Skocz do zawartości
SHLrider

Zetor 7245 do czego to słuzy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
SHLrider    0

Witam. Kilka dni temu zakupiłem zetora 7245 i mam pytanie do czego słuza te wajchy po prawej stronie siedzenia i z lewej kolo dzwigni recznego ?

 

http://imageshack.us/photo/my-images/231/dsc00470qk.jpg/

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/687/dsc00471fd.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/24/dsc00472is.jpg/

 

Z gory dzieki za odpowiedzi

 

PS. mam wolny internet zeby sciagnac instrukcje obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kanuni5125    0

A więc tak pierwszy link, dźwignia to krzywa z czarną końcówką to od hydrauliki.

Drugi link to jest nie wiem czy dobrze muwi jak to sie nazywa ale u mnie na to muwią czułość podnośnika, reguluje się tym aby podnośnik szybciej reagował lub wolniej.

Trzeci to tak ta dźwignia pionowa jest od dolnego zaczepu chakowego jak m MTZ. Nie wiem czy ty masz taki bo ja w swoim mam taką dźwignie ale zaczepu już nie.

A dźwignia pozioma jest od drugie stopnia sprzęgła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Moorgi    276

To jest do tura a mianowicie jak to masz do tyłu to tura mozesz podniesc jak masz normalnie juz nie podbniesiesz ;) ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz321    1

na pierwszym zdjęciu jest sterowanie wyjściami hydraulicznymi i przełącznik od nie pamiętam jak to się nazywa (siłowa polowa mieszana)

na drugim regulacja przepływu oleju przez hydraulikę zewnętrzną

na trzecim sprzęgło WOM i odbezpieczanie zaczepu przy podpinaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to bardzo dobre urządzenie robisz tak podjeżdżasz pod rozrzutnik odciągasz dźwignie zwalniasz haki i zaczep jest swobodny opuszczasz ramiona podnośnika cofasz do dyszla i podnosisz podnośnik w ciągniku gdy on podejdzie do góry to te haki zabezpieczające zaskakują i mozna jechać w pole bez wychodzenia ciagnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    4

Ja może sie podepne do tematu. Powiedzcie mi gdzie w tych zetorach jest zbiorniczek oleju od wspomagania?

Edytowano przez Filipo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to bardzo dobre urządzenie robisz tak podjeżdżasz pod rozrzutnik odciągasz dźwignie zwalniasz haki i zaczep jest swobodny opuszczasz ramiona podnośnika cofasz do dyszla i podnosisz podnośnik w ciągniku gdy on podejdzie do góry to te haki zabezpieczające zaskakują i mozna jechać w pole bez wychodzenia ciagnika

Dzięki za odpowiedź.

Które haki zwalniam? W instrukcji coś pisze, ale niezbyt rozumiem. Hydraulika w obojętnie jakim położeniu (pozycyjna, siłowa,mieszana)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    154

to bardzo dobre urządzenie robisz tak podjeżdżasz pod rozrzutnik odciągasz dźwignie zwalniasz haki i zaczep jest swobodny opuszczasz ramiona podnośnika cofasz do dyszla i podnosisz podnośnik w ciągniku gdy on podejdzie do góry to te haki zabezpieczające zaskakują i mozna jechać w pole bez wychodzenia ciagnika

 

Wszystko się zgadza ale i tak musisz później wyjsć aby założyć wałek WOM. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie rozumiem, być może nie mam wcale tego zaczepu, ale w takim razie po co ta dźwignia? Nie orientuję się w nazewnictwie zaczepów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Mógłby ktoś opisac oznaczenia wyiśc z hydrauliki są u mnie trzy. Starły się oznaczenia chodzi mi oto które są aktywne i które jest wyiście tzw.0 ,jak by ktoś to rozrysował. Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

12

0

Jakoś tak :)

CO do tego zaczepu, u mnie tego nie, bo u mnie jest zaczep na bolec :) Jesli dobrze kojarzę taki zaczep jest u mojego wujka w MF-ie tylko nie sterowany na podnośnik ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Przy hitch-u jest bolec-sworzeń zabezpieczający haki nośne (przynajmniej przy zetorach). Najpierw się go wyjmuje, podnosi się ramiona do góry na maksa, odchyla się haki nośne dźwignią w kabinie, opuszcza się ramiona wraz z hakiem hitch-a, zaczepia się maszynę no i reszta tak samo tylko na odwrót :rolleyes: . Może z raz tego używałem a może nie. Teraz może nawet wszystko się zapiekło. Jest to może i wygodne ale na pewno ogranicza skręt zestawu.

Jeśli chodzi o wyjścia to na dole po lewej jest "aktywne" gdy dźwignia jest w górnej pozycji, na górze po lewej jest "aktywne", gdy dźwignia jest na dole, a to trzecie z prawej to przelew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×