Skocz do zawartości
Rabbit

Brak wysokich obrotów silnika.

Polecane posty

Rabbit    0

Witam. Mam kombajn John Deere 1055. Problem jest taki, że silnik na wysokich obrotach zaczyna "szatkować". Elektryczna Pompka została wymieniona. Proszę o pomoc w zlokalizowaniu przyczyny.

Dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

Przepraszam nie opisałem problemu zbyt dokładnie ale to z braku czasu.Filtry paliwa wymieniłem od tego zaczołem okazało się że nie działa elektryczna pompa paliwa którą wymieniłem , czy przez to mogła pęknąć membrana w 2 pompce? Tak twierdzi jeden z mechaników. Dodam jeszcze że na wolnych obrotach silnik pracuje idealnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mikon71    6

silniki maja tak ze gdy sa zbyd duze obroty pompa odcina zapłon czyli poprostu paliwo np. przy motocyklach

wystarczy poszukac srubki regulacji obrotów max i mini czyli przy drazku na pompie rozumiesz??

 

do ilu obrotów wchodzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikon71    6

kazdy silnik jest zabezpieczony odcienciem zapłonu a pytam sie do ile teraz wchodzi zeby to wykluczyc !!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

nie wiem już czego i gdzie szukać wymontowałem jeszcze pompe wtryskową i zawiozłem żeby ją sprawdzili do firmy która ją remontowała miesiąc temu wymontowałem też wtryski i zawiozłem do sprawdzenia teraz muszę czekać do środy a jestem w połowie żniw , a jak to nie układ paliwowy to gdzie jeszcze mam szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

kolego ale czy pompke zasilajaca wymieniles na nowa, z teg oco napisales to masz 2 pompki i elekteyczna wymieniles, jesli dobrze zrozumialem, czyli problemem jest pompka mechaniczna, ta przy silniku, powinno pomuc ;)

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

jak już pisałem wymieniłem wszystkie filtry powietrza też.czekam jeszcze na sprawdzenie pompy wtryskowej i wtrysków silnik został sprawdzony przez firme remontująca wszystkie diesle stwierdzili że jest ok że przyczyna jest układ paliwowy tylko koszty zaczynają mnie przerażać.wymienie jeszcze pompke zasilającą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Co do odcięcia zapłonu to tu nic takiego nie występuje bo to zwykły diesel gdzie w pompie reguluje się śrubkami minimalne i maksymalne obroty silnika które to ograniczają ruch dźwigni gazu, z tym że koledze na tych maksymalnych zapewne nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa. Spowodowane awarią pompki zasilajacej bądź niedrożnością przewodów z baku.

 

 

A jest pompka ręczna? Nie pomaga pompowanie nią w czasie pracy silnika?

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

pompki recznie nie sprawdziłem i teraz nie moge bo nie mam pompy wtryskowej i wtrysków ale to może dobry pomysł przed kupnem nowej pompki zasilającej. Natomiast sprawdziłem przewody paliwowe i wszystkie są drożne.pompka z kanistra może podawać ale podczas pracy silnika jak twierdzą fachowcy może nie wystarczyć jak założe wszystko z powrotem to sprawdze od podstaw ale musze czekać do środy. Czekam jednak na wszelkie rozwiązania bo moje pomysły co do tego problemu już się kończą.

Edytowano przez Rabbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:o sprawdź jeszcze przed zakupem pompki zasilającej filterek wstępny paliwa u mnie w claas-ie często się to zdarza ze względu na brak zachowania sterylności przy tankowaniu paliwa ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

tu nie ma filtra przed pompka

kolego wykrec poprostu ta pompke, co prawda chyba trzeba bedzie odkrecic filtr oleju, ale bedziesz mogl ja sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabbit    0

Witam. dziękuje wszystkim za pomoc ale problem był trochę poważniejszy pękła krzywka w pompie rotacyjnej i firma która ją remontowała nie uznała reklamacji w sumie koszt remontu to 3000 zł nie wiem czy mogę napisać nazwę firmy jest to zakład w Rzeszowie podobno dobry i drogi jak widać nie polecam go nikomu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez celeronik
      Dane dotyczące poszczególnych ustawień spisane z instrukcji obsługi JD serii 10xx, ale do innych modeli też pasuje.
      Ustawienia.doc
    • Przez Przemoo10
      Witam
      Zamierzam kupić john deere 2264. Panowie i Panie prośba do was, na co zwrócić największą uwagę przy zakupię pod względem mechanicznym jak i elektronicznym. Z góry dziękuję za porady. Pozdrawiam
    • Przez adasDrop
      Witam. Mam pytanko chce kupić kombajn jd 430 i znalazłem opcje za 8500 PLN i niby są tylko małe wycieki i chciałem się zorientować czy ta cena jest adekwatna do tego kombajnu
    • Przez piwoo11
      witam czy może ktoś już wymieniał pas na młócarni i może nakreślić jak to zrobić najkorzystniej. z tego co zauważyłem to chyba będę musiał zdemontować podajnik kłosowy o ile się nie mylę.
    • Przez darek8405
      Witam. Potrzebuje informacji na temat kombajnu john deere 940 bo mam taki model na oku i zastanawiam  nad jego kupnem , kombajn będzie użytkowany na 10 ha jaka jest jego wydajność, spalanie jak z awaryjnością i na co zwrócić uwagę  podczas zakupu jakieś słabe punkty tej maszyny?
×