Skocz do zawartości
danieloo

Wywrot w sztywnej przyczepie

Polecane posty

danieloo    0

Witam. Mam przyczepę jak widać na załączonym zdięciu. Mam zamiar zrobić z niej wywrotkę. Taka przyczepa bez wywrotu jest mało praktyczna dla mnie gdyż często przewożę nią sypkie rzeczy. Zrobiłem zdjęcie ramy Na żółto zaznaczyłem ramę która miała by być wywracana. Zielone to założenia na których miała by być nowa rama. Czerwone to to które by się odcięło. PS chciałbym żeby przyczepa nie zmieniła wysokości gdyż taka jest najbardziej odpowiednia. Czy jest sens robić wywrot? Dodam że jest niezarejestrowana.

post-39289-0-17145400-1312824707_thumb.jpg

post-39289-0-69505100-1312825251_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Musisz ocenić czy przy obniżeniu głównej ramy przy wywrocie na maxa nie będzie nic haczyć o koła. Sprawdź czy taka opcja może wystąpić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co chcesz zrobić nie ma sensu bo koszta przewyższą wartośc org 4 lub 4,5t, pozatym jeżeli byś obniżył rame tak jak piszesz to przy obciążeniu i skręcie koła beda zawadzały. Miałem pozyczona taką po przerobieniu to po pierwsze strasznie wywrotna a po drugie szpilki zawadzaja przy wywrocie o burte. Kolejną wadą tej przyczepy jest wieniec który przy zwiekszonej ładowności okazuje się byc zbyt słaby. Mam dokładnie taka samą i przy remoncie zrezygnowałem z robienia wywrotu bo według mnie to nieopłacalna inwestycja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

CBMarek    4

a ja mam taka i przerobiona na wywrot i nic nie zawadza i jest najpraktyczniejsza przyczepa w gospodarstwie bo najmniejsza wszedzie się ni ą wjedzie wykipruje i do takich zadan jest wykorzystywana bo jej ładownośc jest mała i do reszty są wieksze przyczepy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    24

Przed przeróbką musisz sobie wszystko dokładnie przemyśleć aby jej konstrukcja była jak najdoskonalsza. Weź też przelicz koszta i sprawdź czy to się Tobie opłaca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danieloo    0

Przy obniżeniu ramy głownej koła nie będą zawadzać o nic. Problemów z wieńcem nie było w przyczepie pozatym nie używam jej w jakimś trudnym terenie. Największy problem to dostać przyzwoite siłowniki w przyzwoitej cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×