Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Ferdek07    62

Witam!

Mogę znaleźc dużo informacji na temat 8441 ale o mniejszych proxima jest bardzo mało, może wypowiedzą się posiadacze 6441 i 7441 na temat swoich maszyn jakie mają wyposarzenie dodatkowe, czy są potrzebne obciążniki i szersze koła na temat awaryjności i spalania ;)

Tylko prosił bym wypowiedzi posiadaczy lub ludzi którzy mieli do czynienia z tymi maszynami a nie np. właścicieli starych 7211 (nic nie mam do 7211) którzy nigdy nie widzieli 6441 a sugerują się tylko obiegową opinią o marce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kris14    259

Mało jest użytkowników 6441 bo jak mówią dealerzy pali podobnie jak 8441 i też nie ma olbrzymiej różnicy w cenie, więc często wybierają większy model.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Ferdek07    62
Mało jest użytkowników 6441 bo jak mówią dealerzy pali podobnie jak 8441 i też nie ma olbrzymiej różnicy w cenie, więc często wybierają większy model.

Fakt co do spalania to tak mówią, chociaż nie bardzo chce mi się w to wierzyc, a różnica w cenie to jest ponad 15 tyś.

Jak się już czepiłem małych proxim to chyba ma byc jakas 3 cylindrowa proxima nie wiadomo kiedy w sprzedarzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kluch369    9

ile pali na 1 hektar ciężkiej orki? no i jakim pługiem ;)

i gdzie można zobaczyć wyposażenie opcjonalne do tego traktora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Silver    0
w ostatniej agromechanice pisali, że podczas różnych prac spalała średnio 6-6,5 l/mth.

Czyli co mniej od 8441?, bo 8441 ma lekko z takimi maszynami co 60km jest wykożystane,a 8441 jak ma lekko to pali te 6 - 6,6, więc chyba lepiej dołożyc te 15 tyś a mamy do tego większe koła i mocniejszy podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tvt    0

6441 posiada ten sam silnik co 11441 roznica polega na innych pompach i zmianie konta wtrysku

6441 konstrukcyjnie jest taki sam jak 8441 roznia sie rozmiarem kol , silownikiem wspomagajacym podnosnik (choc ta opcja moze wystepowac i w 6441 nawet w ilosci 2 szt.) i katem wtrysku pompy . radze sie spieszyc jak ktos chce kupowac zetora niech go kupi w tym roku bo od nowego dtrozeje a spowodowane jest to wprowadeniem przez zetora normy Tier III we wszystkich modelach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silver    0
6441 posiada ten sam silnik co 11441 roznica polega na innych pompach i zmianie konta wtrysku

6441 konstrukcyjnie jest taki sam jak 8441 roznia sie rozmiarem kol , silownikiem wspomagajacym podnosnik (choc ta opcja moze wystepowac i w 6441 nawet w ilosci 2 szt.) i katem wtrysku pompy . radze sie spieszyc jak ktos chce kupowac zetora niech go kupi w tym roku bo od nowego dtrozeje a spowodowane jest to wprowadeniem przez zetora normy Tier III we wszystkich modelach

A ile zdrożeje 2 -3 tyś? pewnie dołożą intercooler, ciekawe jak te tier 3 wpłynie na spalanie?

Nie wiesz kiedyw ejdzie proxima 3 cylindrowa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SzTyWnY    0

Dokładnie jest tak jak wy mówicie bo nowego ciągnika nie kupuje się na chwile i wykładając juz spora sumkę to dużo osób woli dołożyć i miec lepszy sprzęt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62

Pochwalcie się kto ma 6441! :D Ile pali i czy jak zamówie na dużych kołach 34' tył to nie strace dużo z wigoru (tzn czy nie będzie się dusić), bo gdzieś tu czytałem ze wersje eksportowe mniejszych zetorów na kołach 34' nie mają odpowiedniego momentu i duszą się że lepsze na 30'tki szersze gumy, co uważacie? i na których mniej będzie trzęsło, więc lepiej 18,4/30 czy 16,9 /34, a może na te 61 km to i standardowe za dużo? :P

Ktoś tu pisał że jak sie lekko depcze na gaz tak do 1,7 tyś obr w lekkich pracach w 3 l/godz się mieści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Ferdek07    62

To jak to jest do cholery z tymi proximami czy te mniejsze palą mniej w lekkich pracach od większych czy to samo, bo wszyscy podajecie na tym i innym forum że pali 6l/mtg w lekkich pracach!!! :rolleyes: :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Ferdek07    62
obojetnie zetory są jak studnia!!!

Fajnie tylko zastanawia mnie dlaczego najbardziej skąpi ludzie w we wsi maja zetory i jeszzce nigdy żaden nie żałował się że ropa droga? :lol:

 

A co do proxi orientuje isę ktoś ile kosztuje skrzynia 40km/ha z rewersem i czy warto do 61 km brać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LowRider    33

Na wiosnę jak się interesowałem Zetorem 8441 z ładowaczem, to rewers kosztował 1200zł, a szybka skrzynia 12/12 4000zł.

Dopłata za koła 18.4-R34 i 380/70-R24 nie więcej jak 2000zł :lol:

Ale na szczęście zamiast Zetora z ładowaczem mam Bobcata T3571 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62

To co z 6441 stykną fabryczne 16,9/30 i 11,2 przód czy coś szerszego by się zdało? jak na 61 km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7
To co z 6441 stykną fabryczne 16,9/30 i 11,2 przód czy coś szerszego by się zdało? jak na 61 km?

Jak chcesz ją do tura to bierz szersze opony na przód bo na tych 11,2 będzie tonął na podmokłych gruntach. Jak nie, to myśle że seryjne wystarczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62

No właśnie przód pewnie będzie tonoł ale czy nie będzie się dusiła na kołąch 16,9/34? i przód 13,6 a może lepiej do tego co jest dokupić 320/70 i też będzie dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

Osobiście nie mam pojęcia ale kolegi 6441 na opcjonalnym ogumieniu (jakieś szersze, przód chyba 13.6) daje rade z pugiem 4x30 tak jak Ci pisałem na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62
Osobiście nie mam pojęcia ale kolegi 6441 na opcjonalnym ogumieniu (jakieś szersze, przód chyba 13.6) daje rade z pugiem 4x30 tak jak Ci pisałem na PW

Jeśli 13,6 przód to napewno tył 34', przynajmniej prześwit większy to też ważne do siana

 

A te 61 km to jest według normy ece r24, wiec na popularną teraz norme97/68ec to by było jakieś 65 km może więcej, tylko nie iwem jak to się ma do normy din z ursusów i starych zetorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mirasek    7

DIN = ECE R24 z włączonym wentylatorem (w niektórych ciągnikach jest na wiskozie i tylko czasami pracuje)

post-1856-1195481881_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ferdek07    62
DIN = ECE R24 z włączonym wentylatorem (w niektórych ciągnikach jest na wiskozie i tylko czasami pracuje)

W proximie chyba na stałe jest wentylator? bo jeśli tak to tak przyrównując do u4514 to ten może i ma prościutka skrzynie i opory małe a moze i nie bo na wałku ba bardzo mało km, więc przyjmując ten przelicznik to 4514 według din miałby 61km, więc tyle co i proxima 6441,

na stronie ursusa 3512 ma 48,5 km według iso a mój według din ma 47km ale coś chyab pocudowali z dawką paliwawiec nie wiem. To by tłumaczyło dlaczego dla znajomego co ma 4512 i 7245 zetor wydawał się dużo silniejszy a km mają oba po 66 chyba>?

Ciekaw jestem w jakich normach podaje moc pronar i belarusy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silver    0

Jeśli 8441 pali więcej od 7340 to można się spodziewać że 6441 spala więcej od 5340!

Ma ktoś porównanie lub co o tym myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez kolo5ful
      witam szukam schematu bezpieczników do  zetora 5011
    • Przez prizmo24
      Witam
      Tak jak w temacie, mam zamiar powiększyć areał ziemniaków, a co za tym idzie rozglądam się za kombajnem. Jedyne ograniczenie to ciągnik. Niestety w c330 nie ma hydrauliki i zostaje tylko zetor 7711. Problem w szerokości opon, które nie będą się mieściły pomiędzy rzadkami. Myślałem nad Bolkiem. Bardzo prosiłbym o poradę odnośnie wyboru kombajnu.
    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
×