Skocz do zawartości
zetorek6245

zetor odpowietrzaja sie samoczynie hamulce

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
zetorek6245    0

witam kupiłem niedawno zetora 6245 na początku były bardzo słabe hamulce i sie blokowało jedno koło więc postanowiłem wymienić pomyki wymieniłem i to samo się nadal działo. wymieniłem wyrównywacz ciśnienia nadal bez zmian a później doszło do cylinderka lewego i nic nadal sie blokuja i nie chcą hamować więc wykręciłem wyrównywacz i połączyłem hamulce tak jak jest w c 360 nadal to samo pilnie proszę o pomoc.

 

u mnie w zetorze jest dwie krótkie pompki czy tak powinno być bo w c 360 była krótka i długa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek6245    0

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

 

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

wi

 

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

wiem pomyliłem tematy

 

Cylinderki przy kołach masz szczelne nic nie cieknie. Czy w układzie występ[ują gumowe przewody, czy tem metalowe są drożne? A tak wogóle temat w złym miejscu umieściłeś.

występują gumowe i metalowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zorzyk2    50

Pompki są identyczne, a przyczyną blokowania i małej skuteczności mogą być rozwarstwione przewody elastyczne wychodzące z tychże pompek i stary gęsty płyn. Te przewody są podobne do tego sprzęgłowego, tylko zamiast podłączenia na oczko są wkręcane w pompki. Połączenie elastycznych z metalowymi jest na korpusie skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek6245    0

Pompki są identyczne, a przyczyną blokowania i małej skuteczności mogą być rozwarstwione przewody elastyczne wychodzące z tychże pompek i stary gęsty płyn. Te przewody są podobne do tego sprzęgłowego, tylko zamiast podłączenia na oczko są wkręcane w pompki. Połączenie elastycznych z metalowymi jest na korpusie skrzyni biegów.

dziękuje bardzo spróbuje wymienić te przewody i powiem czy pomogło to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek6245    0

dziękuje bardzo spróbuje wymienić te przewody i powiem czy pomogło to

Problem został rozwiązany przyczyną hamowania były podparte pedały i pompki nie cofały płynu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×