kazlab1

fendt 612 lsa NIE RUSZA

Polecane posty

kazlab1    0

witam wszystkich forumowiczów. otóż w żniwa mój fendt 612 lsa z 1987r stroi sobie żarty. przy włączeniu biegu nie rusza dopiero przy pełnym gazie rusza (czuje sie jak by miał vario)ale za chwile znowu staje. czy to coś ze sprzegłem?

klejnus    0

Turbomatik lub zwykłe sprzęgło się zjechało już. Zacznij od stanu oleju w sprzęgle.

Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Wiadomość z agroFakt.pl

kazlab1    0

a możecie mi powiedzieć gdzie sprawdza się poziom oleju? i jaki olej wlać? może byc boxol

kazlab1    0

olej wymioniony- nie pomogło

rozpołowiłem go i tarcza zjechana, docisk do ymiany i łozysko oporowe. gdzie można kupić taniej niż u korbanka

kazlab1    0

nie było problemów przy rozpoławianiu, ale problem zrobił sie przy zakupie docisku!!! jestem w trakcie poszukiwań używanego docisku bo na nowy mnie nie stać. bardzo prosze was o pomoc

TymonMasa    0

kolego a ta cena co podales to netto brutto i czy po rabacie bo z tego co wiem to korbankowo na czesci do ciagnikow starszych niz 10 lat udziela 20 % rabatu

Edytowano przez TymonMasa

kazlab1    0

znojomy znajomego wiezie mi z niemiec używkę z bardzo dobrym stanie. jak dotrze to dam znać:)

kazlab1    0

właśnie otrzymałem z niemiec sprzęgło za 300 euro:) jak coś to mogę komuś załatwić tanie części z niemiec

TymonMasa    0

no to pogratulować kolego a powiedz czy przy rozbiórce i naprawie jakieś problemy. ponieważ najprawdopodobniej czeka mnie również rozpoławianie z góry dzięki za info

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez Ryba1995