Skocz do zawartości
bamber14

Wasze uwagi i przekręty w szkole

Polecane posty


no ja chodze do 2 gimnazjum i juz w pazdzierniku mialem 11 uwag i 23 nagany no mialem 2 miejsce w szkole nawet apel mi zrobili hehe w dzienniku do półrocza nie mieli nauczyciele juz gdzie pisac i zalozyli zeszyt alee pewnie do konca roku to te 32 kartkowy to zabraknie no ale co tu sie dziwic to wina nauczycieli ze nie potrafia sie uczniami zajac ,NO jeszcze zesmy wino w szkole caly tydzien pili ale sie wydalo bo dali jednemu zjebo... co nie ma glowy do p[icia i wypil z 2 szklanki wina i sie najebal i na lekci wymiotowal i lawke farbo malowal i sie facetka od sztuki poznala na nim ze narombany , bylo jeszcze butle gasniczo opróżniłem ale dalej wisi tylko ze nie ma cisnienia ,bylo jeszcze kilka akcji gostek z 1 klasy pilki ze szkoly wynosil ale kilka od kosza wyniósł i się facet od w-f kapnol pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor5321    1

u nasz w szkole sie wiele nie dzieje ale są i jaja np.

w środe no to paru kolegów jak wychodzili ze szkoły do autobusu

to trochę z nich kapało

po prostu leli sie wodą z butelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lukasz345    0

u nas tak się lali że na parterze błoto, a swoją drogą z Sylwka20prosto to niezły aparat :lol: <_< <_< :lol:

PS. też chodze do 2 gimnazjum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


kon23    0

Ja też chodzę też do 2 gimnazjum i w środę na biologi się nudzimy no to by trzeba coś zrobić no to zacząłem z kumplem udawać świnie

i kumpel dostał uwagę "Marcin udaje świnie na lekcji biologi" a ja uwagi nie dostałem <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Damian2302    0

UUU gimnazjum to są czasy pamiętam legendarną akcje z gaśnicą był brecht facetka weszła na lekcje a my odpalilismy gasnice proszkową , moja kumpela miała ostrą faze po proszku z gaśnicy heh ale nie byli wzywani rodzice ponieważ złożylismy sie na nową gaśnice i nic ,,,,,,,,,,, pamiętam tez jak kumpel podpalił papiery w koszu na śmieci tez brecht był .................. żeby wymienić wszystkie nasze akcje to bym musiał z 5 kartek a4 zapisać nawet więcej pozdro dla wszystkich szkolnych rozrabiaków <_< :lol: :lol: :lol: B) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arturo    35

u nas to najlepsze jaja są na godzinie wychowawczej kiedy ,,usprawiedliwiamy się'', dlaczego nas zabrakło w połowie lekcji a nasz wychowawca biedak <_< , słucha naszych opowieści i usprawiedliwia :lol: ; najlepsze to były takie usprawiedliwienia , proszę zwolnić syna z dnia... z powodu siania situ z wujkiem albo ładowania świń na spęd , lub cielenia się krów, ( po części prawda ale ile razy do roku może sie cielić ta sama krowa :lol: czasami to nawet po 6x jak dobrze u niektórych idzie :lol: )albo kumpel sam nie wiedział co już wymyślić to sami jemu wymyślelśmy że woził gnój , wychowawca łapie się za głowę i usprawiedliwia B) , taka jego robota <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spojler    1

jade sobie traktorem po słome oczywiście drogą publiczną....patrze a przede mną wychowawczyni zatrzymała mnie i mówi:

"czy ja mam zadzwonić po policje?!?! co ty se myslisz??!?! masz obiżone zachowanie!!!!blablabalablabla..."

za 2 tygodnie znowu jade po słome, staje przed skrzyżowaniem chce skręcać w lewo na pole i widze ze to ta sama nauczycielka jedzie z prawej strony.Normalnie bym ją puścił ale mi sie przypomniało o obniżeniu sprawowania... i trach tuż przed nią.Na jej nieszczęście na pole miałem 4km a droga do jej domu prowadziła tą samą jak moja na pole.Przez calutkie 4km jechałem całą szerokością drogi 5km/h hahahhahahaa.Ale miała nerwa....i nie zjażyła że to ja <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sabek27    1

A u mnie co sie dzieje to żal szczególnie na wf

- raz nikomu sie nie chciało ćwiczyć inny nie mieli stroju a inu jak ja powiedzieli żeby nam wpisał po pale i ze nie ćwiczymy a tu nasza wychowawczyni i w 2 minuty każdy stał na zbiórce poza mną bo powiedziałem ze dostałem pałę i nie ćwicze mama był a drugi dzień w szkole.

A po za tym to bójki pyskowanie co sie równa nieodpowiednie zachowanie na półrocze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sabek27    1
jade sobie traktorem po słome oczywiście drogą publiczną....patrze a przede mną wychowawczyni zatrzymała mnie i mówi:

"czy ja mam zadzwonić po policje?!?! co ty se myslisz??!?! masz obiżone zachowanie!!!!blablabalablabla..."

za 2 tygodnie znowu jade po słome, staje przed skrzyżowaniem chce skręcać w lewo na pole i widze ze to ta sama nauczycielka jedzie z prawej strony.Normalnie bym ją puścił ale mi sie przypomniało o obniżeniu sprawowania... i trach tuż przed nią.Na jej nieszczęście na pole miałem 4km a droga do jej domu prowadziła tą samą jak moja na pole.Przez calutkie 4km jechałem całą szerokością drogi 5km/h hahahhahahaa.Ale miała nerwa....i nie zjażyła że to ja :)

 

sory ze post pod postem ale dobże jej tak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krolikNH    56

Kumpel opowiadał jak w jego szkole była kłótnia na lekcji i jeden do drugiego nagle powiedział "zamknij du*e", no to sie nauczyciel wkurzył i uwage wpisał o treści "Nakazuje koledze zamknąć du*e, jednakże kolga polecenia nie wykonał..." :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silver105    9

niedawno na W-f graliśmy w siatę i chciałem koledze podać piłkę górą nie chcący walnołem facia od w-f w głowę wszyscy w brecht :) :) :) a najlepsze jest to że otwieramy dziewczynom drzwi i uciekamy raz się poskarżyły babce z 1 klasy ona podchodzi do mnie i się pyta dlaczego tak robię(kolega był w kiblu) a ja do niej:ZAPOMNIŁO MI SIĘ i natym się skończyło i sobie poszła a my tak robimy dalej bo mamy to gdzieś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Matey    431

@^

To po co w ogóle piszesz? ;/ Bezsens

 

Ostatnio u mnie była akcja, że ktoś powiedział księdzu, że kumpel ma na komie pornole :D no i ksiądz wziął tego typka, poszli do dyra z włączonym pornolem <- haha żeby pokazać. Dostał niezły opiernicz za to, mieli rodziców wzywać. Cała klasa brecht hehehehe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adik_ziel    3

Mi ostatnio na W-F'ie piłka zeszła a pech chciał, że trener stał w tym miejscu gdzie pika leciała i dostał tam gdzie nie powinien, ale to nie raz trener dostał w bańkę od kogoś. Ale teraz średnio na jeden dzień do nas dyrektorka zagląda z 4 razy xD mamy już dziennik uwag i pojedyncze kartki na cały dzień na osobę ;] W normalnym dzienniku uwagi sie zapełniły xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

endrju00711    11

To jest nic , to my kupiliśmy małe baloniki na wode nalaliśmy w łazience i na przerwie na boisku rzucaliśmy , to jak taka jedna dostała to pani przyszła do nas z jej mundurkiem i się spytała czy chcieli byśmy w takim chodzić to ja powiedziałem , chodźcie chłopaki idziemy do szkoły bo deszcz pada , pani brecha i my też , poszła go oddać tej dziewczynie i nic hahaha

 

U nas jeden agent to na wycieczce do swojej dziewczyny to przez balkon na drugim piętrze , pani wchodzi to nie musze pisać , ale ma dożywotnią karę jazdy na wycieczki. haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to sie zalicza, ale ostatnio na lekcje chłopaki przyprowadzili psa na początku księcio sie nie skapną a potem ten pies do niego podszedł obwąchał go i poszedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Matias89    2

Wczorajsza Komisja Wojskowa:

Wraz z kolegą wchodzimy do rejestracji siadamy przy biurkach obok siebie i zaczynają nas obsługiwac 2 panie (dodam że kolega to niezły Agent)

kobieta pyta kumpla:

-Rok urodzenia?

-2 pierwsze cyfry peselu

-Ma pan dzieci?

-W drodze!!! (ściema)

-Kawaler??

-w Czerwcu mam wesele zapraszam!! (ściema)

-Ma pan prawo jazdy ?

-Nie (trzymał je jako dowód tożsamości gdyż zapomniał dowodu)

- umie pan pływac ?

- NIE (pływa za***iście)

tuż po rejestracji czas na badania

doktor sie pyta

- ma pan jakieś choroby?

- nie ale jak zrobie tak(wykrzywił kręgosłup) to mnie kark boli czy to poważne??

po pewnym czasie wychodzi z badań i pytam sie go jak było on na to

- "niemogą uwieżyc że mam 3 jądra!!!" dziwnym zgiegiem okoliczności wyszła pielęgniarka i zawołała go ponownie (zapomnia ł zaświadczeń od lekarza) na to wezwanie powiedział

- No widzisz niemogą uwieżyc musze im pokazac jeszcze raz!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pati    10

Hehe. Dobre.

 

Mnie dzisiaj w szkole nie było ale już wszystko wiem. W drugim semestrze 2 klasy z muzyki jest sama teoria, a nauczyciela mamy takiego de...beściaka :) , że najchętniej wziąć i gada udusić, obraża, nie równo ocenia i w ogóle. Facet nawiasem jest rodowitym Ukraincem. No i dzisiaj robi ostre pytanie, a jeden koleś z naszej klasy cały czas gada, no to ten wziął swój pęk kluczy i jeb**du w niego. A kolega wstał, podniósł klucze ciepnął w Ukrainca i powiedział: "Kluczami się nie rzuca". :D "To bolało pójdę się poskarżyć dyrektorowi" No i facio ma cieplutko, nawet mu punktów z zachowania się bał wstawić. :D (dobrze mu tak, mnie też raz zalazł za skórę). :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Piotruniu25    1059

To ja napisze.

Ostatnio graliśmy na W-F w piłkę a boisk jest niedaleko szkoły a okno było otwarte i kopnołem piłę i wleciała do klasy gdzie była lekcjia i walneła nauczycielkę asz się przewruciła i odrazu ma dywanik do dyra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polsza    1

moje najlepsze uwagi.

1Pawel daje koledze skarpetki do wąchania.... - bo jak mam wf to zmieniam skarpetki i po wf była biologia i chciałem wiedzieć czy moje skarpetki mocno śmierdzą i kolega sie zaoferował ze może powąchać i w tym momencie spojrzała na nas nauczycielka i powiedziała ze wpisze uwagę,

2 Paweł rzuca telefonem po klasie, miałem kiedyś telefon SAMSUNG X-100, byl znany w calej szkole jako najwytrzymalszy telefon na upadki bo rzucałem nim o ściany, o podłogę w dal na boisku i zawsze wystarczyło go zlozyc i wlaczyc i dzialal,

 

a co do akcji to raz przynieśliśmy do szkoły mrowisko w kartonie i wysypaliśmy je na ostatnim pietrze, lekcje na ostatnim pietrze w tym dniu zostały odwołane, a w wakacje w szkole było odrobaczanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kamil14    1

Wczoraj na WF-ie graliśmy sobie w noge kumpel tak mocno kopnoł w okno że aż sie otworzyło piłka do mnie przyleciała no a jak ja mam piłke to wszyscy uciekają bo mam mocnego kopa więc kopie z całej siły piłka wylatuje przez okno dyrektorka dostaje w głowei dalej piłka leci no nowego opla dyrektorki i wybija szybe

No a tak z innej beczki to kiedyś mieliśmy mieć sprawdzian z fizyki (w 1gimnazjum takie durne żeczy) nikt nic nie umiał nayuczyciel wchodzi do kibla my idziemy młotek gwoździe i nauczyciel siedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

marcin974    25

o czymś takim to jeszcze z Was nikt nie słyszał.

Sianie buraków (ręcznie oczywiście) w kwiatach w szkole ;):)

 

Ciekawe jakie będą plony jak we wrześniu sie do szkoły wróci :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bartus16    8

u nas w piatek byla niezla polewa to bylo tak na przerwie z kolegami wyszlismy przed szkole i jechal listonosz rowerem droga i ja zaspiewalem "HEJ LISTONOSZU PRZYNIES TELAGRAM " i on to uslyszal ale nie wiedzial kto to powiedzial zatrzymal rower podszedl do mojego kumpla z klasy z walnol mu 2 strzaly w golwe ale byla polewa hahaha ;):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin1987    1
o czymś takim to jeszcze z Was nikt nie słyszał.

Sianie buraków (ręcznie oczywiście) w kwiatach w szkole :) :)

 

Ciekawe jakie będą plony jak we wrześniu sie do szkoły wróci :);)

Świetny pomysł :) :) :) muszę u nas to wypróbować

U nas robiło się coś takiego:przedmiot maszyny rolnicze mamy klasie w której są różne części od ciągników i jak nauczyciel kiedyś wyszedł to włożyliśmy mu tryb ze skrzyni biegów :) i teraz po każdej lekcji sprawdza torbę ;nauczycielka od informatyki podobno wynosiła myszki i kable od komputerów :) albo jak ktoś idzie do tablicy to mu zeszyt zszywaczem pozszywamy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez kostka_plewa
      Witajcie, 
       
      Słyszałam, że Polagra Premiery to prawie jak Hanover (gdzie na razie jeszcze nie dotarłam:) Dlatego chcemy z narzeczonym się wybrać. Widziałam, że jest możliwość otrzymania dofinansowania dla grup jeśli zbierze się 15 osob. Może ktoś jest chętny na wyjazd? 
    • Przez ARWO
       

      Witajcie, 
      Co chciałybyście dostać na dzień kobiet? Tradycyjny kwiatek, czy może zasugerować naszym panom coś innego. A może sami panowie coś podpowiedzą? Czekam na Wasze propozycje  
    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez semos
      Mam taki mały problem, co kupić dziewczynie pod choinkę? Ma 24 lata.
       
      A więc tak:
      -kolczyki i wisiorek odpadają, bo otrzymała je na mikołajki.
      -co do perfum to trochę głupio mi jest je kupić ponieważ ona pracuje w jednej z ogólnopolskich sieci drogerii wiec zna wszystkie perfumy oraz kremy i może zawsze porównać cenę tych perfum, a tego bym nie chciał aby wiedziała ile prezent kosztował.
       
      Pluszaka już kupiłem do tego chce coś jeszcze w kasie max 80zł.
×