andrejus

zakup "renówki" Jaki model?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelec    89

nie, zdarzały się także Perkinsy i pewnie jeszzce jakies o których nie mam pojęcia.

Nectra to full wypas elektronika: EHR, półbiegi, rewers HR, klima, amortyzowana kabina, itd.


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

Sąsiad ma 133,54 wół pociągowy z prawdziwego zdarzenia :D

Teraz tylko sprzęgło robi ;) Licznik jak kiedyś podpatrzyłem 28 tys MTH :blink: I silniczek mruczy :P

Silnik ma MWM ;) Pracuję w pługu Fortschritt b201 + wały i nie czuję go ;) moc 123 km ;) Tylko że on ma wersję Tx czyli prostota bez ehr itd w pełni mechanik ;)


Darowanemu koniowi nie zagłada się w zęby tylko zakłąda mu się siodło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wersja nectra miala skore na siedzeniu i elektro-hydrauliczny rewers poza tym to co w innych EHR, kabina TZ, polbiegi

silniki JD zaczeto stosowac od 95r w nowej serii(ceres,itp)

to ze ma kabine TX to wcale nie oznacza ze jest w pelni mechaniczna

oznaczenia te dotycza rodzaju/wyposazenia kabiny

moze ktoras ? http://allegro.pl/renault-155-54-tz-turbo-i1759482680.html

http://allegro.pl/renault-133-54-rok-1994-case-john-deere-zetor-new-i1759593643.html

http://otomoto.pl/renault-133-54-133-54-A83514.html

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Prze ten czas jak mnie nie było pomyslałem żeby jechać do francji sprowadzić model dokładnie taki jak mnie interesuje. czyli min elektryki i min 130 KM do 45 tyś z transportem.

Myslę że tam będzie wiekszy wybór.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

sprowadzić- bardzo dobry pomysł, ale samemu, bo na handlarzy można się naciąć. moją renię sprowadził znajomy handlarz, ale po znajomości sprowadził mi w lepszym stanie, bo resztę to sprowadzi , da do lakierni i sprzedaje , a silniki mają sporo nakręcone w ciężkich warunkach, ale zmiana licznika motogodzin działa cuda na klienta. nie zdziw się jeśli przód będzie siadał w grzęskiej ziemi, bo francuzi lubią wlać wody do dętek, aby lepiej trzymały się na wzgórzach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Zagłebiłem się w historie wszystkich marek, czytałem inne fora, opinie są b. dobre.

Dużo znajomych ma renówkę i z tego co widzę spisują sie świetnie mimo dużego przebiegu.

Budowa ciągnika w porównaniu do johnego dużo prostsza tym samym łatwiejsza w naprawie.

Z MF-a zrezygnowałem ze względu na wrażliwe skrzynie.

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

I masz racje...sam mam renówkę z silnikiem john deera i skrzynią MF i nie mogę narzekac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Renault z silnikiem johna i skrzynią mf ? Czy jest w ogóle takie połączenie?

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

koolego we Francji tez ciezko cos znalesc, ale moze cos trafisz

u nas w tej chwili jest martwy sezon na kupno wiec handlarze az tyle nie ciagna gratow co jesienia i zima


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

jest renault ARES 550RZ.... według mnie to jeden z najlepszych i najlepiej wyposażonych modeli reónwek, jakie powstały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

Kolego Piciaj mam taki sam problem z pompą hydrauliczną i zastanawiam się nad kupnem nowej bo podobno szkoda kasy na regeneracje gdyż pompa wytrzymuje tylko rok. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami i każdy mówił to samo. Koszt regeneracji to około 600 lub 700 zł. Renówka 103.14 natomiast nową można kupić już za 1600 zł. także chyba kupię nową. Co myślisz na ten temat?

w tym problem że ja mam pompe złożoną z 3 sekcji i taka pompa nie kosztuje 1600zł a 2700zł :P i tu już są schody.... kolego Izydor" nie trzeba mieć nectry" by mieć to co piszesz mam te wzystkie bajery poza skorzanym fotelem i innymi kolorami lakieru, 3 półbiegi bardzo przydatne, doceniłem to w tym sezonie prasując słome z prasa NH658 którą zreszta bardzo polecam sasiada variant 180 wymiękł przy mnie :P średnia predkość pracy 20 km/h , amortyzowana kabina bardzo sie przydaje,także kolego andrejus " nie masz się co bać bajerów ;)

znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

no wlasnie napisalem ze poza skora i kolorem(o czym zapomnialem) miala to co mozna bylo spotkac w zwyklej wersji

te bajery moze i sa przydatne poki dzialaja dobrze, jesli ktos sie nie boi to wszystko wporzadku, kabina ammo swietna sprawa ale wiadomo nie zawsze mozna kupic to co sie chce/szuka, wiem z wlasnego doswiadczenia tak bylo z kombajnem i tak samo przy kupnie ciagnika

kolego @piciaj a te polbiegi sa pod obciazeniem bez sprzegla???


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

tak to są własnie półbiegi pod pełnym obciążeniem przejscia przez poszczególne stopnie przechodzą gładko czy z obciążeniem czy bez , patent czy też cała skrzynia pośrednia zapożyczona bodaj ze steyr'a ;) ja szukałem od lutego do polowy czerwca :D w sumie byłem w 4 wojewodztwach i jak liczylismy z ojcem obejrzelismy 14 sztuk tego jednego modelu tylko :D


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

właśnie...bajery są przydatne

Przydatne jak nowe.

Gdy tylko coś ulegnie awarii pozostaje serwis który za godzine pracy sporo karze płacić. Do tego koszt części.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

chyba że umiesz dużo sam zrobić , w końcu wszystko ludzie robią u mnie mechanika od 7 lat żadnego mechanika nie było do auta też zresztą , tylko trzeb to lubić, ;)


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Oj farmazony piszesz. Wytłumacz zatem fakt dlaczego rolnicy wzywają serwis do nowych traktorów?

Gdy padnie jakiś moduł, cewka, byle ustrojstwo będziesz wiedział gdzię szukać? Co zrobisz bez odpowiedniego komputera diagnostycznego i wiedzy potrzebnej żeby śie nim posługiwać?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

rolnicy wzywają serwis do nowych bo są na gwarancji i samemu nic nie wolno ruszać tak było u mojego sąsiada boś tam nie było dopracowane tak jak trzeba trzy razy serwis zabierał ze sobą ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Więc chcecie mi powiedzieć że mozliwa jest naprawa u siebie w garazu bez interwencji serwisu?

w jednym z Mf-ów które oglądałem przestał działać ehr. I od czego tu zacząć?

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

ano z mf , ktorego też miałem, można większość zrobić samemu , i nie pisze tu farmazonów ok... poczytaj forum mf tam szeroki strumien wiedzy łacznie z naprawą modułu ehr , kolega rafik256 ' bardzo sie zna i chętnie się tą wiedza dzieli, a tak na marginesie mowa o ciągnikach używanych jak sam zacząłes więc nie gadaj o nowych :P


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

Bez obaw Andrejus za te pieniądze zbyt zaawansowanej technicznie nie kupisz. Dobrze jest troche wiedzieć samemu i umieć zrobić bo jak w nawale pracy coś walnie to można się mechanika nie doczekać. Pozatym jest forum i tu dużo można się dowiedzieć ciekawych rzeczy i porad usłyszeć. Ja coraz więcej rzeczy zacząłem sobie sam robić bo te mechaniki. Przykład fotel pneumatyczny w reni. Mechanika wersja: jakieś membrany coś tam jeszcze, zużycie wilgoć, dwadzieścia innych powodów że nie działa. Po jakimś czasie sam zajrzałem. Pewnie ta łajza wcale tam nie zajrzał tylko bajki mi opowiadał. Kabel masowy skorodował i nie łączył. A ja k.... jak osioł miesiąc jak na desce jeżdziłem bo taka miała być droga naprawa.

A w temacie to musisz się liczyć z tym że tej wielkości ciągnik może mieć koło 15 20 tys nakręcone. Nikt takiego sprzętu 20 lat temu nie kupił żeby go w stodole trzymać bo to wtedy był flagowy statek dla dużych farm dedykowany. Ale jak zadbany to jeszcze pochodzi napewno. W naprawie raczej trudne nie są i stracznie drogie. Za takie pieniądze małe to ryzyko. Moim zdaniem o wiele bardziej ryzykowne jest kupowanie 2,3 latków bo tam kasa duża a jak się okaże poważnie wadliwy a takich nie brakuje to wyniesie z naprawą tyle co nowy a nowy nie będzie. Raczej ehr i rewers e-h to unikaj bo to wtedy były pierwsze próby z tymi systemami i bywają problematyczne. Ja bym brał model 110 bez turbiny bo po tylu latach to z turbiny nie wiele oprócz dawki paliwa zostało a chyba nowej turbiny sobie nie masz zamiaru sprawić. Ogólnie fajny masywny sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

silniki 6 bez turbo byly montowane az do modelu 133, bez ehr ciezko znalesc, chyba ze juz po 95r, a rewers eh to w 155 standard


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj