Rabbit

Brak wysokich obrotów silnika.

Polecane posty

Rabbit    0

Witam. Mam kombajn John Deere 1055. Problem jest taki, że silnik na wysokich obrotach zaczyna "szatkować". Elektryczna Pompka została wymieniona. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu przyczyny.

Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

Przepraszam nie opisałem problemu zbyt dokładnie ale to z braku czasu.Filtry paliwa wymieniłem od tego zaczołem okazało się że nie działa elektryczna pompa paliwa którą wymieniłem , czy przez to mogła pęknąć membrana w 2 pompce? Tak twierdzi jeden z mechaników. Dodam jeszcze że na wolnych obrotach silnik pracuje idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepatrz sobie jeszcze cały układ paliwowy, nie masz jakiś sypów w baku paliwa, albo wężykach które doprowadzają paliwo do pompek??


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

silniki maja tak ze gdy sa zbyd duze obroty pompa odcina zapłon czyli poprostu paliwo np. przy motocyklach

wystarczy poszukac srubki regulacji obrotów max i mini czyli przy drazku na pompie rozumiesz??

 

do ilu obrotów wchodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

a niby jak ma zmierzyc do ilu sie kreci

tam niema nic takiego co moglo by odciac zaplon


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

kazdy silnik jest zabezpieczony odcienciem zapłonu a pytam sie do ile teraz wchodzi zeby to wykluczyc !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

nie wiem już czego i gdzie szukać wymontowałem jeszcze pompe wtryskową i zawiozłem żeby ją sprawdzili do firmy która ją remontowała miesiąc temu wymontowałem też wtryski i zawiozłem do sprawdzenia teraz muszę czekać do środy a jestem w połowie żniw , a jak to nie układ paliwowy to gdzie jeszcze mam szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

kolego ale czy pompke zasilajaca wymieniles na nowa, z teg oco napisales to masz 2 pompki i elekteyczna wymieniles, jesli dobrze zrozumialem, czyli problemem jest pompka mechaniczna, ta przy silniku, powinno pomuc ;)

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

jak już pisałem wymieniłem wszystkie filtry powietrza też.czekam jeszcze na sprawdzenie pompy wtryskowej i wtrysków silnik został sprawdzony przez firme remontująca wszystkie diesle stwierdzili że jest ok że przyczyna jest układ paliwowy tylko koszty zaczynają mnie przerażać.wymienie jeszcze pompke zasilającą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Co do odcięcia zapłonu to tu nic takiego nie występuje bo to zwykły diesel gdzie w pompie reguluje się śrubkami minimalne i maksymalne obroty silnika które to ograniczają ruch dźwigni gazu, z tym że koledze na tych maksymalnych zapewne nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Spowodowane awarią pompki zasilajacej bądź niedrożnością przewodów z baku.

 

 

A jest pompka ręczna? Nie pomaga pompowanie nią w czasie pracy silnika?

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

kolego sprawdz ta pompke, najlepiej wykrec i sproboj pompowac z jakiegos kanistra


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

pompki recznie nie sprawdziłem i teraz nie moge bo nie mam pompy wtryskowej i wtrysków ale to może dobry pomysł przed kupnem nowej pompki zasilającej. Natomiast sprawdziłem przewody paliwowe i wszystkie są drożne.pompka z kanistra może podawać ale podczas pracy silnika jak twierdzą fachowcy może nie wystarczyć jak założe wszystko z powrotem to sprawdze od podstaw ale musze czekać do środy. Czekam jednak na wszelkie rozwiązania bo moje pomysły co do tego problemu już się kończą.

Edytowano przez Rabbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:o sprawdź jeszcze przed zakupem pompki zasilającej filterek wstępny paliwa u mnie w claas-ie często się to zdarza ze względu na brak zachowania sterylności przy tankowaniu paliwa ;[

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

tu nie ma filtra przed pompka

kolego wykrec poprostu ta pompke, co prawda chyba trzeba bedzie odkrecic filtr oleju, ale bedziesz mogl ja sprawdzic


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

Witam. dziękuje wszystkim za pomoc ale problem był trochę poważniejszy pękła krzywka w pompie rotacyjnej i firma która ją remontowała nie uznała reklamacji w sumie koszt remontu to 3000 zł nie wiem czy mogę napisać nazwę firmy jest to zakład w Rzeszowie podobno dobry i drogi jak widać nie polecam go nikomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj