pablo046

ON w oleju silnikowym

Polecane posty

pablo046    0

Witam! Prosze o pomoc, mam bozona rekorda z 2003 na new hollandzie i mam problem, bo ropa mi idzie do oleju silnikowego, wymieniłem wtryskiwacze na nowe i dalej to samo,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Niebywałe, jak ropa może iść do oleju? :blink:

A na poważnie proszę o fachowe, a nie prowincjonalne nazewnictwo


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak ma silnik CT to największe prawdopodobieństwo że jest nad pęknięta rurka przelewowa wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Dokładnie w tych silnikach nieorozumieniem jest że rurka powrotu paliwa jest w pod deklem tak samo jak wtryskiwacze, trzeba zdjąć dekiel i odpalić silnik i sprawdzić będzie widać jak się leje,

 

tylko w starych silnikach deutz jest chyba gorsze rozwiązanie od sw400 , w deutz pompa wtryskowa jest w środku silnika :blink:


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo046    0

właśnie w tym rzecz ze rurki wymieniałem na nowe nowe końcówki i wtryskiwacze, nowe podkładki pod wtryskiwacz i dalej ropa idzie do oleju, mi juz rece opadaja na ten kombajn,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    7

właśnie w tym rzecz ze rurki wymieniałem na nowe nowe końcówki i wtryskiwacze, nowe podkładki pod wtryskiwacz i dalej ropa idzie do oleju, mi juz rece opadaja na ten kombajn,

 

Jestes wogole pewny ze to jest ropa?

Edytowano przez myster

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek12    82

Jak to silnik ct 107 to pompka odpada bo jest napedzana od pompy wtryskowej a nie od wałka rozrzadu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

właśnie w tym rzecz ze rurki wymieniałem na nowe nowe końcówki i wtryskiwacze, nowe podkładki pod wtryskiwacz i dalej ropa idzie do oleju, mi juz rece opadaja na ten kombajn,

 

W silnikach CT107 czy SW400 o ile są w mirę w dobrym stanie nie ma innej drogi dostania się paliwa do oleju silnikowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Właśnie pompa wtryskowa jest odizolowana od silnika, jedyne dojście on do oleju to wtryski albo rurka powrotu, nowa nie znaczy dobra, zdejmij dekiel odpal silnik bedzie widać gdzie ucieka on


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To rozwiązanie z tym powrotem i wtryskami w tych silnikach to porażka, w razie pęknięcia rurki moment paliwa na pompuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo046    0

pompka zasilajaca nie była sprawdzana, nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, rurki od powrotu kupowałem juz ze 2 albo i 3 nowe, i dalej nic, i własnie sciagam dekiel i niby nigdzie nie leje,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A gdzie tam pompka, pompa wtryskowa jest napędzana wałkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Następny oporny... zdejmij dekiel klawiatury odpal silnik i się przyglądaj, możliwe że z obudowy wtryskiacza się leje, najlepiej jak byś miał kolorowe paliwo to byś lepiej zobaczył na tle czystego oleju, np dodaj do paliwa olej do piły czerwony, czy zielony, i przyglądaj się w okolicy wtryskiwaczy i rurki nie ma kolorowego paliwa, oczywiście na zapalonym silniku, a jak nie to wtryski leją. I wybij sobie z glowy że to wina pompy wtryskowej, sprawdź jeszcze czy to nie olej ze wspomagania a nie ropa jak masz rekorda


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo046    0

zrobiłem tak jak napisałeś bobytempelton niby nigdzie nie widac zeby cos uciekałem przy tej rurce od powrotu ani koło wtrysków nic nic i nic to musi byc cos gdzie indziej , olej od wspomagania nie ucieka ani kropla, był wczoraj serwis, niby cos tam zrobili, kase wzieli i dzis pojechałem w pole pół godziny roboty i z 5 litrów przybyło w oleju ropy. Jutro maja znowu przyjechac zobaczymy co i jak to bedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A wtryski sprawdzałeś 2 raz? może nie lać końcówka a obok końcówki, bierz wtryskiwacze do konkretnego gośćia i niech sprawdzi dokładniej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo046    0

wtryski 2 razy zakładałem nowe, i były sprawdzane u goscia, jest u mnie dzis drugi raz gość z serwisu siedzi juz prawie cały dzien i sam juz nie wiem co ma robic dalej , wymienił pompe olejowa, bo myslałem ze to olej idzie do silnika, i nic pół godziny koszenia i cisnienie spada i ropy przybywa w silniku. Sam nie wie co zrobić, zrobili dzis zebranie w firmie serwisu i nikt nie wie co robic.normalnie koszmar :(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Powiedz tym z serwisu niech zatkają powrót oleju napędowego z wtryskiwaczy z silnika do baku, lub go odkręca i wepną w powrót wysokociśnieniową pomkę ręczna do ON nawet zwykły próbnik do badania wtryskiwaczy i zaczną pompować w powrót z wtryskiwaczy, a najlepiej gdy odkręcą powrót z boku silnika nad kołem zamachowym i w tym miejscu podepną próbnik i zaczną pompować, WTEDY JUŻ NIE MOGĄ NIEZAUWAŻYć gdzie leci ON, niepomysłowych znalazłeś tych serwisantów, pewnie są z Jacentowa


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo046    0

serwis był z świdnika, koles juz sam nie wiedział co robic jak przyjechał drugi raz, niby zrobił ale dalej nic, pozniej nic nie robił pojechałem w pole i niby samo sie naprawiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Niby??? napisz mi jeszce ilu konną masz wersje silnika, bo jak masz z 2003r to tam wychodziły w rekordach 120,125 137 i 150km, i przede wszystkim na jakie ciśnienie ustawiono wtryskiwacze, bo zależnie od wersji jest inne to istotne


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

    • Przez Iwnkr
      Witam, mam Bizona rekorda, wczoraj na polu zaczął się owy problem, mianowicie hydraulika zaczęła słabo działać i wspomaganie siadło. Dzisiaj hydraulika nie działa wcale. Heder sie nie podnosi ani opuszcza, tak samo grabie i kierownica nie ma wspomagania. Przy silniku od strony chłodnicy słychac syk, tak jakby powietrze ulatywalo. Prosze o szybką poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj