atomik

wszystko o ursusie 4512/4514

Polecane posty

pioter    46

no wałśnie....starszy dwonił w jedno miejsce i tez była ta pompa nawet numer w katalogu ten sam, ale jak pojechał ( 80km ) to okazało się że jest na jeden pasek i nie ma wyjścia na kabine...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    262

Ja w MF'ie mam taką samą jak w 4514- ma tylko koło 1-pasowe i zamiast wyjścia na kabinę, ma wkręcony korek.

 

Wie ktoś może ile kosztuje siłownik od układu kierowniczego od 4514 (bo mi się sypnął i niema zabardzo czasu na regenerację)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Silver    0

To ile palą 4514 i 5314, czy w ciężkiej orce spali któryś ponad 10 l/godz, czy w lekkiej pracy zejdzie do 3 l /godz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    262

Wiem że 4514 (w moim przypadku) spalił z Ibisem 16l/ha no a hektar obrabiam dłużej niż godzinę (może i 2h)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3
Wiem że 4514 (w moim przypadku) spalił z Ibisem 16l/ha no a hektar obrabiam dłużej niż godzinę (może i 2h)

To dużo wydoił, na ile obr silnika jeździsz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Też tak sądze, biorąc wzglad na moj 4512, wiadomo ze 4514 ma lepszy uciąg 4x4, ale silnik ma za słabą moc, moj mtz jest 20 koni mocniejszy i spali 10l/h w takim ibisie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    11

Hej Silver w orce mój 5314 spali 6-7l mtg. z pługiem obrotowym 3*45 i mam miejscami gliny a wlekkich pracach to naprawde mało zechla,pełny bak to jeżdzisz i jezdzisz!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64

Ile palą 4514 i 5314 w lekkich pracach lub podczas pracy z turem i w transporcie?

Może ktoś ma takie przykłady a nie ile tylko w orce, bo w orce są bardzo różne warunki a tak w lżejszych pracach i transporcie to chyba bardziej miarodajne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer161    0

ja mam 4514 i w lekkiej pracy pali poniżej 6l na ogół tak ok 5-5,5l a w orce 6,5- 7

mój jest 97 i jak do tej pory nie narzekam:)

ten traktor ma 2 minusy kabina (mała) i podnośnik (mały udzwig) a tak po za tym to super traktor :lol:

mam problem jedynie z tylnym mostem 2 razy pękła mi zwolnica (prawa) i raz poszła półośka w kole (prawa) nie wiem dlaczego ale teraz mam nadzieje że nie będe musiał już tego robić, poza tym nie miałem większych awarii, w zimie choć mam jeden akumulator, pali trzeba chwilę pokręcić ale zapala:)

warto wymieniać olej w wspomaganiu bo ja od nowości nie wymieniałem i przestał mi działać dopiero rok temu przeczytałem w instrukcji że trzeba wymieniąć olej co roku i teraz jest żyleta:)

na hydraulike nie narzekam, a podnosnik mogę dobrze ustawiać nie mam z tym problemu:)

Edytowano przez farmer161
literowki

Valtra N92, Ursus 4514 i MF 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

możesz dokłdniej opisać o tym oleju???którego oleju nie wymieniałeś???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer161    0

sorki źle napisałem chodziło mi o olej do wspomagania....

w pompie do wspomagania lepiej wymieniać olej i filtry od czasu do czasu bo od razu lepiej się kieruje i lepiej chodzi, mi już strasznie "przeskakiwała" kierownica:)


Valtra N92, Ursus 4514 i MF 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

no...bo już myślałem, że piszesz o silniku.... :lol:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer161    0

hehe...

czasami mam problem z biegami zakleszczają się ale to czasami (naszczęście jest wmiare łatwy dostep:)

nie wiem jak u innych??


Valtra N92, Ursus 4514 i MF 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

a ja panowie jade sobie pompe zrobic jak kris bo mi juz pada od wozenia balotów ją wykonczyłem, 1200 zł chca za remont + tulejki na rozruszniku padły:/ ale w koncu ma juz 11 lat... i prawie 3tys mth


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64
a ja panowie jade sobie pompe zrobic jak kris bo mi juz pada od wozenia balotów ją wykonczyłem, 1200 zł chca za remont + tulejki na rozruszniku padły:/ ale w koncu ma juz 11 lat... i prawie 3tys mth

Jakie objawy tego wykończenia są bo ja też chyba wykończyłem, bo już wolno podnosi i bez przygazówki to pługów nie wyciągnie z ziemi i dyga ten podnośnik lekko z tym że ja mam mf 255, jak myślicie czy dało by się wsadzić jakąś moicniejszą pompe np od 4512?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64
Mnie zastanawia czemu w tych 4514 są takie cienkie opony z tyłu. :angry:

a 13,6/36 to tak mało? są wyższe od 16,9/30 a felge 36 stosował również zetor i na takich kołach 13,6/36 widziałem już kilka starszych zetorów a np. nowe case jx też występują na feldze 36, jak ktoś potrzebuje większy do międzyrzedzi to dobra sprawa, są felgi 32, 26 i 42 przeznaczone do wąskich opon i już nie w każdych warunkach są potrzebne szerokie koła :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    64

Nie w każdych są cienkie... :D:)

Można założyć szerokie... :) :)

 

Cienkie są dobre jak ciągnik pracuje w jakiś lekkich pracach typu opryski, a szerokie znów gdy ciągnik używany jest do ciężkich prac takich jak na przykład orka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    64
No ale kumpel w 4514 ma takie cienkie jeszcze węższe jak 360.Ja mam w swoim 7011 420mm :D

cieńsze bo pisałem że 13,6/36 a w c360 są 14,9/28, a że w zetorze masz 420 czyli 16,9 to nie znaczy że były wersje z kołami 13,6/36 mój wujek ma takiego sprowadzanego 5711 i idzie w polu o niebo lepiej jak c360 i to chyba ma nawet 12,4/36, cały problem polega na tym że na felge 36 jak i 32 w mf 255 nie da się kupić żadnych szerszych opon ani szerszych niskoprofilowych i trzeba by kupować nowe felgi a to się nie opłaca, radialna opona i dobre dociążenie i też jest zaparcie.

 

Ktoś w galerii (chyba Elwis) ma agregat uprawowo siewny w 5314 a ktoś agregat ścierniskowy ciąga 4514 i to 60km próbował ktoś z was jeszcze ciężkie maszyny czepiać do 4514?

 

Znajomu do 1014 kupił jeszcze 4514 i tak próbował sobie go w 4x40, uprawowo siewnym 3m i ścierniskowym 2,1 i stwierdził że jakoś to podnosił i ciągnoł ale tak po jajach dostawał że szok i więcej męczenia było jak pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    222

No tak ja mam 16.9 do tego radialne. :)

Co do 4514 to myślę że 7245 by w polu lepiej szedł ze względu na większą masę. :)

U nas nikt nie ma agregatu uprawowo siewnego ani grubera. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj