piotrb14

czopek na pompie oleju

Polecane posty

piotrb14    192

witam. mam mały problem, na pompie od wspomagania , koło alternatora ( mtz belarus 1025) znajduje się taka wypustka( kawałek rurki) i ona jest zaślepiona takim plastikowym korkiem. I tu rodzi się problem gdyż od czasu do czasu sączy się pod tym korkiem olej, wycierałem to i pojawia się znów. Nie jest to jakiś duży przeciek dosłownie 3 kropelki na dzień gdy pracuje. Czy to jest może jakiś zawór bezpieczeństwa i tak musi być??? Z góry dzięki za jaką kolwiek pomoc.

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Jak możesz to zrób zdjęcie bo szukałem u siebie w 1025 i nic takiego nie znalazłem.

Jaki ten olej z tego się sączy silnikowy czy hydrauliczny.

Edytowano przez TTjarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

to jest za alternatorem głęboko rurka wychodzi z pompy od wspomagania ( olej hydrauliczny) zdjęcia dodaje

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/847/img1691vv.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/808/img1690k.jpg/

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/585/img1689he.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/846/img1688m.jpg/

 

 

1 zdjęcie zrobiłem żebyście widzieli za czym to jest a na następnych widać ten biały, plastikowy czopek z pod którego mi cieknie

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

Na zdjęciach jest to napęd linki od licznika obrotów silnika (jak się domyślam masz licznik elektroniczny-obroty z alternatora). Ten biały czopek to zaślepka dla mocowania linki. Weź to wykręć, odtłuść i daj do korka silikonu i zakręć. Powinien być święty spokój.

Edytowano przez slaw17

antyfan AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Niewykorzystany napęd mechanicznego obrotomierza. J.w. silokon i po sprawie chyba że chcesz się bawić to zrób uszczelke lub poszukaj oringa który tam spasuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

bo tam jest pod tym korkiem gwintowana rurka... to może ją zakręcę jakąś zaślepką na stałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

możesz zakręcić albo kup se linkę do licznika/obrotomierza najwyej będzie ślepa :lol: . Możesz nawet wyjąć tą małą przekładnię a dać kawałek blachy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj