Vroobel

Indyjski wał c-360 3p

Polecane posty

Vroobel    12

Siema.

Przedstawię wam indyjski wał od c-360 3p po dwuletniej pracy.

Ciągnik pracował tylko przy wożeniu balotów.

Aż w końcu padł.

Co się dziwić wał za 400 zł a teraz koszt naprawy ok. 4000 zł...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8011e7072e37a02c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b6950f387a7a035.html

Także nie polecam takich wałów..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uss1002    6

Kolego mam taki sam wał i pracuje dopiero 5 miesięcy ale wał był centrowany w innym razie w 3p wały pękają znajomy wymienił już 3 wały ale nie były centrowane trzeba je centrować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

U mnie w 3p indyjski też pochodził dwa lata, ale pękł w jednym miejscu tak jak poprzedni. Oddałem blok do przestrzału, założyłem normalny azotowany wał i chodzi już 5 lat, a pracuje bardzo dużo, również przy turze. Natomiast w 360 podczas remontu założyłem indyjski wał i chodzi 4 lata, głownie przy belarce. Do 3p nie polecał bym indyjskiego, natomiast do 360 jak kto uważa, jeżeli ma kasę, a ciągnik dużo pracuje to lepszy jest orginalny.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

U mnie od nowości nie był zmieniany wał od 1989roku. A tak poza tym lepiej dać więcej kasy i mieć spokój na parę lat niz rozbierać i płakać. Ja słyszałem historię z mtz. Otóż gośc robił remont silnika ale cześci kupował u ruskich na bazarze (tak słyszałem). Gdy po remoncie odpalił silnik to pochodził parę minut i zaczeł coś się tłuc. Po ponownym rozebraniu okazało się żę wał korbowy się urwał. Ale to co powiem teraz jest najlepsze - kupił cześci tam gdzie wczesniej i oczywiście sytuacja się powtórzyła. potem dopiero pojechał do sklepu i kupił porządny wał. potem chodził silnik jak szwajcarski zegarek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanco96    10

COŚ POWAŻNEGO ODWALIŁ CI W SILNIKU ?

 

Wyłącz caps locka

Edytowano przez milanreal1

Autor niniejszych postów, nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść,a co za tym idzie w przyszłości nie mogą być one wykorzystywane przeciwko niemu...udzielanych wskazówek proszę nie traktować jako WYROCZNI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Kolego polecam wał od ursusa c-360 ostrówek nie do zdarcia mój jest od nowości a ciagnikem robię wszystko i nic nie stuka i puka ale trzeba dzisiaj dać ok 1000zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@kukum to jak wał od c360 wsadzi do 3p? czytaj temat od początku

@Vroobel bedziesz kolejnym który nauczył sie na własnych błędach że na częściach czyli jakości się nie oszczędza bo to wcześniej czy później wychodzi z podobnym skutkiem, dobrze że zrobiłeś taki temat to kilka osób też to przemyśli, a tłok nie od tego się poszczerbał, on był już taki wcześniej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj