Polecane posty

Ferdek07    75

Witam!

Mogę znaleźc dużo informacji na temat 8441 ale o mniejszych proxima jest bardzo mało, może wypowiedzą się posiadacze 6441 i 7441 na temat swoich maszyn jakie mają wyposarzenie dodatkowe, czy są potrzebne obciążniki i szersze koła na temat awaryjności i spalania ;)

Tylko prosił bym wypowiedzi posiadaczy lub ludzi którzy mieli do czynienia z tymi maszynami a nie np. właścicieli starych 7211 (nic nie mam do 7211) którzy nigdy nie widzieli 6441 a sugerują się tylko obiegową opinią o marce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Mało jest użytkowników 6441 bo jak mówią dealerzy pali podobnie jak 8441 i też nie ma olbrzymiej różnicy w cenie, więc często wybierają większy model.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Mało jest użytkowników 6441 bo jak mówią dealerzy pali podobnie jak 8441 i też nie ma olbrzymiej różnicy w cenie, więc często wybierają większy model.

Fakt co do spalania to tak mówią, chociaż nie bardzo chce mi się w to wierzyc, a różnica w cenie to jest ponad 15 tyś.

Jak się już czepiłem małych proxim to chyba ma byc jakas 3 cylindrowa proxima nie wiadomo kiedy w sprzedarzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    30

ile pali na 1 hektar ciężkiej orki? no i jakim pługiem ;)

i gdzie można zobaczyć wyposażenie opcjonalne do tego traktora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

w ostatniej agromechanice pisali, że podczas różnych prac spalała średnio 6-6,5 l/mth.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Silver    0
w ostatniej agromechanice pisali, że podczas różnych prac spalała średnio 6-6,5 l/mth.

Czyli co mniej od 8441?, bo 8441 ma lekko z takimi maszynami co 60km jest wykożystane,a 8441 jak ma lekko to pali te 6 - 6,6, więc chyba lepiej dołożyc te 15 tyś a mamy do tego większe koła i mocniejszy podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tvt    0

6441 posiada ten sam silnik co 11441 roznica polega na innych pompach i zmianie konta wtrysku

6441 konstrukcyjnie jest taki sam jak 8441 roznia sie rozmiarem kol , silownikiem wspomagajacym podnosnik (choc ta opcja moze wystepowac i w 6441 nawet w ilosci 2 szt.) i katem wtrysku pompy . radze sie spieszyc jak ktos chce kupowac zetora niech go kupi w tym roku bo od nowego dtrozeje a spowodowane jest to wprowadeniem przez zetora normy Tier III we wszystkich modelach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Silver    0
6441 posiada ten sam silnik co 11441 roznica polega na innych pompach i zmianie konta wtrysku

6441 konstrukcyjnie jest taki sam jak 8441 roznia sie rozmiarem kol , silownikiem wspomagajacym podnosnik (choc ta opcja moze wystepowac i w 6441 nawet w ilosci 2 szt.) i katem wtrysku pompy . radze sie spieszyc jak ktos chce kupowac zetora niech go kupi w tym roku bo od nowego dtrozeje a spowodowane jest to wprowadeniem przez zetora normy Tier III we wszystkich modelach

A ile zdrożeje 2 -3 tyś? pewnie dołożą intercooler, ciekawe jak te tier 3 wpłynie na spalanie?

Nie wiesz kiedyw ejdzie proxima 3 cylindrowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Pochwalcie się kto ma 6441! :D Ile pali i czy jak zamówie na dużych kołach 34' tył to nie strace dużo z wigoru (tzn czy nie będzie się dusić), bo gdzieś tu czytałem ze wersje eksportowe mniejszych zetorów na kołach 34' nie mają odpowiedniego momentu i duszą się że lepsze na 30'tki szersze gumy, co uważacie? i na których mniej będzie trzęsło, więc lepiej 18,4/30 czy 16,9 /34, a może na te 61 km to i standardowe za dużo? :P

Ktoś tu pisał że jak sie lekko depcze na gaz tak do 1,7 tyś obr w lekkich pracach w 3 l/godz się mieści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

To jak to jest do cholery z tymi proximami czy te mniejsze palą mniej w lekkich pracach od większych czy to samo, bo wszyscy podajecie na tym i innym forum że pali 6l/mtg w lekkich pracach!!! :rolleyes: :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
obojetnie zetory są jak studnia!!!

Fajnie tylko zastanawia mnie dlaczego najbardziej skąpi ludzie w we wsi maja zetory i jeszzce nigdy żaden nie żałował się że ropa droga? :lol:

 

A co do proxi orientuje isę ktoś ile kosztuje skrzynia 40km/ha z rewersem i czy warto do 61 km brać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Na wiosnę jak się interesowałem Zetorem 8441 z ładowaczem, to rewers kosztował 1200zł, a szybka skrzynia 12/12 4000zł.

Dopłata za koła 18.4-R34 i 380/70-R24 nie więcej jak 2000zł :lol:

Ale na szczęście zamiast Zetora z ładowaczem mam Bobcata T3571 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

To co z 6441 stykną fabryczne 16,9/30 i 11,2 przód czy coś szerszego by się zdało? jak na 61 km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
To co z 6441 stykną fabryczne 16,9/30 i 11,2 przód czy coś szerszego by się zdało? jak na 61 km?

Jak chcesz ją do tura to bierz szersze opony na przód bo na tych 11,2 będzie tonął na podmokłych gruntach. Jak nie, to myśle że seryjne wystarczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

No właśnie przód pewnie będzie tonoł ale czy nie będzie się dusiła na kołąch 16,9/34? i przód 13,6 a może lepiej do tego co jest dokupić 320/70 i też będzie dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Osobiście nie mam pojęcia ale kolegi 6441 na opcjonalnym ogumieniu (jakieś szersze, przód chyba 13.6) daje rade z pugiem 4x30 tak jak Ci pisałem na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
Osobiście nie mam pojęcia ale kolegi 6441 na opcjonalnym ogumieniu (jakieś szersze, przód chyba 13.6) daje rade z pugiem 4x30 tak jak Ci pisałem na PW

Jeśli 13,6 przód to napewno tył 34', przynajmniej prześwit większy to też ważne do siana

 

A te 61 km to jest według normy ece r24, wiec na popularną teraz norme97/68ec to by było jakieś 65 km może więcej, tylko nie iwem jak to się ma do normy din z ursusów i starych zetorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

DIN = ECE R24 z włączonym wentylatorem (w niektórych ciągnikach jest na wiskozie i tylko czasami pracuje)

post-1856-1195481881_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75
DIN = ECE R24 z włączonym wentylatorem (w niektórych ciągnikach jest na wiskozie i tylko czasami pracuje)

W proximie chyba na stałe jest wentylator? bo jeśli tak to tak przyrównując do u4514 to ten może i ma prościutka skrzynie i opory małe a moze i nie bo na wałku ba bardzo mało km, więc przyjmując ten przelicznik to 4514 według din miałby 61km, więc tyle co i proxima 6441,

na stronie ursusa 3512 ma 48,5 km według iso a mój według din ma 47km ale coś chyab pocudowali z dawką paliwawiec nie wiem. To by tłumaczyło dlaczego dla znajomego co ma 4512 i 7245 zetor wydawał się dużo silniejszy a km mają oba po 66 chyba>?

Ciekaw jestem w jakich normach podaje moc pronar i belarusy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Silver    0

Jeśli 8441 pali więcej od 7340 to można się spodziewać że 6441 spala więcej od 5340!

Ma ktoś porównanie lub co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj