oFsik

Zetor- ile wytrzymuje ekumulator przy chłodnicy?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
prezesmax    4

mi już pad 2 po 3 latach sznajdera i obie skrzynke koło koła i będzie git


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

A mój akumulator w Proxmie 8441 siedzi już ponad rok i juz zrobione na nim ponad 600 mth, i jak narazie nawet nie zanosi sie na wymianę jego, ale zobaczymy czy sprawdzi sie to co mówicie ze po 2 latach będzie trzeba wymienić!!

 

 

Pozdrawiam Balzak


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138
A mój akumulator w Proxmie 8441 siedzi już ponad rok i juz zrobione na nim ponad 600 mth, i jak narazie nawet nie zanosi sie na wymianę jego, ale zobaczymy czy sprawdzi sie to co mówicie ze po 2 latach będzie trzeba wymienić!!

 

 

Pozdrawiam Balzak

 

Ale to nie jest powiedziane że w każdym padnie.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

Moze wina nie jest od wstrząsów a np wadliwe alternatory ładujące zbyt dużym prądem w tych seriach?

Moze jakaś inna mała rzecz je psuje ? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
ja mam zetora 5340 i pierwszy akumulator wytrzymał mi 2 lata pięc dni po gwarancji się popsuł

Bo one tak były robione aby tylko gwarancje przetrzymać <_< hehe

Teraz w nowej Proximie mają być akumulatory pod kabiną...może czytali nasze posty? <_< hehe


"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Ja chyba będę to przerabiał pod kabinę robił tak już ktoś kiedyś może macie jakieś foty i jak przeciągneliście kable.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

chcecie to wierzcie , nie chcecie to nie , ale mam 170Ah z ZAP-u , oczywiście pod schodami , już dziesiąty rok i nigdy go nie doładowuje tylko uzupełniam wodę ( latem) , odpala normalnie w zimie ( praca w wycinaku) ,rocznie nabijam około 300 Mth , może teraz nie dbają o jakość i dlatego długo nie pochodzą , dodam jeszcze ,że wcześniej też był tej samej firmy i wytrzymał 7 lat , natomiast fabryczny AKUMY siadł po trzech miesiącach -- Zetor 5211 84 rok


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

W to że pod schodkami był 10 lat to wierzę problem jest w tych co maja akumulator przed chłodnicą z przodu.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

No i stało się od wtorku mam czwarty akumulator w przeciągu pięciu lat miesiąca i siedmiu dni.Teraz już chyba przerabiam pod schodki :angry:




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    647

mi w Zetorze też padł nie dawno :/ ale naładowałem go i teraz C-330 śmiga jak szalona przy odpalaniu ;) cały czas pali i nawet nie trzeba go doładowywać nawet jak stoi parę dni :P


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

U mnie w stary zetorku jest już 11 lat orginalny od kupna akumulator centry i ani razu nie był doładowywany. Dwa razy w roku robię mu tylko przegląd i dolewam wodę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

w zetorach jest to czesto spotykamy problem z akumulatorem gdyz pod wpływem wstrzasów w akumulatorze odlutowuja się cele i akumuator jest do wyrzucennia podobnie jak w niektórych 360-3p, jesli masz jeszcze go na gwarancji to warto próbować go reklamować a jak już po gwarancji to niestety mamy wydatek. niektóry podkladają stropian pod spód celem mniejeszenia wstrzasów czy działa jedni mówą ze tak inni że nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

Kilka postów wcześniej pisałem ze zobaczymy czy akum. mi padnie po tych dwuch latach, no i sie sprawdziło i wynik jest taki, ze właśnie po 2 latach akumul. był do wymiany!!! Więc wasza teza sie potwierdziła!!


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt930    1

ja mam w zetorze akulumator pod kabiną siedzi już 6 lat narazie nic nie zapowiada że ma wysiąść . Jak na moje to te akulumatory montowane w tych zetorach sa jakieś tandetne jak po dwóch latach wysiadają , morze być tak że regulator napięcia daje za duży prąd na akulumator a co zatym idze wygotowywanie sie elektrolitu i pogęcie się płyt u wujasa w 1222 tak było co dwa lata nowe aku kupował jak wymnienił regulator to problem się skończył , niemyśleliście zeby pod aku podłożyć jakąś grubą gume , guma przeciesz tłumni drgania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    647

no mój akumulator jeszcze na gwarancji ale na razie pali Ursusa aż miło :P a Zetora nie może radzić :/ ja w swoim wymieniałem teraz przed świętami regulator napięcia bo mi przestał ładować bo te szczotki się starły :D do oryginalnego akumulatora nie miałem zarzutów bo pierwszy rok Zetor stał na dworze i jak był mróz po -20*C to palił bez niczego chociaż był akumulator 16 :D jednak po 2 latach siadł :D a teraz jest 18 i w garażu nie może zapalić.


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13091993    0

Co do akumulatorów , to ja w 3320 z 2004 co 2 lata wymieniam , a mam 5340 z 1996 to co 4 lata wymianę robie . Z przodu jest więcej wstrząsów niż pod kabiną , a to szkodzi jakimś tam magnesom i one przestają działać


Wiosna nadchodzi !!! Mówisz masz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76
a to szkodzi jakimś tam magnesom i one przestają działać

:):):) że co prosze??

Możesz rozjaśnić swoja wypowiedż, bo ja czegos tu nie rozumiem.

Magnes w aku?? :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez matik5
      Witam mam problem z zetorem majorem cl 80. Na zaświeca się mu na czerwono stóp i błąd DTC   111/01 
      Ktoś się oriętuje co może być przyczyną ? Dodam że żadnych objawów nie ma 
    • Przez Ceres2
      To jak?? Nowy stary nabytek😁 i na sobotę jest taki plan....
    • Przez Rafał2222
      Witam. Pytanie to użytkowników traktorów zetorów które powstałych w latach --80. Czy u was też jest tak że na tabliczce znamionowej Vin poprzedza 0? I numer silnika też poprzedza 0 a na ramie i w dowodzie tego 0 nie mam.  Też tak macie?
    • Przez Marcin7745T
      mam problem z zetorem ciężko pali na zimnym długo kręci i robi kupe siwego dymu nim załapie na ciepłym pali dobrze silnik po remoncie, odpalał gdy początek wtrysku był przy gmp bo jak przyspieszyłem było gorzej a ze znaków nie ustawi bo sie nie godzi pewnie był zle rozrząd poznaczony, wcześniej palił dobrze a pompa wtryskowa była max przyśpieszona i wtrysk był prawie 5mm przed gmp i na tyle teraz ustawiłem, glowice zdjęte bo były mokre wtryski i myślałem ze puszcza też na tłoki ale jednak nie, zauważyłem ze są pęknięcia na trzech głowicach pomiędzy otworem wtrysku i zaworem wydechowym były sprawdzane i niby są szczelne ale chyba kupie nowe a i były źle założone uszczelki odwrotni, miało by to znacznie przy odpalaniu ? ktoś doradzi co jest nie tak ?

      jak przenieść temat bo znowu źle dodałem ?

      https://youtube.com/shorts/8qn3dtQzdZE?feature=share
      https://youtu.be/wXqhwmXQjFQ
      https://youtube.com/shorts/xuI-WtauziA?feature=share
    • Przez Mateusz_105
      Był ktoś oglądać, warto?
       
      https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-7245-88r-polecam-CID757-IDRoB9L.html
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj