Skocz do zawartości
Adii

Jak skalibrować skrzynię Dual Command 24/24

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Skrzynie

Adii    0

Witam podczas ruszania new hollandem t5040 strasznie szarpie ;/

Jeśli ktoś wie jak skalibrować taką skrzynie proszę pisać.

Z góry dziękuję. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Spytaj się na serwisie. Teraz u mnie kalibrowali, ale podeszłem jak już to robił i początku nie widziałem. Trzymał guzik na żółwiu i 1500 obrotów na silniku. Ciągnik trochę podskakiwał a na wyświetlaczy pokazywał ciśnienie jakie ma w skrzyni.Trzymał go parę minut, ale nie wiem jak zaczynał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w instrukcji powinno być napisane. Mam Power Command'a i sam robiłem kalibracje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



limousine    4

Kalibracja w DC wygląda tak:

-najpierw trzeba rozgrzać olej w skrzyni biegów

-zgasić

-wszystko po wyłączać (klima.nadmuch...)

-zapalić trzymając "żółwia" i "zająca" na 1 biegu III zakres

-pokaże się na wyświetlaczu temp. oleju w skrzyni

-puścić "żółwia" i "zająca"

-wybrać kierunek jazdy do przodu

-ustawić obroty 1250

-zającem wybrać sprzęgło "A"

-nacisnąć "żółwia" i trzymać

-dwie ostatnie czynności powtórzyć tyle razy ile jest sprzęgieł( chyba cztery, nie pamiętam dokładnie, dawno nie robiłem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Adii    0

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Edytowano przez Adii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


maks    82

Po wybraniu kierunku jechać ? czy trzymać na sprzęgle ?? Długo trzymać żółwia ? czy robić na każdym zakresie czy tylko na 3?

Kolega przed Toba opisal wszystko, tego sie trzymaj.

W trybie kalibracji ciagnik Ci nie ruszy po przelaczeniu rewersu do przodu, poza tym kolega zapomnial o zaciagnieciu recznego - ciagnik w czasie kalibracji nie moze sie ruszyc.

Nogi obok pedalow, obroty musza byc stale gdzies powyzej 1200 - komputer kalibruje sprzeglo na podstawie spadku obrotow, gdy spadaja to uznaje ze sprzeglo zaczyna lapac, stad wskazane jest wylaczenie wszystkiego co niepotrzebnie żre prąd (obciąża alternator -> silnik).

 

Raczej na jednym zakresie, bo sprzegla od polbiegu masz te same jak i rewers jest ten sam dla calej skrzyni (wszystkich biegow).

 

Poza tym wiele rzeczy jest w instrukcji, ale tak to bywa ze Polaczek najpierw sam rozkminia, chocby tydzien, a potem dopiero czyta :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×