Skocz do zawartości
oFsik

Zetor- ile wytrzymuje ekumulator przy chłodnicy?

Polecane posty

oFsik    30

Jak tam wasze akumulatory(w tych zetorach gdzie są przy chłodnicy)? Bo ja wymieniam co 2 lata;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    5

normalne w traktorach z akusiem przy chłodnicy,drgania i podskoki przodu wykańczają najlepsze aku...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1

I tu się zgodzę, nie wiem kto im podsunął ten pomysł z tymi akumulatorami na przodku,trochę to nieprzemyślane. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

prezesmax    1
Jak tam wasze akumulatory(w tych zetorach gdzie są przy chłodnicy)? Bo ja wymieniam co 2 lata;/

Mi wytrzymał 2 lata około 500mh i kupiłem drugi i ten ma juz 3 lata i jeszcze chodzi orginalne akumulatory musiały mieć jakiś defekt :(;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

A jaki masz teraz? bo mi oryginalny i akuma szybko padły też średnio po 500Mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszP    0

ja mam zetora 5340 i pierwszy akumulator wytrzymał mi 2 lata pięc dni po gwarancji się popsuł a ten co teraz mam mija 2,5 roku i też jak dłużej postoi to trzeba ładować B) a jest on dobrej firmy CENTRA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0

w starszych zetorach było lepiej bo pod schodkami przenieśli na przód a teraz znowu są pod schodkami B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Mi wytrzymał 2 lata około 500mh i kupiłem drugi i ten ma juz 3 lata i jeszcze chodzi orginalne akumulatory musiały mieć jakiś defekt B) B)

To raczej nie wina akumulatora, tylko jego umiejscowienia. Pod kabiną wytrzymują dużo dłużej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetmen    1

u mnie akumulator wytrzymał też dwa lata. i wystrzelił i kupiłem nowy centry i jak narazie rok wytrzymal. a mi też po gwarancji strzelił ale uznali i dali nowy i w perkinsie jeżdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5321    1

u mnie akumulator jest przy chłodnicy.

mam go 5 lat (orginalny) i niezamieżam go zmieniać.

ale mam inny problem ponieważ od kwasu z akumulatora

mi siatka w masce rdzewnieje.

zrobiły mi sie małe diórki.

macie taki problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

Piszecie tu że to zły pomysł aby akumulator znajdował się przed chłodnicą - a w Fergusonie ten pomysł nie sprawia żadnych problemow, ciągnik pali elegancko, nie ma zadnych przeciekow, ogolnie jest ok B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Mi też ta kratka rdzewieje to trzeba raz na jakiś czas pomalować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
Piszecie tu że to zły pomysł aby akumulator znajdował się przed chłodnicą - a w Fergusonie ten pomysł nie sprawia żadnych problemow, ciągnik pali elegancko, nie ma zadnych przeciekow, ogolnie jest ok B)

Dobry tylko z punktu widzenia wolnej przestrzeni dla niego. Przed chłodnica jest bardzo narażony na wstrząsy podczas jazdy, ciężka maszyna potrafi czasami oderwać przód od ziemi, urywają się cele, wykruszają się płyty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Moim zdaniem oprócz wstrząsów itp. wykańcza je też wysoka temperatura od chłodnicy.A w fergusonie może jest bardziej oddalony od chłodnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DjKrak    0
Moim zdaniem oprócz wstrząsów itp. wykańcza je też wysoka temperatura od chłodnicy.A w fergusonie może jest bardziej oddalony od chłodnicy.

 

Przeciez wentylator nie dmucha cieplym powietrzem na akumulator, tylko ciagnie chlodne.

 

Ciekawe ile wytrzymuja w JD akumulatory ?? Tam tez sa z przodu. W moim zetorze aku jest pod schodkami i oryginal wytrzymal prawie 10 lat i go zmienilsmy, nie potrzebnie bo okazalo sie ze problem z odpalaniem byl przez chebel odlaczajacy mase.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba że są umiejscowione z przodu maski, a w tych zetorach XXX0 nie ma resorów. Co myślicie na zrobienie skrzynki tak jak w tych starszych modelach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ORION1    1

Ja mam zetora 7340 i też po 2 latach musialem wymienic mam przy chlodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71
Przeciez wentylator nie dmucha cieplym powietrzem na akumulator, tylko ciagnie chlodne.

 

zgadza sie że wentylator ciagnie powietrze ale jednak chłodnica oddaje ciepło całą swoja powierzchnia , a więc ciepłe powietrze czuć jest także z prezodu. Wysoka temperatura źle wpływa na akumulator ze wzgledu na to że elektrolit paruje, a także procesy chemiczne w wyższej temperaturze zachodzą szybciej. Akumulator eksploatowany latem bedzie miał ubytki elektrolitu ze wzglwędu na temperaturę otoczenia oraz ładowanie go. Trzeba wiec sprawdzać stan pozomu elektrolitu aby nie był za niski.

 

A wspominaliscie że siatki przed chłodnica rdzewieja. To jest właśnie oznaka wyparowywania elektrolitu z akumulatora spowodowane wysoką temperatura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×