andrejus

zakup "renówki" Jaki model?

Polecane posty

andrejus    158

Czy modele z połowy lat 90 są awaryjne? mam na myśli elektrykę bo wiadomo że w tych młodszych jest jej więcej. Czy nalezy się jej bać?

Traktor o mocy min 130 KM do około 160KM. kwota do 45 tyś.

Który model będzie bardzioej trwały?

Chętnie porozmawiał bym z kimś kto jest w tym temacie obeznany. Chętnie zamienie z kimś kilka zdań, proszę przesłac nr tel lub gg na priv. oddzwonie lub napiszę.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

albo model 133-56 ( 130 km )

No tak ale wciąż nie odpowiedzieliście na pytania zadane wczesniej. Jak to jest z ta elektryką?

Co w renówkach psuje sie najczęściej , na co zwrócić uwage przy przed kupnem?

 

co myslicie o tym

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

chłopie to jest handlarz po drugie popatrz na światła ciemne jak noc bo dostała sie tam woda bo był pod chmurką całe życie z 12 tys godzin zrobił .dołuż 10 tysięcy i kup lepszego a jeśli chodzi o twoje zapędy to 155-54 to najlepszy wybór w mojej okolicy są 3 i to woły pociągowe i na nie nie narzekają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

ale ona jeszcze jezszi :blink:

daruj ja sobie i lepiej od niej byloby wziasc serie .14

albo model 133-56 ( 130 km )

chyba raczej .54 i 125 KM

z elektryki to tylko z EHR, moje skromne zdanie, bo z rewersem el-hydr. moga byc problemy, oczywiscie nikomu nie zycze, ale im mniej tym lepiej

sasiad ma taka 133.54 i mial problem z rewersem, podgiely sie widelki i cos tam pospawal i dalej lata, wiecej nic nie wspominal

przed kupnem jak przy kazdym innym, praca silnika i innych podzespolow i ogolny stan(juz gdzies to pisalem :D)

poczytaj inne tematy

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Co to jest ten tracto control? widać jakieś elektr gadzety. do czego to służy?

renot.jpg

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzezuch    0

do czego to służy , to niewiem. w 103.14 tego nie mam. ogólnie renówki są bardzo trwałe, sporo wytrzymują. trzeba uważać na to, jakie paliw się leje, najlepiej prosto ze stacji, ponieważ wszelkie zanieczyszczenia mogą łatwo zatrzeć pompę wtryskową, a naprawa/wymiana to bardzo kosztowny interes, pompa wtryskowa to trudno dostępna część, bynajmniej w moim m modelu z silnikiem MWM. warto również zmienić przełącznik od świateł, lubi się psuć. polecam z opla vectry a. pozatym ciągnik niezawodny i bardzo prosty w obsłudze. od 2009r wymieniłem tylko wtryskiwacze,regenerowałem pompę, bo się zatarła i zmieniłem włącznik świateł. oczywiście filtry i oleje to rutyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

to jest elektroniczne sterowanie podnosnikiem, czyli EHR

pierwsze od lewej to podnoszenie/opuszczanie, drugie glebokosc, reszta niestety nie mam pojecia


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2

z nowyszch proponowałbym renault temis 710.... ciągnik mam moc ok 140km?/h(nie wiem dokładnie),posiada przedniego tuza... nie ma w niej zbyt wiele elektroniki i jest w miarę tania.... mój znajomy ma do sprzedania właśnie taki ciągnik rok 2002

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

tak tylko do 45.000 to trudno znalesc cos przyzwoitego z serii .54 a taki temis to wydatek min 70


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

z nowyszch proponowałbym renault temis 710.... ciągnik mam moc ok 140km?/h(nie wiem dokładnie),posiada przedniego tuza... nie ma w niej zbyt wiele elektroniki i jest w miarę tania.... mój znajomy ma do sprzedania właśnie taki ciągnik rok 2002

Spoko, za 46 tyś biorę go :lol:

 

Koledzy jeśli wiecie o jakies reni do 45 tyś i mocy min 130 KM dajcie znać. Może znacie jakieś strony, handlarzy od kogo można kupić.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

www.allegro.pl :lol:

 

Merytoryka posta powala - %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel23456    0

kolego jak bys miał niedaleko do radomska to u mnie w okolicy sa chba ze dwie 133-54 120, i ale chyba 110

znajomy ostatnio sprzedał 155-54 z bodajze 96r a maszyna była piekna ktos sie nia poieszy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

więc powiem Ci tak, szukałem reni najprotszej w modelu 110.54 120.54 , szukałem najprostszej, a kupiłem najbardziej napasioną " 120.54 z ehr, rewersem 3 polbiegami,acet-em, klimą , przednim tuzem , amortyzowana kabiną, niskoprofilowanymi oponami bierznikiem 80 % taurus" , z 95r z autentycznym przebiegiem 8400mth,itd. za 44. miała mankament bo nikt nie sprzeda dobrego ciągnika , zjechany wałek w skrzyni zdający naped na przystawke przedniego mostu, oraz brak pompy wtryskowej, zrobiłem od konca czerwca 60 mth, i nieżałuje, wbrew pozorom jest to prosto zbudowane, miałem okazje ogladac rozebraną 133. 54 też w tej wersji skrzyni, tarczki kosztuja 109 zł brutto w każdy kosz przychodz 4 sztuki bodaj jak dobrze widziałem koszt nie taki straszny, tak samo z hamulcem synchronizatorów do MF ktorego miałem nowy to koszt 1200zł do reni 200 zł, ogólnie polecam :D jedno co mnie jeszcze czeka to regeneracja pompy hydraulicznej bo po nagrzaniu troche gorzej wszystko działa:) znajomy miał 180.94 mówił że czołg nie ciągnik( wiem znajomy wujek i kto tam jeszcze mówił..." to nie rzetelne info)


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camel7771    0

Kolego Piciaj mam taki sam problem z pompą hydrauliczną i zastanawiam się nad kupnem nowej bo podobno szkoda kasy na regeneracje gdyż pompa wytrzymuje tylko rok. Rozmawiałem z kilkoma mechanikami i każdy mówił to samo. Koszt regeneracji to około 600 lub 700 zł. Renówka 103.14 natomiast nową można kupić już za 1600 zł. także chyba kupię nową. Co myślisz na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sebaal123   
Gość sebaal123

to jest elektroniczne sterowanie podnosnikiem, czyli EHR

pierwsze od lewej to podnoszenie/opuszczanie, drugie glebokosc, reszta niestety nie mam pojecia

Ostatnie pokrętło służy do szybkości opuszczania podnośnika (5 - bardzo szybkie opuszczanie, 1 wolne opuszczanie). Przed ostatnie pokrętło służy do wysokości podnoszenia podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Dobrze , świetnie :) pozytywnie nakręcacie mnie na zakup reni. pokażcie teraz jakiś ciekawy model który jest do sprzedania :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpysiu    2
andrejus    158

No fajnie ale byłoby jeszcze lepiej gdyby one były w moim przedziale czyli min 130KM do 160 i do 45 tyś

zł.

które modele renault były z silnikiem fenda?

Czym róznią się renówki Nectra od pozostołach?

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

Fendt korzystał wtedy z silników MWM - Motoren-Werke Mannheim (obecnie Deutz), nie robił własnych w tamtych latach. Tak samo można powiedzieć że Fendt miał silniki Renault. Teraz także korzysta z motorów Deutza.

Wbijcie to sobie do głowy.


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Czyli można stwierdzić że wszystkie modele renault wyposażone sa w silniki MWM ?

Co z tą nectrą?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj