Zaloguj się, aby obserwować  
gustowski5211

Halogeny w zetorze 5211

Polecane posty

Ostatnio zauważłem ze przepaliła mi sie żarówka w halogenie w dachu . Nie wiem jak tam się dostać by ją wymienić . Odkręciłem te pięć śrub które trzymią dach , ale nadal go nie moge podnieść . proszę o szybką odpowiedź gdyż mam nim jechać w wtorek na przegląd .


asd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja chce wymienić te z przodu , a gdy odwarłem te wloty powietrza to tam jest dojście do silniczków od nawiewu . musze zobaczyć te zawiasy czy sie czasami nie zardzewiały , w końcu od 88 roku nie były używane


asd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damiandcba    0

w tych z produ żarówek nie wymieniałem alewydaje mi się że wystarczy odkręcić te kilka śrub na płaski śrubokręt i powinieneś dać radę spróbuj a co do dachu to tylko te śru8by trzymają ten dach więc pewnie przyssał się do uszczelki z tył zawiasy nie powinny zardzewieć bo nie ma jak a jeśli to powinny póścić na takiej długości, więc po prostu dwie osoby jedna z jednej strony i do góry powinno iść. Powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6899

Nic dachu nie ruszaj. Jeśli chcesz te z przodu to trzeba 3 śrubki na płaski śrubokręt odkręcić tak jak mówił @damiancba. Trzeba najpierw zdjąć osłony a potem odkręcić śrubki tylko chyba tam 3 są od odkręcenia a kilka od ustawiania kąta padania (tak mi się coś przypomina). 2 lata temu zmieniałem tą żarówkę. Symbol R2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkręciłem tak jak mówicie , wyciągłem żarówke i okazało się że jest wszystko ok , tak więc mi nic nie zostało jak zawieść go do specjalisty , lecz jak przyszłem do domu , przypomniało mi się że może być spalony bezpiecznik , i to okazało się przyczyną tego że światło nie świeciło :D


asd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj