oleje i robota 400 ,ja z pierwszego przeglądu oczywiście firmowego zrezygnowałem jak i z następnych w tej firmie , 1 przegląd 952 kosztował by 1800 zł + dojazd , zrobiłem we własnym zakresie to oleje z 650 zł kosztowały filtry 30 zł dociągnięcie śrub regulacje to kosztu nie ma ,a gdyby się coś działo to mam te 1000 zł ewentualnie ,na razie tylko zbiorniczek od świecy płomieniowej pękł ,gwarancji to 12 mies obiecują to i tak już by się skończyła a na piśmie gościu żadnej rękojmi nie dał to i przeglądów nie robił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiktor27    1

w kiłe machneli zalali olejem przekładniowo-hydraulicznym skrzynie i przedni napęd i zaczeły się przecieki aż miło ciągnik nowy a wygląda jak by 30lat chodził,tata w szał wpad i kazał wymianiać olej jaki powinien być na ich koszt :D a nie jaki oni chcą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

do skrzyni olej GL-4 80 W 90 powinni zalać ,u mnie ten co puściłem po 30 mtg jak postał w pojemniku 2 miesiące na spodzie odstał się kożuch z opiłkami i takim szlamem tak z 5 litrów zostało , zlałem do baniek 10 l w sumie czysty olej po 30 mtg nie jest jeszcze przepracowany , myślę powtórnie wykorzystać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoodFarmer    27

Tylko ciekawi mnie że tu w polsce tylko zalecają do skrzyni olej gl-4 80w90? W orginalnej instrukcji do białoruskich ciągników olej w skrzyni przekładniowej i tylnym moście zalecany jest ten sam co do silnika. Jedynie do przednich zwolnic i przedniego mostu 80w90. Dziwią mnie podawane przez niektórych ceny przeglądów bo łatwo oszacować koszta olejow więc skąd te ceny? Ładnie zdzierają kase dilerzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj