Wajcha17

MF 255 woda w oleju, pytanie

Polecane posty

Wajcha17    0

Witam czy w MF 255 jest możliwość aby do oleju dostałą się woda przez pompę wodną ?? Tak mi powiedziano jak rozmawiałem przez telefon z pewnym fachowcem i chciał bym się upewnić na forum czy jest to możliwe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Paaaanie kolego, moja odpowiedź jest oczywista, czyli proste, że pompa wodna nie ma nic do tego, u nas taka sytuacja miała miejsce-albo wygoniłeś uszczelkę pod głowicą albo puściły Ci korki które są w bloku, dwie typowe dla tych silników usterki, które niestety ale sie zdarzają;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Jest to możliwe, jeżeli wyżarło Ci pokrywę rozrządu pod pompą wody, ja miałem taką usterkę. Odkręć pompę i sprawdź czy masz wżery, jeśli tak to ona jest do wymiany, nowa pokrywa kosztuje około 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal797    0

U mnie kiedyś też tak było to pękła tuleja i nie obyło się bez generalki ale to jest jedna chyba najgorsza z możliwości która u ciebie się stać nie musiała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wajcha17    0

A jak to te korki w bloku to nie orientuje się ktoś jakie przybliżone koszta naprawy ?? Uszczelka to na 100% nie jest bo już głowica została zdjęta i uszczelka była ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Ale teraz uszczelkę musisz i tak wymienić, kosztów Ci nie podam bo jakiś czas temu to było i wtedy właśnie od razu silnik robiliśmy, bo po ośmiu tysiącach mtg remont był wymagany;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wajcha17    0

a gdzie te korki w bloku są zlokalizowane ?? Przed chwilą zalałem blok prze kanały wodne wodą i woda wylewa się przez korek spustu oleju, co to może być ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

A tego Ci już nie powiem bo ja sie z tym nie bawiłem, ale db mechanik a nie jakiś znachor zlokalizuje Ci to po tym co Ci powiedziałem


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Witam jeżeli poszedł ci ten korek co wygląda jak kapsel to niestety nie obejdzie się bez rozpoławiania ciągnika gdyż jest on zlokalizowany zaraz od strony kabiny w bloku i go innym sposobem nie wymienisz koszt tej zabawy jest śmieszny coś około 5 zł płaciłem dwa lata temu bardzo długo z ojcem szukaliśmy tej przyczyny. Przy okazji możesz sobie wymienić tarcze na sprzęgle jak już to będziesz robił.

Pozdro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Po pierwsze, to nie trzeba go rozpoławiać, po dwa, skąd wiesz że tarcze w nim są do wymiany? Po co sobie koszty naganiać?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek12    82

Jest to możliwe, jeżeli wyżarło Ci pokrywę rozrządu pod pompą wody, ja miałem taką usterkę. Odkręć pompę i sprawdź czy masz wżery, jeśli tak to ona jest do wymiany, nowa pokrywa kosztuje około 100 zł.

[/quZrob tak jak pisze kolega odkrec pompe wody i zobacz czy ci dziury nie wyzarło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kyristo    0

Bardzo możliwe że przeżarło dziurę w deklu. U mnie jak ojciec kiedyś jeżdził na wodzie też zrobiły się porządne wżery, ale jeszcze nie na wylot to założyłem grubą uszczelę i trzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamjd6100    3

Jeśli nie zauważył żeby coś się działo z tymi co są na boku to zostaje już tylko jeden chyba że nalezy do ludzi co tylko wleją paliwo i jada w pole i nie zwraca uwagi na ciągnik. A o tarczach mówiłem w sensie że jakby już były lekko zużyte ale jeszcze by sie nadawały do jezdzenia to lepiej je wymienić chyba teraz przy okazji jak już jest ciągnik rozebrany niż po roku lub może dwa nie wiem jaki tam jest przebieg w tym ciągniku znowu go rozbierać i ciągnik stoi te wda dni w garażu.

Pozdro.

 

 

A po drugie specu to na bank jest to tylko ten możliwy bo przecież gdyby rdza załatwiła te

korki co są z boku to jakby ci woda szła do miski ??? raczej lało by się na ciągnik co?? A wiec zostaje tylko jeden kapsel..

Edytowano przez adamjd6100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

U mnie przyczyną dostania się wody do oleju były pęknięcia komór w głowicy, głowica niby po regeneracji, ale dopiero wymiana na nową rozwiązała problem, więc jeśli wymiana korków nie pomoże, sprawdź głowicę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

@kris14 jeżeli głowice albo uszczelke naruszy to niestety ale płyn od razu do oleju idzie, a co do adama-specem nie jestem i za niego sie nie uważam ale takich rad ja Twoje to ze świecą szukać;] Pozdrawiam;]


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wiceroj    0

Wmienilem uszczelke pod glowico i glowice po regeneraci wsadzilem iteraz dziwny odglos z filtra powietrza slychac w mf 255 czy ktos wie jaka jest wada prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Mooże to czas już go wyczyścić;) albo wymienić wkład xP a tak poważnie to nie wiem, przedmuch jakiś może mieć, stąd to wynika, jak z mocą, z paleniem, jakieś objawy dziwne ma jeszcze?


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wajcha17    0

Przyczyna zlokalizowana, woda a raczej płyn chłodniczy dostał się do oleju poprzez skorodowaną przegrodę pomiędzy pompom wody a silnikiem.

Teraz mam problem z zalaniem chłodnicy płynem, o ile dobrze pamiętam wchodzi tam około 10 l a mi się udało wlać 5 i to jeszcze z trudem bo musiałem co chwilę ciągnik zapalać żeby trochę pociągło tego płynu, czy to tak mam dolewać co chwilę tego płynu czy może jest jakiś sposób na odpowietrzanie układu chłodzenia ??

Edytowano przez Wajcha17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Emil1254    0

Witam panowie podepne się do tematu, też mam problem z wodą w oleju w mf 3095 głowica była sprawdzana uszczelka nowa i dalej to samo na zimnym silniku nie było widać wody w oleju ale jak się rozgrzal woda poszła do oleju. Ktoś pomoże? 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj