Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

płyn chłodniczy w belarus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

mam takie pytanie jaki idzie płyn chłodniczy do belarus 952 w instrukcji napisane jest borygo nowy byłem w sklepie to powiedzieli mi ze borygo nowy jest tylko różowy a w traktorze mam zalany taki jasno zielony jaki to płyn jaki dolać traktor kupiłem w kwietniu i do tej pory nie dolewałem ale juz by trzeba było jakie tam płyn idzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Tak ten zielony to borygo eko . Jak Dolejesz tego nowego to chyba nie powinno się nic stać , tak mi się wydaje ... Ale niech wypowiedzą się inni użytkownicy :)


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    821

Jaki kolwiek byle nie kupiony w tesco lub typu "no name". Każdy znany się nada i tyle w tym filozofii. Jeśli chcesz zrobic dolewkę to ogólnie wszystkie są mieszalne ale dla pewności możesz zrobić test w garku, podgrzać i sprawdzić czy się nbie zwarzy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

no właśnie mi w sklepie mówili ze tego eko ze zwykłym nie można mieszać chyba zeby dolał petrygo on jest taki ciemny zielony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    290

dolewaliśmy PETRYGO kilka miesięcy temu i nic złego się nie dzieje.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Witam.Czy nie macie problemu z płynami? Chodzi mi o płyn kontra aluminiowe części. Miałem płyn od jakichś 3 lat i teraz wyciągałem chłodnicę i widzę że aluminiowe części, czyli obudowa termostatu i rura co łączy się z dolnym otworem chłodnicy są tak zawalone niebieskim szlamem, że szok. W tą rurkę to nawet palca nie wsadzi;) Rurkę wymieniałem na nową przed zalaniem płynem, bo stara była mocno utleniona. Nie wiem, czy to aluminium w częściach takie badziewne, czy płyn mocno agresywny, nie pamiętam jego nazwy, ale na pewno był przystosowany do aluminiowych chłodnic, więc niby powinno być ok.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    10

nic sie nie stanie mieszac wolno zielony z czerwonym niesluchajcie co wam w sklepach pier**la za glupoty......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

W moim znowu jest bezbarwny ale śmierdzi jak... bimber. Sprawdzałem z zamrażarce i przy -18'C był płynny.

Co to jest i czego dolać w razie konieczności?

Tylko nie pisać że księżycówki :P


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    69

Jaki kolwiek byle nie kupiony w tesco lub typu "no name". Każdy znany się nada i tyle w tym filozofii. Jeśli chcesz zrobic dolewkę to ogólnie wszystkie są mieszalne ale dla pewności możesz zrobić test w garku, podgrzać i sprawdzić czy się nbie zwarzy.

no i co z tego że z tesco, płyn to płyn, przecież jakies normy musi spełniać, do mf 255 kupiłem w tesco na promocji po 20zł/5l niebieski i jest ok, jeli chodzi o kolory płynu to raczej nie ma znaczenia a płyny dzielą się tylko na 2 rodzaje, tzn monoetylenowy i etylenowy, etylenowy mniej agresywny jest dla metalu, za to monoetylenowy łatwiej się utylizuje tak więc jest bardziej ekologiczny i z tego powodu wiekszosc nowych aut jest zalewana płynami monoetylenowymi, płyny grupy borygo to są płyny monoetylenowe natomiast niebieskie i petrygo to z reguły płyny etylenowe, czytałem gdzies kiedys że nie należy mieszać płynów monoetylenowych z etylenowymi że niby kisiel nawet potrafi się zrobić,

moja rada, to jesli brakuje w nowym belarusie to najwyżej 0,5l także dolać przegotowanej wody z czajnika i to będzie najlepsze rozwiązanie, a co 2 lata i tak należy wymieniać płyn chłodzący i wtedy możecie zalać co chcecie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Taka sama różnica jak z wieloma innymi produktami sprzedawanymi w molochach. Niby to samo, niby normy musi spełniać a jak przyjdzie co do czego to się okazuje że to tandeta.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez totylkoja
      Witam wszystkich. Jakiś czas temu postanowiłem sprawdzić stan oleju w koparce i.... ten po wyjęciu bagnetu zaczął wylewać się rurką po zakupie ogórka sprawdziłem czy olej jest-był, roztarłem na palcach- nie ma dramatu. Polatało to kilkanaście godzin- sprawdziłem- jest ale jakby więcej czyli przybiera. No i ostatnie sprawdzenie- wylewa się rurką czyli rady nie ma trzeba działać. łącznie spuściłem 38l oleju z silnika   Stwierdziłem, że wyeliminuje pewne niedomagania przy okazji. Wymieniłem przednią pompę hydrauliki, alternator, rozrusznik,pompę wody. Stwierdziłem, że uruchomię manometr od oleju bo leży kołkiem a gdzieś tam widać było wyciek pod kokpitem. Na początek akcja bąk- jedna dysza prawie zamknięte świtało, zaklejony jeden kosz z siatki metalowej (to akurat nie wiem czy ori czy akcja home made), no i jakby brakowało mi podkładki na bąku ale nie znam się- może tak ma być. W samym bąku poza w/w sprawami raczej czysto. Tak więc idę dalej w kierunku mano- brak szczelności na dojściu. Pomyślałem, że przed wymianą  strzelę sprężarką w zegar. Ustawiam na 3bary sprężarkę, strzelam- działa 😮 Szczerze? Przeraziło mnie to bo nigdy nie widziałem, żeby ta wskazówka się ruszała a sprzęt robotę na działce robił. Pierwsze co zwalam miskę- pewnie smok zabity. A tam? smok czysty a cała reszta daj boże, żeby w osobówkach było tak czysto. Tak więc pada na pompę- wyjąłem, rozebrałem. Luz międzyzębny nominalny nie jest mi znany, górna pokrywa podebrana na jakieś 0,1-0,2mm. Pompa nie majątek więc kupuję. przy montażu sprawdzam jeszcze rurkę, wszystkie uszczelki delikatnie reinzem traktuję- żeby nie było cyrku. Odpalam a na zegarze niemrawe 1...  Mógłby ktoś opisać mi sposób przepływu oleju w tym cudzie? zakładam,  że pierwsze co to filtracja oleju czyli podstawa/bąk. Jest tam jakaś regulacja/ zawór? W którym miejscu powinien być wkręcony przewód do manometru? po lewej stronie podstawy w górnej jej części mam wkręcony przewód miedziany i jest on zaślepiony. Może posiada ktoś rysunek bąka w przekroju z opisem elementów?
    • Przez jacek12345
      Witam,
      mój tata posiada MTZ  82 i z biegiem czasu doszło do uszkodzenia szpilek w przednich kołach. Chcemy je wymienić ale nie mamy pojęcia jak się za to zabrać. Wymieniał ktoś może? albo może ktoś ma jakieś instrukcje? 
    • Przez Cheesburger
      Jak wyjac wlacznik sprezarki? Odkrecilem srubke z przodu z brzegu taka krotka co jest ze metalowa oslona wentylatora chlodnicy ale nie chce wyjsc za nic w swiecie...
      Moze ktos poradzi ktora to konretnie sruba? Powinno wyjsc lekko? Wybic mlotkiem? W pozycji wlaczonej? Wylaczonej?

    • Przez aniszek1
      Witam, odziedziczyłem MTZ 82 rocznik 1990. Cięgnik od 10 lat w naszej dalszej rodzinie, po dokładniejszym przyjrzeniu się, zauważyłem że MTZ-82 posiada blok silnika od d50 - na bloku widnieje plakieta z napisem po rosyjsku d-50, i teraz moje pytanie czy to jest możliwe że został tak złożony czy może pierwszy właściciel przy remoncie silnika wepchnął części od mtz-50? Głowica jest od mtz-82 i reszta również, jedynie ten blok. Ile taki silnik może mieć koni?
      Co jeszcze dziwniejsze w dowodzie rejestracyjnym jest zarejestrowany jako mtz-80 - czyli bez napędu...
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj