atomik

wszystko o ursusie 4512/4514

Polecane posty

radek778    0

Najlepszy olej do wspomagania jest ten od automatycznych skrzyń biegów i wspomagania w samochodach wymienia się go w tym okrągłym baniaczku z prawej strony wlew u góry spust na dole a poziom z boku od strony kabiny mieści sie tam 0,8L.

Witam wszystkich po dość długiej nie obecności.Wiosna idzie więc biorę się za swojego 4514.

Moje pytanie wystarczy olej zalać i tyle?? czy trzeba odpowietrzać??? (nad mienie że jak patrzyłem to w ogóle oleju nie było;/)

 

Mam mały problem, 4512 zaczął przerywać i schodzić z obrotów i słabnąć, pewnie się zapowietrza ale paliwa nie brakło niby wszystko ok , tylko zauważyłem pęcherze powietrza w filtrze paliwa i mnóstwo malutkich pęcherzyków, które skąś sie wydostaja, a wygląda to jak włożyć dętke z dziura do wody tyle że są bardzo maleńkie , jak myslicie jak założe nowy filtr i uszczelki to pomoże?

Miałem podobny a może taki sam problem a mianowicie. Idzie przewód od baku do tzw ostojnika lub do pompki od razu zależy jak kto tam ma zrobione. i ten przewód na końcówkach ma takie miedziane otoczki, i w nich miałem problem wymieniłem przewód i problem skończył się. A z uszczcelką tez może być prawda trzeba przejrzeć.

A on Ci pochodzi i gaśnie po odpowietrzeniu?? Bo może być też to że pompka straciła żywotność i tyle co na pompujesz, pochodzi a potem gaśnie, a z tego powodu że pompka już nie podaje paliwa(pompka u mnie w granicach 50zł bo wymieniałem ) Pozdro mam nadzieje że byłem pomocny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid05    0

Witam wszystkich mam takiego ursusa 4512 w kofortowej kabinie i moze mi ktos pomoze bo potrzebuje do niego tapicerkie na blotniki i pare plastikow moze mi ktos pomoze bo nie moge nigdzie tego dostac

 

z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
walkol    34

@radek778 Jakos sobie poradziłem, kupiłem nowy filtr z uszczelkami ale chyba nie to, lecz nie jestem pewien, przyczyna mogły być poluzowane srubki na pompce paliwa, które dokreciłem przy wymianie filtra, a w koło pompki było mokro od paliwa i tam mogło zasysac powietrze


Zanim coś napiszesz przemyśl to kilka razy .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A jak myślicie czy wartowało by wymienić u3512 na 4512? W 3512 brakuje mi trochę mocy. Ciągnik byłby pomocniczy pracował by z c330 i najprawdopodobniej mtz 82.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Zależy ile musiał byś dopłacić za te pare koni ;) Ale jakby nie było wiesz co Twojego 3512 boli a jak kupisz od kogoś to wiadomo - loteria :) Jeśli masz MTZ to chyba aż tak dużo kucy Ci nie potrzeba?


Człowiek to nie maszyna - nie dostaniesz części zamiennych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zapas mocy zawsze się sprzyda a 4512 pali prawie tyle samo co 3512, 3512 bym nie sprzedawał ale dobija mnie jego kabina, zero komfortu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oledo    2

Mam w swoim ursusie 4514 z tyłu koła 16,9-30 i chciał bym mu założyć 13,6-36 . Moje pytanie - czy te koła będą poprawnie współgrały z przednim napędem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

po co zmieniać z lepszych na gorsze ?


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZirakS    0

orientuje się ktoś ile wart jest 4512 z 2000-2002r??

 

Ok 35 tyś.


Nie zezwalam na wynoszenie moim zdjęć poza portal bez mojej zgody. Zapytaj mnie o to ;)
Zapraszam na mój kanał na YouTube, znajdziesz mnie pod nickiem StudioUrsus4514

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil103    1

Potrzebuję katalog do 4514 lub tylko część tyłu mocowanie dodatkowego siłownika ilustracja,nr.części,nazwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sanexx3    0

tez posiadam ursusa 4512 5500mth wszystko ładnie smiga uwazam ze to jest jeden chyba z najekonomiczniejszych ciągnikczków B) lecz od pewnego czasu silnik całkowicie stracil moc wyminilem filtr pompke zasilająca przewody uszczelnienia i nic nie pomaga Jak zakrece kranik w zbiorniku to natychmiast silnik odzyskuje siłe pochodzi chwile dobrze i sie zapowietrzy-odpowietrze 5min jest dobrze potem znowu slabnie B) Pompa byla regenerowana jakies 1 tys mth temu nowe wtryskiwacze...-doradzcie cos!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a zbiornik masz czysty i korek wlewu drożny???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek778    0

Ja miałem podobnie w swoim 4514:D

To co wymieniłem:D zbiornik wyczyściłem (lecz to nie pomogło do końca, bo wszystkiego się nie dało wypłukać, więc w kranik wkręciłem przedłużkę, nie wyciągnie wszystkiego ze zbiornika lecz syfu też nie zaciągnie) Do tego wymieniona pompka, i tu jest bubel, trzeba kupić mocniejszą pompkę!! za pierwszym razem sprzedali mi trochę słabszą taka co montuje się w 3512(sprzedawca zapewniał że ta będzie dobra i się mylił), silnik pochodził trochę i się zapowietrzał. Gdy kupiłem taką jaka ma być wszystko wróciło do normy (Oczywiście poradziłem się mechanika i zakupu dokonałem w innym sklepie). Sprawdź przewody ponieważ może Ci łapać lewe powietrze. A i jeszcze poleciłbym sprawdzić gumki co idą do i od ostojnika ja to tak nazywam bo nie wiem jaka jest fachowa nazwa tego. Jeśli gumki są skruszałe trzeba wymienić.

I po tych wymianach nie mam żadnego problemu z pracą silnika:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sanexx3    0

zbiornik czysty(3razy plukany)pompka moze faktycznie jest od 3512 ale objawy wskazuja na zbyt duze cisnienie paliwa za pompka zasilajacą jak zamykam doplyw paliwa to jest ok Moze pompa paliwa jest uszkodzona?moze wymontowac i zawiesc do regeneracji? Przewod doprowadzajacy paliwo jest nowy wszystkie gumki uszczelniajace tez ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek778    0

Możliwe, lecz w takim razie, albo jakieś lipny dizel był lany, lub fuszerka przy regeneracji pompy. Z drugiej strony patrząc to wątpię w to że pompa ponieważ odpowietrzysz silnik pracuje tak jak powinien. Więc jedyne co ja bym podejrzewał to pompka wspomagająca. A z drugiej strony sam sobie zaprzecze, bo nie wiem jak wyjaśnić fakt, że po zamknięciu dopływu silnik odyskuje siłę.

A jeszcze dla pewnosci zapytam. Cię jak z paliwem z wiadomego pochodzenia??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sanexx3    0

wczesniej łykał troche barszczyku teraz wszystko na orlenie tankuje Zdawalo by sie ze firma ktora robila mi pompe jest najlepsza firma w moim województwie sprawdzalem wszystko zostalo tylko pompe wraz z wtryskami zawiesc do naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Mam mały problemik z 4514 [w sumie duży :blink: ]

Sprawa jest taka że podczas uprawy agregatem o masie ok. 700kg coś się stało z tylnim TUZ, ponieważ nie podnosi od końca, ok. 20cm przed maksymalną wysokością podnośnika podnośnik się zatrzymuje i zaczyna pompa hałasować [tak jak by był na maxa podniesiony] Nie ma różnicy czy to pod obciążeniem czy na pusto, cały czas jest tak samo, na regulacji siłowej jest to samo.

Na początku zauważyłem że nakrętka od sprężyny od regulacji siłowej jest luźna, dokręcałem ją i sprawdzałem co się dzieje z podnośnikiem ale bez skutecznie, problem nie ustąpił.

Co jest grane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

A rękami podniesiesz lagi do samej góry.

Jeśli tak to prawdopodobnie coś pękło może się odkręciło w środku plecaku,jakieś cięgło.Pompa i rozdzielacz jest na dolę skrzyni i raczej to nie powinno się popsuć.Objaw jest taki jakby podnośnik podnosił do końca ale coś blokuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    576

Ten podnośnik można ręcznie uruchomić.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek778    0

To i ja może się podepnę, u mnie jest podobnie. lecz podnośnik podnosi do końca. Wystarczy wajchę podnieść do połowy i ramiączka na samej górze (a nie jak wcześniej że wajcha na maxa to i ramiączka na maxa). Lecz gdy opuszcze, to ramiączka się nie opuszcza. Dopiero jak docisne dociążanie to ramiączka idą na sam dół. Co zrobić aby było normalnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj