BARABUS

Fendt 818 Vario... nie chce ruszyć

Polecane posty

dawidg2    31

Nieraz nie warto szukać. Bo potrzeba czasu na to, znać język, znać się na tej skrzyni by sprawdzić ja jechać po nią to wszystko koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Oni po prostu zabierają te uszkodzone skrzynie i je regenerują a później robią tak zwane promocje. Tak jak w tym przypadku, prawdopodobnie dostaniesz zregenerowaną bo nie wierze że od tak sobie dają upust 13 koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Skrzynia po regeneracji fabrycznej to nie to samo co naprawiana u kowala naprawiającego c 360 na wsi. Wymieniane są wszystkie podzespoły, które producent przewidział do wymiany tzn te które narażone są na zurzycie. Mało tego nikt tego nie ogląda czy jeszcze wytrzyma tylko wymienia i już. Nawet jak skrzynia jest po regeneracji fabrycznej to za tą cenę i tak się opłaca. Szukanie na własną rękę to bzdura myślicie, że te skrzynie tam na bazarach czy szrotach leżą. Pozatym trzeba mieć jeszcze wiedzę i sprzęt do złożenia ciągnika. Choćby komputer do kasowania ewentualnych błędów itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Chodzi mi o to dlaczego zabierają twoją własność i na niej zarabiają to jest chore.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Chodzi mi o to dlaczego zabierają twoją własność i na niej zarabiają to jest chore.

Przeważnie uszkodzone elementy w tym przypadku cała skrzynka idzie do właściciela, nikt tego nie zabiera. Chyba że chcemy ją oddać w rozliczenie nowej :)

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

A przez zdanie starej, możemy dodatkowo obniżyć cenę nowej skrzyni :)

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Zgadza się program wymiany części został wprowadzony z myślą o kliencie. Klient zyskał dostęp do profesjonalnie naprawionych podzespołów w niższej cenie niż te nowe. Fabryki oszczędzają np moce produkcyjne nie produkując np elementó które w zasadzie się nie zużywają np obudowy, bloki itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skrzynia po regeneracji fabrycznej to nie to samo co naprawiana u kowala naprawiającego c 360 na wsi. Wymieniane są wszystkie podzespoły, które producent przewidział do wymiany tzn te które narażone są na zurzycie. Mało tego nikt tego nie ogląda czy jeszcze wytrzyma tylko wymienia i już. Nawet jak skrzynia jest po regeneracji fabrycznej to za tą cenę i tak się opłaca. Szukanie na własną rękę to bzdura myślicie, że te skrzynie tam na bazarach czy szrotach leżą. Pozatym trzeba mieć jeszcze wiedzę i sprzęt do złożenia ciągnika. Choćby komputer do kasowania ewentualnych błędów itd.

 

To Twoje domysły czy rzeczywiście tak jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Artur7    0

ja właczam II drugi zakres jak przekrocze 5km/h i staram sie tego tzrymac nie staram sie robic tego prz 15-20 km/h bo jest tak ze skrzynia przy właczniu II zmienia pzrelozenia i wyhamowuje... a po co ja tresować tak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

z tego co wiem to moja skrzynia jedzie do Niemiec, nikt mi nie proponował jej rozliczania, ponoć tak jest że dają nową ale zabierają starą, bo tak była by pewnie jeszcze droższa, chyba że coś mi umknęło i Korbanek chce mnie zrobić w balona ? Czy w końcu muszę oddać moją skrzynię czy nie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Skrzynia po regeneracji fabrycznej to nie to samo co naprawiana u kowala naprawiającego c 360 na wsi. Wymieniane są wszystkie podzespoły, które producent przewidział do wymiany tzn te które narażone są na zurzycie. Mało tego nikt tego nie ogląda czy jeszcze wytrzyma tylko wymienia i już. Nawet jak skrzynia jest po regeneracji fabrycznej to za tą cenę i tak się opłaca. Szukanie na własną rękę to bzdura myślicie, że te skrzynie tam na bazarach czy szrotach leżą. Pozatym trzeba mieć jeszcze wiedzę i sprzęt do złożenia ciągnika. Choćby komputer do kasowania ewentualnych błędów itd.

 

Bardzo dobrze napisane. Jesli chcecie zeby wasz ciagnik pojezdzil dobrych pare lat bez awarii skrzyni to zostaje wam tylko zakup nowej lub zregenerowanej. Zadne inne opcje nie wchodza w gre. Trzeba pamuetac rowniez o tym ze wymiana skrzyni we wlasnym zakresie rowniez nie wchodzi w gre, trzeba posiadac specjalistyczny sprzet i specjalna pompe napelniajaca aby juz na samym poczatku nie zniszczyc nowej przekladni.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@BARABUS a nie miałeś jeszce telefonu od Korbanków zeby zbytnio nie chwalić się swoją awarją?? Jeśli nie to czekaj cierpliwie :D Jestem pewien,że sie doczekasz a w zamian zaproponują Ci zniżkę za naprawę :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

@HubertOjdana nie będę komentować twoich nic nie znaczących postów które świadczą tylko i wyłącznie o tobie

 

a tak poza tym ciągnik jest już w domu po naprawie, pzdr BARABUS

Edytowano przez BARABUS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

a uważasz że jego post nie jest złośliwy, zresztą nie tylko ten ?

 

Z obsługi fili Korbanka w Tarnowie Podgórnym jestem w 100% zadowolony bez przymusu i ze by nie było nie jest to moja rodzina. Może i mam paru znajomych, kiedyś tam pracowałem - praktyki, ale nie miało to wpływu na przebieg serwisu. Teksty typu że jak będę milczał o awarii to będę miał zniżkę są chamskie i prostackie, tak uważam i mam prawo by to napisać,

jak chce niech się cieszy z cudzego nieszczęścia, nie życzę mu tego co mnie spotkało, nie jestem tego typu osobą, pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Źle to odebrałeś...nie denerwuj się. Piszę poważnie o takim zachowaniu, o dzwonieniu i utajnianiu awarii.

 

PS. Szybko naprawili Ci Fendt'a 5 dni :blink: ? W rekordowo szybkim tępie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BARABUS    6

OK, może przesadziłem, może w końcu przestaniemy sobie docinać ? ;)

 

co do naprawy to przebiegła nadzwyczaj szybko... być może dlatego że jestem w połowie siewu rzepaku i poprosiłem o expres.... hehe... chyba się udało, jutro siejemy dalej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja Ci nie docinałem wcale. Fakt z dzwonieniem Korbanków jest coraz bardziej głośniejszy.

 

Jak mozesz to przeslij mi na priv dane i tel. Twojego serwisu. W razie awarii będę wiedział gdzie sie zgłosic, bo moje liliputy z serwisu nie mają pojecia o tych ciagnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
globus512    18

Chłopaki wyluzujcie. Hubert z twoich postów można wywnioskować że naśmiewasz się z Barabusa. Nie każdego stać na jazdę JD 6830 i Fendtem 927 oraz innymi z wysokiej pułki. Po przesiadce z Ursusa to jest jak orać koniem a poczciwym capkiem. Ty zdążyłeś się już przyzwyczaić do wyższego standardu, a inni jeszcze nie. Taka jest różnica i wyluzujcie już z tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

K**wa!! globus....pokaż mi zdanie gdzie sie naśmiewam!?

 

Ty wyluzuj bo z Barabusem sobie wyjasnilismy że złośliwości nie było w mojej wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pirell    0

Dzwonienie to niezły pomysł na utrzymanie mitu o niezawodności tych ciągników. A tak naprawdę to wiele im brakuje do tych z końca lat 90 które bez problemu robiły 20 tys mth. Teraz każda firma ma specjalne działy nie tylko w rolnictwie ale i w całej motoryzacji które odpowiadają za planowanie usterek. Takie ciągniki gdy dojeżdża do 7-10 tys mth to najlepiej jest sprzedać i kupić nowy. Fakt komfort jazdy jest fenomenalny ale coś za coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Myśle, że nikt od Korbanków wydzwaniać nie musi. Fendt na polskiej wsi jeszcze długo długo będzie miał opinie tego naj naj. Bez zbędnej propagandy i tuszowania usterek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

Dzwonienie to niezły pomysł na utrzymanie mitu o niezawodności tych ciągników. A tak naprawdę to wiele im brakuje do tych z końca lat 90 które bez problemu robiły 20 tys mth. Teraz każda firma ma specjalne działy nie tylko w rolnictwie ale i w całej motoryzacji które odpowiadają za planowanie usterek. Takie ciągniki gdy dojeżdża do 7-10 tys mth to najlepiej jest sprzedać i kupić nowy. Fakt komfort jazdy jest fenomenalny ale coś za coś.

 

 

cofnij sie kilka postow wstecz i zobaczysz ze awaria byla spowodowana przez UZYTKOWNIKA. Przy odpowienim uzytkowaniu te ciagniki pochodza do 20tys h

 

co do samego postu nalezy bic brawa dla Barabusa ze chcial ujawnic to na forum, podobnie zreszta jak wszystkie posty Huberta. Dzieki takim osobom mozna miec caly obraz o marce.


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie mam taki problem Fendt 818 Vario w czasie pracy odcina czasmi TMS .Zaczelo sie od tego ze przyciskiem na pulpicie nie załaczalo TMSa  ale ale tym przyciskiem z pedalu jazdy bylo ok . teraz w czasie pracy calkowiecie odcieło tmsa . wyskoczył bład i taka wajcha narysowana. Prosze o jakies podpowiedzi .Uprzejmie z góry dziekuje i pozdrawiam
    • Przez stanrol
      Witam. Mam problem z ciągnikiem. Zapala się błąd 4.1.45 który mówi że jest uszkodzony czujnik obrotów zębnika stożkowego. Czujnik wymieniony na nowy tzn sam środek, obudowa została stara bo trzeba olej spuszczać. Niestety błąd dalej się wyświetla,  od razu po przekręceniu zapłonu wchodzi w tryb awaryjny i wyświetla błąd. Bezpieczniki przejrzane nawet te w środkowym słupku, wtyczka od czujnika rozebrana,kable przejrzane na tyle ile się dało.  Co może być przyczyną.
    • Przez JaskoDeere
      Od pewnego czasu zaczałem zmieniać swoją wiare w stronę innego odcienia zieleni i czerwonych felg. Z racji tego, ze potrzebuję ciągnika, ktory jest bezawaryjny komfortowy i mało pali postanowiliśmy zakupić Fendta 828 Vario TMS. Chciałbym zapytać na tym forum co o nim sadzicie, ile pali, jak jest z serwisem.
       
      Liczę na jakąś odpowiedź z waszej strony. Pozdrawiam J.D. B)
    • Przez nowyrolniks
      Witam,
      niedawno zakupiłem ciągnik Fendt Com 2 i mam problem. Nie mogę zaprogramować przycisków Go i End.
      Próbuję i próbuje ale nic mi nie wychodzi.
      Dlatego proszę Was o pomoc. Co i jak muszę zrobić żeby w końcu udało mi się je zaprogramować.
       
      Z góry dziękuję za każdą pomoc.
      Pozdrawiam.
       
    • Przez Marcinppppp
      Witam chodzi mi o wyliczenie podkładek pomp i teraz tak .np.120.3-127+0.34=-6.36
      Numer EP, wysokość pompy i odchyłka...ale za duży wynik nie ma takiego w tabeli podkładki


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj