akaku

Zdejmowanie kabiny z Ursusa c-385

Polecane posty

akaku    79

Tak jak w temacie musze zdjąć kabine z ursusa. Czy tylne błotniki trzeba zdjąc? Tylko trzeba z poduszek odkręcić ją i bedzie odkręcona? Maska będzie przeszkadzała przy zdejmowaniu? Ta kostka z kablami od świateł co jest z tylłu w kabinie równierz trzeba bedzie rozłączać kable? Cyklopem dam rade ją zdjąć? Sory, że tyle pytań, ale chce sie dowiedzieć co i jak bo nie chce niepotrzebnie zby dużo rozkręcać. Kabine musze zdjąc bo musze rozjechac go na tylnym moście od remontu


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

No właśnie wiem, tylko z kabiną mi ciągnik nie wejdzie do garażu


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Tylnych błotników nie musisz odkręcać, cyklopem chyba da radę my zdejmowaliśmy UNHZ 750, maskę lepiej zdjąć. Co do kabli popatrz dokładnie co gdzie idzie, dojdziesz do tego. Co się stało w 80'tce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akaku    79

Aha dziękuje za odpowiedź ;) W 80 poszło zabespieczenie od zębatki i nie działa wom


Case <3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dir
      witam czy sworzeń zabezpieczający zaczep ma wchodzić do skrzyni biegów?
    • Przez marcin1993
      Witam, mam taki problem w zetorze 12245 zwrotnica podczas skręcania przeskakuje i ma luz że całe kolo się chwieje, koledzy podpowiedzieć co mogło się stać są tam jakiejś tuleje albo łożyska, dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez bravo87
      Witam. nie znalazłem więc piszę. Mam prośbę do posiadaczy ursusów ciężkiej serii z oryginalnym grubym dachem (nie takim jak w zetorze), a mianowicie czy któryś z posiadaczy mógł by mi zwymiarować dach ?? mam możliwość zrobić a chciał bym aby wyglądał jak oryginalny. Nie piszcie że lepiej kupić gotowy bo słano wyglądają a teraz dać 1200 za dach to lekka przesada. 
    • Przez WojtekBuawski
      Witam, Jak i czym było by najlepiej obić cienki dach w c385?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj