3Perkins

Ubytek płynu chłodniczego Ursus C-360

Polecane posty

Może tak być z tą chłodnicą a jest jakiś środek aby ją odkamienić no a jeśli było by jakieś pęknięcie w silniku to może pomoż płyn do uszczelniiania ukladu chlodniczego co wy na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Na pęknięcia nie pomaga raczej nic co do chłodnicy to to wymontować i spróbować puścić  powietrze ,bedziesz widział czy jest drożna ,co do odkamieniaczy nie wiem jakiego użyc i w jaki sposób ,nigdy nie miałem z tym problemu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafiursus60c    214

Żeby odkamienić chłodnice to kup sode kaustyczną tylko jak masz już łataną albo w upadłym stanie chłodnice to po tym zabiegu może ci się z niej puśćić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Soda to rozwiązanie dla zdrowych podzespołów ,ja bym nie ryzykował to substancja zrąca i agresywna ,narobi wiecej szkód niż pożytku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzychu13    0

Gdyby była chłodnica nie drożna to by się woda gotowała a nie wyrzucało przy wysokich obrotach musi być jakaś nieszczelność i kompresja przedostaje się do wody a przyczyny mogą być różne pęknięty blok,głowica,uszczelka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klecu    7

wiele lat temu jak byłem mały pamiętam podobny problem w naszym C 360 i wtedy mechanik wywiercil 1 lub 2 dziury w termostacie i problem znikl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie nazwał bym takiego mechanikiem  B) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nie nazwał bym takiego mechanikiem  B) .

Mimo że w termostacie od bizona jest otworek powiększyłem go do 4mm i dokończyłem sezon a na oryginalnym otworku wyrzucał przez chłodnice wodę a jak zrobiłem otwór większy spaliny odchodziły przez otworek termostatu.Po sezonie wymiana głowicy i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

ja bym obstawial na walniętą głowicę i pompowanie spalin do wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertkujawy    67

Głowica lub tuleja Dolewałeś zimny płyn na gorący silnik . Jak wyrzuci nadniar wody wprowadz silnik na obroty i podejrzyj czy nie dmucha w chłodnic3 . Jeśli nie to sprawdz termostat czy otwiera Bo jak się zacina są podobne efekty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ale jak to skleić gdzie powstał ubytek czy gdzieś dziura opisz swój dokładnie problem bo tak.Ogólnie się nie klei tylko lutuje cyną i porządną lutownicą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zawieś do zakładu regeneracyjnego niech zlutują 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Witam panowie a ja mam taki problem trochę mi się przegrzał silnik i przystanąłem chodził na wolnych obrotach, ale temperatura nie chciała spaść, para szła przez korek od chłodnicy, zgasiłem postał z godzinę odpalam a tu bach woda z komina i nierówno zapalał,  z chłodnicy śmierdzi spalinami i tak jakby cały czas para się unosiła wody jeszcze nie uzupełniałem jutro to zrobię jak ciągnik ostygnie, obstawiam uszczelkę pod głowicą albo głowice pękniętą, oleju jak zauważyłem nie przybyło jutro będzie to dokładniej sprawdzone.Mowa o c 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Oleju przybywa  ci jak uszczelnienia puszczają na tulei rzadko to się zdarza.Głowica do zdjęcia  i zawieź ją do zakładu czy nie jest pęknięta czy jest równa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Wywaliło uszczelkę pod głowicą.Waliła para z chłodnicy z kompresją  a temperatura nie spadła a powinna.Na uszczelce będzie widać w którym miejscu a jak nie ma śladu to tuleja pękła ale to by już od jakiegoś czasu pompowała kompresje do chłodnicy.

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Dzisiaj dolałem wody i już nie ubyło bo zapewne nie miało gdzie.Ale ciągnika nie odpalałem bo bałem się żeby korbowodów nie pokrzywić bo jak wiadomo ciecz jest nieściśliwa. Kręciłem prętem o koło zamachowe i w chłodnicy woda bulgota.Podejrzewam ze woda dostała się na tłok bo nie mogłem w jednym miejscu przełamać silnika. Teraz chyba odkręcę wylot albo kolektor od układu chłodzenia i sprawdzę z której to głowicy. Wcześniej był spokój nic sie nie działo także tuleja morze odpada, okażę się jak rozbiorę silnik.Oleju jak na razie nie przybyło. Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj