Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

płyn chłodniczy w belarus

Polecane posty

audi80b4    1

mam takie pytanie jaki idzie płyn chłodniczy do belarus 952 w instrukcji napisane jest borygo nowy byłem w sklepie to powiedzieli mi ze borygo nowy jest tylko różowy a w traktorze mam zalany taki jasno zielony jaki to płyn jaki dolać traktor kupiłem w kwietniu i do tej pory nie dolewałem ale juz by trzeba było jakie tam płyn idzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Tak ten zielony to borygo eko . Jak Dolejesz tego nowego to chyba nie powinno się nic stać , tak mi się wydaje ... Ale niech wypowiedzą się inni użytkownicy :)


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jaki kolwiek byle nie kupiony w tesco lub typu "no name". Każdy znany się nada i tyle w tym filozofii. Jeśli chcesz zrobic dolewkę to ogólnie wszystkie są mieszalne ale dla pewności możesz zrobić test w garku, podgrzać i sprawdzić czy się nbie zwarzy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

no właśnie mi w sklepie mówili ze tego eko ze zwykłym nie można mieszać chyba zeby dolał petrygo on jest taki ciemny zielony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

dolewaliśmy PETRYGO kilka miesięcy temu i nic złego się nie dzieje.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Witam.Czy nie macie problemu z płynami? Chodzi mi o płyn kontra aluminiowe części. Miałem płyn od jakichś 3 lat i teraz wyciągałem chłodnicę i widzę że aluminiowe części, czyli obudowa termostatu i rura co łączy się z dolnym otworem chłodnicy są tak zawalone niebieskim szlamem, że szok. W tą rurkę to nawet palca nie wsadzi;) Rurkę wymieniałem na nową przed zalaniem płynem, bo stara była mocno utleniona. Nie wiem, czy to aluminium w częściach takie badziewne, czy płyn mocno agresywny, nie pamiętam jego nazwy, ale na pewno był przystosowany do aluminiowych chłodnic, więc niby powinno być ok.


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

nic sie nie stanie mieszac wolno zielony z czerwonym niesluchajcie co wam w sklepach pier**la za glupoty......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radzik445    6

W moim znowu jest bezbarwny ale śmierdzi jak... bimber. Sprawdzałem z zamrażarce i przy -18'C był płynny.

Co to jest i czego dolać w razie konieczności?

Tylko nie pisać że księżycówki :P


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Jaki kolwiek byle nie kupiony w tesco lub typu "no name". Każdy znany się nada i tyle w tym filozofii. Jeśli chcesz zrobic dolewkę to ogólnie wszystkie są mieszalne ale dla pewności możesz zrobić test w garku, podgrzać i sprawdzić czy się nbie zwarzy.

no i co z tego że z tesco, płyn to płyn, przecież jakies normy musi spełniać, do mf 255 kupiłem w tesco na promocji po 20zł/5l niebieski i jest ok, jeli chodzi o kolory płynu to raczej nie ma znaczenia a płyny dzielą się tylko na 2 rodzaje, tzn monoetylenowy i etylenowy, etylenowy mniej agresywny jest dla metalu, za to monoetylenowy łatwiej się utylizuje tak więc jest bardziej ekologiczny i z tego powodu wiekszosc nowych aut jest zalewana płynami monoetylenowymi, płyny grupy borygo to są płyny monoetylenowe natomiast niebieskie i petrygo to z reguły płyny etylenowe, czytałem gdzies kiedys że nie należy mieszać płynów monoetylenowych z etylenowymi że niby kisiel nawet potrafi się zrobić,

moja rada, to jesli brakuje w nowym belarusie to najwyżej 0,5l także dolać przegotowanej wody z czajnika i to będzie najlepsze rozwiązanie, a co 2 lata i tak należy wymieniać płyn chłodzący i wtedy możecie zalać co chcecie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Taka sama różnica jak z wieloma innymi produktami sprzedawanymi w molochach. Niby to samo, niby normy musi spełniać a jak przyjdzie co do czego to się okazuje że to tandeta.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj