Skocz do zawartości

Polecane posty

tomekT25A    0

witam

odnośnie ciągnika ursus 3512

mam parę pytań:

1. odnośnie prawego drążka od biegów są w nim dostępne 3 pozycje: L,S,H ---- co to jest???

2 L - to chyba wolne obroty potocznie biegi polowe------tak????

3.H to chyba wyskoie potocznie biegi szosowe-----------tak????

4 a S ---??????????????????????????????????

5. jak się w tym ciągniku włacza biegi pełzające????

6. widziałem jak pisało w opise tego ciągnika LL co to jest???

proszę o szczegółowe i poprawne odpowiedzi

ur352.txt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeronik    4

L-polowe

H-szosowe

S-żadne, na tym musi byc reduktor, aby ciągnik odpalił

Nie ma biegów pełzających.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekT25A    0

a jak go odpalę i wrzuce załóżmy 3 i ustawię prawy drążek na S -to ciągnik po puszceniu sprzęgła ruszy???

i na odrót gdy wrzucę na H i lewy drążek na luz-to ciągnik po puszczeniu sprzęgła ruszy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrek4x4    28

zgadzam się. u mnie tez tak jest zrobione. Nawet zapomniałem ze fergusony miały ten ''s''. kiedyś chciałem odpalić sasiada ferdka i niewiedziałem co jest zgrane. lepiej to odłaczyć dla spokoju. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
lepiej to odłaczyć dla spokoju

Dla spokoju lepiej nie odłączać, a jak jakieś dziecko odpali traktor na biegu? Ja w każdym ciągniku mam taką blokade, w dużym MF jest dodatkowo na włączniku WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

c-360 i c-330 też może odpalić na biegu....... z dziećmi trzeba uważać. w rollerze musze spełnić 4 funkcje żeby go odpalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
c-360 i c-330 też może odpalić na biegu.......

Widać konstruktorzy MF bardziej pomyśleli...

 

w rollerze musze spełnić 4 funkcje żeby go odpalić.

Jakie? W zasadzie wystarczy blokada tylko na biegi (albo szprzęgło lub rewers) i wom tylny/przedni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

nie odpalisz jak: masz włączony wom, sprzęgło nie wciśnięte do końca, czerwony włącznik zapłonu na rozdielczej no i oczywiście przekręcony kluczyk ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

hmm ciekawe, w moim blokada zapłonu jest bodajże tylko przy sprzęgle, a na włączonym WOMie nie sprawdzałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
nie odpalisz jak: masz włączony wom, sprzęgło nie wciśnięte do końca, czerwony włącznik zapłonu na rozdielczej no i oczywiście przekręcony kluczyk ;)

Aaa, to ja mam podobnie w 4255, nie odpale jak jest włączony wom, dźwignia biegów nie jest na luzie, czerwony włącznik paliwa do pompy wtryskowej nie jest wciśnięty, a zapłon jest z kluczyka, jak w 3512 :D Ciekawe jest to że w czasie jazdy jak przekręce kluczyk spowrotem to nawrotna wrzuca na luz i staje wom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

Może powiązane z elektroniką. jak przekręcasz kluczyk spowrotem to nie ma ładowania. u mnie nie ma takiej elektroniki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

najlepiej żeby małe dzieci nie odpalały same ciągnika a szczególności ie na biegiu to dla świętego spokoju wyjąć kluczyk mojego wujka syn który ma 2 latka umie se odpalić samochód ciągnik. Mały jest sprytny trzeba zawsze chować kluczyki ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Na dzieci trzeba uważac, ja akurat w okolicy nie mam takowych osobników;]

A moja matka chodzi do opieki dzieckiem i jest taki skubany że ledwo chodzi jeszcze i nie mówi a na quadzie jeździ, w zakręty na dwóch kołach wchodzi i sam odpala sobie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

A mój mf jak był nowy na placu nie odpalał to zmostkowali te zabezpieczenie i tak zostało, podobno dużo mf miało wadliwe te zabespieczenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    2

Ja narazie u mnie w MF255 to zabezpiecznei działa bez problemu i uważam ze nie należy tego odłączać gdyz w jakis sposób zabezpiecza to skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Nie tylko zabespiecza ale jak pada akumulator i nie daje rady kręcic rozrusznikiem to z rozłączonym reduktorem i bez sprzęgła ( oczywiście opuszczonym podnośnikiem) jeszcze zapali, to samo tyczy się odpalania zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr26    7

Wie ktoś może jak? lub co trzeba rozłączyć? w na skrzyni biegów w U 3512 aby nie trzeba było przy każdym odpalaniu przełączać dźwigni reduktora L-S-H na S a tylko na biegach nastawiać "luz"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Silver    0

Prosta sprawa, obczaić musisz za kolumną kierowniczą nad obudową sprzęgła na samym początku skrzyni biegów są podłączone 2 żółte chyba kabelki do skrzyni biegów, odłączyć od skrzyni i połączyć ze sobą zailozować i po sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
A po co to przerabiać? przecież tak jest dobrze i mniejsze ryzyko że np: dziecko odpali ciągnik

U mnie jest odłączony i wygodniej się robi. Jak się nie pilnuje dziecka to może sobie zrobić krzywdę na 100 innych sposobów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kobra66
      Witam, proszę o poradę jak szybko rozblokować zblokowaną skrzynię biegów na 1 biegu. Mam nadzieję że pokrywy nie trzeba zdejmowć. Z góry dziękuję za porady
    • Przez BooLoo
      Witam.
      Mój kolega posiada Ursusa 3512. Niedawno jadąc pod górke użył blokady mechanizmu różnicowego. Wtedy coś strzeliło. Prawdopodobnie poszły tryby. Wczoraj mieliśmy zabrać sie do pracy nad nim jednak kumpel zgubił gdzieś katalog ze schematem. I tu pojawia sie moja prośba czy mógł by ktoś przysłać skan z katalogu Ursusa (chodzi mi o sam tył ). I czy w ogóle ktoś kiedyś naprawiał takie rzeczy w tym Ursusie ?
      Z góry dzięki za pomoc .
    • Przez Fond
      Witam,
      Posiadam Ursus 5314, dwa razy do roku zrywa nity w sprzęgle drugiego stopnia. Nawet w trakcie koszenia rotacyjną. Jaka może być przyczyna?
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Czy dało by się przerobić reduktor w urusie 2812 na taki aby można było przęłończać podczas jazdy?
    • Przez KrzysztofKleczaj
      Witam , w czasie jazdy np z rozrzutnikiem obornika wyskakuje 3 bieg, co to może być? z góry dziękuję.
×