Polecane posty

mister    54

A więc tak w kabinie jest cicho śmiało można radyjka posłuchać :D A co do awaryjności to zależy... krąży wiele legend że są takie awaryjne itp. ale czy to prawda... Ale sądzę że ciągniki Zetora są dobre a przede wszystkim bez zbędnej elektroniki :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Witam.

 

Wie ktoś może gdzie moge kupić tą zewnętrzną dźwignie od podnośnika??? bo troche męczące jest to skakanie do ciągnika i spowrotem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Słuchaj z tą dźwignią to jest taki temat, ze najlepiej sie zorientować tam gdzie kupowany byl ciągnik, ja jak swoja kupowałem to dźwignię miały być już w maju, ale jak byłem na początku to jeszcze nie mieli. W karzdym razie w specyfikacji czy cenniku Zetorowskim juz jest :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Mam pytanie, moze ono wydwaćą się troche głupię...

Czy zetor proxima 6441 hamuje na 4 koła czy tylko na tył??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Ciągniki wyposarzone są w hamulce na 4 koła jeśli posiadają skrzynie biegów 40km/ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

A jeśli nie ma szybkiej skrzyni to on hamuje tyłem na płyn hamulcowy czy na powietrze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Hamulce są hydrauliczne, a co do awaryjności to tak samo jak wszystkie Proximy, czyli bardzo mała, ale co tu powiedzieć jak są to stosunkowo nowe ciągniki......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Czy to prawda, że we wszystkich modelach proximy, proximy plus i proximy power jest stosowana pneumatyczna blokada przedniego napędu tj. w fortshrittach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

To nie prawda bo proksima ma automatyczną blokadę przedniego napędu wystarczy że koła są ustawione do jazdy na wprost a jedno z kół ma poślizg to od razu włącza się blokada a jak skręci to się rozłączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

A czy napęd można włączyć samodzielnie?Czytałem, że proxima i proxima plus mają blokadę elektro-pneumatyczną. Czy to jest dobre rozwiązanie? Czy proxima power ma też takie rozwiązania, czy inne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Jak to samodzielnie? to nie LTZ że przy uślizgu tylnych kół sam napęd się załącza, napęd masz włączany guzikiem, rozumiem że masz wątpliwości co do trwałości tego rozwiązania, nikt tu jednoznacznie nie okresli tego, bo w jednych ciągnikach napęd załączany mchanicznie dzwignią prostą jak cep stwarza problemy, a w innych zaawansowane rozwiązanie sprawdza sie bezproblemowo, tutaj jedynie mozna się spodziewać problemów tego typu co wogóle strzawają instalacje pneumatyczne w starszych pojazdach, ale nie mam proximy więc do końca nie wiem jak to jest, każdy producent ma jakieś rozwiązania lepsze lub gorsze, poszukaj posiadaczy starszych zetorów serii *341 i podpytaj, a chyba te instalacje były i w jeszcze starszych forterrach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Ma ktos moze instrukcje do zetora proximy w pdf??? albo jakąś inną wersje elektroniczna po polsku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Ferdek07 A co to w ogóle jest Ltz? Nie widziłaem tego ciągnika osobiście, tylko na zdjęciach. Czy on ma coś wspólnego z mtZ?

Ps: który z użytkowników af jest posiadaczem tej serii zetorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Tak bogata galeria z licznymi komentarzami pod kazdą fotą a kolega pyta o niki userów, może by tak trochę poużywać wyszukiwarki w galerii i samemu poszukać info :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

look1990 Jeżeli chodzi ci o LTZ ta to nie mam ale mam Proksime 6441

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

To powiedz mi jak jest ze spalaniem, awaryjnością i czy konstrukcja tego modelu różni się czymś od np.7340?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Mam go od 3 lat nakręciłem ponad 900mtg (to i tak nie wiele) awarii żadnej nie miałem do tej pory spalanie to średnio około5 l na mtg tyle że ja nie zapinam go do pługa tak więc nie wiem ile spali by w orce! U mię pracuje w rozsiewaczu, bronach, beczkowozie 4000l, prasie kostkującej, w transporcie, i w przyszłości w opryskiwaczu (tyko muszę kupić odpowiedniej wielkości).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

A czy po to, aby włączać i wyłączać blokadę trzeba mieć włączoną sprężarkę?Czy sprężarka nie ma wyłączania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

I to jest główna jego wada, która powoduje jego szybsze zużycie i obniża jego moc. Czy hamulce w nim są też na powietrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MTZ1    0

Hamulce są hydrauliczne a sprężarka chodzi cały czas bo na powietrze jest włanczana blokada tylnego mostu i przedni napęd. Tylko ze Zetor nie jest jedynym którym sprężarka jest nie wyłączalna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look1990    0

Czyli wystarczy z tyłu podłączyć na stałe końcówkę od ukł. hamulcowego przyczepy (samą wtyczkę). W Lamborghini grand prix target 95 jest tak samo i w lampo 70w też. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikirolas5    7

Powiem tak Proxima 6441 dobry sprzecik troche tego paliwa spali ale robote zrobi na standardowych kolach brzytko wygląda i szybko sie topi,ma 62 konie ale agregad uprawowo-siewny 3m NORDESTENA ciągnie bez problemu jak obciązenie jest doozone od dillera to z pelnym agrgatem przodu nie podniesie kilku jeszcze gospodazy kupilo proximk 6441 i chwalą sobie jesen to ma nawet bez kabiny


Sprzedam Fotele do vw Passata ccena do negocjacji i modele firmy bruder

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj