dominik123

Blokada mechanizmu różnicowego TM135

Polecane posty

dominik123    0

Witam

Mam pytanie do użytkowników ciągników NH serii TM ,posiadam TM 135 2001r i chciałbym dowiedzieć się przy jakiej prędkości blokada mechanizmu różnicowego powinna się automatycznie wyłączyć. Od nowości blokada ta wyłączała mi się całkowicie po przekroczeniu 15 km/h, w tym roku panel od wszystkich blokad padł, został wymieniony na nowy i teraz blokada mechanizmu różnicowego wyłącza się po przekroczeniu 9 km/h i serwis twierdzi że tak powinno być.

Czekam na informacje, z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    307

nie wiem co to za różnica przecież i takk możesz włączyć ja na stałe w więkrzosći ciągników jest to około 14-16 myślę ze to kwestia programu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    25

A który serwis tak twierdzi? W instrukcji do T7050 jest napisane, że blokada wyłącza się w sposób trawały po przekroczeniu 15km/h, czyli... 9MPH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dominik123    0

W jaki sposób można ją włączyć na stałe, przy pracy z pługiem jeżdżę około 10km/h więc blokada nie działa.

A serwis który tak twierdzi to Agrohandel z Legnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie do 15 km/h działa jak jest na automacie chyba ze podniosę np. agregat do góry to się rozłącza. na stałe mogę włączyć w moim po prostu przycisk w drugą stronę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    307

no to zgłoś to powiedz zę tak nie p[owinno być że sprawdzałeś w różnych żródłach i u urzytkownikow takich maszyn i wszystcy zgodnie twierdzą zę przy 15stu i ze ci to w praxcy bardzo przeszkadza i tyle


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Kolego masz przeciez 4 przyciski w TMie na panelu z boku, przedni naped auto i reczny oraz blokady auto i reczne.

Odnosnie auto to czesto pada sensor skrętu przy kole, wyrzuca blad i auto przestaje dzialac, ale i tak to nie jest zbyt czesto zwykle uzywane przez wlasnie takie niedogodnosci.

Wlaczasz recznie blokade i trzyma dopoki nie nacisniesz hamulca lub jej nie wylaczysz.

A przedni naped nie pusci dopoki go recznie nie odlaczysz. Fakt, troche jak w starszych ciagnikach ale przynajmniej sie nie nawajchujsz ;)

Edytowano przez maks

Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominik123    0

Blokada i na automacie i jak włączę ją ręcznie to wyłącza się przy 9km/h, a co do awarii sensoru skrętu , to wiem coś o tym, bo wymieniałem go prawie co rok, aż wymieniłem przednią oś na nową i tam jest to inaczej rozwiązane, i sensor jak narazie działa bez zarzutu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

A kupowales oryginalne sensory? Moglbys podeslac foto jak to jest w nowej osi i jesli widac to jakies symbole czujnika?

 

Co do blokady to pewnie tylko serwis...


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rafik1808
      Witam. Ciągnik w którym jest problem to New Holland TM 150 rok 2000. Na wyświetlaczu od skrzyni cały czas wyświetla się błąd F1F. Nie wyświetlają się biegi. Lampki normalnie się zmieniają. Ciągnik normalnie jeździ i wszystko działa. Przez ten błąd nie da się przeprowadzić kalibracji, nawet nie pokaże temperatury oleju. Skrzynia to Power Command. Bezpieczniki pod kierownicą posprawdzane, prądy dochodzą. Moje pytanie to co to za błąd, jak to usunąć. Link do filmiku jak to wygląda 
          
    • Przez xDYMEKx
      Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika NH TM165. Ciągnik przez ostanie pół roku dobrze się sprawował natomiast teraz mam z nim problem z niedziałającym wom-em. Błąd P34 zawsze wyświetla mi się podczas niskich temperatur lub podczas opadów deszczu. Jeżeli ktokolwiek miał problem z tym błędem będę wdzięczny o wskazówki jego naprawy.
    • Przez 22tomek22
      witam mam taki problem z new holland tm150 a mianowicie ciągnik jak pracuje to nic nie słychać ale jak załączam napęd przedni zaczyna jakby wyć hydraulika i przewód od akumulatora hydraulicznego mocno drży ale jak wyłącze napęd to znowu wszystko ustaje pompa jest nowa wymieniona pół roku temu filtr nowy zawór na pompie czyszczony prosze o pomoc w diagnozie z góry dziękuje
    • Przez Ziomek111222
      Cześć ! 
      Posiadam ciągnik New holland tm 120. Czy ktoś może wie co to za przewody elektryczne idące w stronę chłodnicy? Jeden jest przerwany, a drugi uszkodzony. Czy ta metalowa część na zdjęciu powinna się rozkręcić ?
       


    • Przez Ziomek111222
      Cześć !
      Pacjentem jest ciągnik new holland tm 120, a dokładnie fotel pneumatyczny. Wymontowałem sprężarkę w siedzeniu bo nie pompowała. Chciałbym zapytać, czy może wie ktoś co to za sprężarka bo nie mogę takiej znaleźć. Mam nadzieje, że uda się ją naprawić bo silniczek działa jedynie jest problem z przekazaniem napędu na tłoczek. Może da się do tego kupić jakieś części zamienne lub zamiennik takiej sprężarki ? Wielki dzięki z góry za pomoc :).



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj