Skocz do zawartości
piotrb14

czopek na pompie oleju

Polecane posty

piotrb14    187

witam. mam mały problem, na pompie od wspomagania , koło alternatora ( mtz belarus 1025) znajduje się taka wypustka( kawałek rurki) i ona jest zaślepiona takim plastikowym korkiem. I tu rodzi się problem gdyż od czasu do czasu sączy się pod tym korkiem olej, wycierałem to i pojawia się znów. Nie jest to jakiś duży przeciek dosłownie 3 kropelki na dzień gdy pracuje. Czy to jest może jakiś zawór bezpieczeństwa i tak musi być??? Z góry dzięki za jaką kolwiek pomoc.

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TTjarek    1

Jak możesz to zrób zdjęcie bo szukałem u siebie w 1025 i nic takiego nie znalazłem.

Jaki ten olej z tego się sączy silnikowy czy hydrauliczny.

Edytowano przez TTjarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    187

to jest za alternatorem głęboko rurka wychodzi z pompy od wspomagania ( olej hydrauliczny) zdjęcia dodaje

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/847/img1691vv.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/808/img1690k.jpg/

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/585/img1689he.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/846/img1688m.jpg/

 

 

1 zdjęcie zrobiłem żebyście widzieli za czym to jest a na następnych widać ten biały, plastikowy czopek z pod którego mi cieknie

Edytowano przez piotrb14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

Na zdjęciach jest to napęd linki od licznika obrotów silnika (jak się domyślam masz licznik elektroniczny-obroty z alternatora). Ten biały czopek to zaślepka dla mocowania linki. Weź to wykręć, odtłuść i daj do korka silikonu i zakręć. Powinien być święty spokój.

Edytowano przez slaw17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    586

Dokładnie. Niewykorzystany napęd mechanicznego obrotomierza. J.w. silokon i po sprawie chyba że chcesz się bawić to zrób uszczelke lub poszukaj oringa który tam spasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

bo tam jest pod tym korkiem gwintowana rurka... to może ją zakręcę jakąś zaślepką na stałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

możesz zakręcić albo kup se linkę do licznika/obrotomierza najwyej będzie ślepa :lol: . Możesz nawet wyjąć tą małą przekładnię a dać kawałek blachy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×