Slawekkul1

Ropa w oleju C-330

Polecane posty

Slawekkul1    0

Zwiększył mi się stan oleju w silniku więc [wody nie ubyło]więc to ropa.Zrobiłem kapitalny remont pompy,nowe końcówki wtryskiwaczy wymieniłem olej w silniku i problem nadal został bo to nic nie dało nadal stan oleju się zwiększa ,nadal ropa idzie do oleju,przez sekcje raczej nie bo sprawdziłem stan i gęstość oleju w pompie jest OK -pompa odpada ,czy jest możliwość aby ropa dostała się przez DZIURAWY tłok ?

Edytowano przez Slawekkul1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak w pompie olej nie zamienia się z ropą to jedyne miejsce jakie ci pozostało to między tłokiem a cylindrem. Z jakiegoś powodu nie jest spalana cała dawka paliwa a resztki walą w olej do skrzyni korbowej. Tylko żeby to przybywało faktycznie w szybkim tempie to musza wtryski lać. Ma silnik jakieś inne objawy: kopci, słaby, duży przebieg, przepał, trudny rozruch, ropa w kolektorze?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawekkul1    0

Ciągnik pali na dotyk,pompa odpada bo jakby to był uszczelniacz to w pompie zamiast oleju byłaby ropa a jest gęsty olej -taki jaki zalałem.Coś musi być zgórą silnika? Dzisiaj sprawdziłem jaszcze raz wtryskiwacze i wszystko OK tylko zauważyłem że miałem założone cieniutkie podkładki pod wtryskiwaczami[nie orginalne]więc założyłem takie jakie powinny być i po zmieżeniu suwmiarką wtryskiwacze podniosły się o jakieś 1,5 mm -czy to mogło wpływać na powiększanie się stanu oleju.Prosze o pomoc bo już niewiem czego się czepiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Taka róznica w wysokosci wtryskiwacza maiła napewno duze znaczenie.

Ropa niebyła dobrze rozpylana, poprostu pozposrednio uderzała w wkręcany otwór od wytyskiwacza, i pororostu spłwyała na tłok.Teraz ropa będzie dokładnie rozpylana wewnątrz tłoka. A w koniecznosci znacznie poprawiane spalanie. Sprawdz, jeszcze zawory, i kąt zapłonu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Więc tak , paliwo bardzo często nie ucieka lejącą końcówką , a podkładką pomiędzy końcówką a wtryskiwaczem, ZA KAŻDYM RAZEM TRZEBA JĄ WYMIENIAć, następnie zawsze przy sprawdzaniu wtryskiwaczy trzeba wszystko rozebrać na części pierwsze, wyczyścić i umyć najlepiej 2-3 krotnie w czystej ropie, pozakładać nowe podkładki i złożyć, podpiąć pod próbnik, płukać cały wtryskiwacz na niskim ciśnieniu 20-40 bar, i dopiero później sprawdzać i ustawiać wtryskiwacz, ja zawsze dociągam na początku sprawdzania ciśnienie na wtryskiwaczu o 1/2 większe niż normalne ciśnienie pracy np. c330 ma 136bar to dociągam do 200bar, jak wytrzyma to będzie chodzić , jak nie to bierzemy inną końcówke, w ten sposób wychodzą tez nieszczelności tj. wyżej piszesz że dobra końcówka... to albo nie umiesz sprawdzać końcówek, albo odwalasz fuszere... i dopiero gdy wytrzyma testy ustawiam ciśnienie na wtryskiwaczu dokręcam kołpak i sprawdzam jeszcze raz , nie tylko ma pylić, dzwonić itp. ma być cały suchutki

post-33482-0-41521000-1312046335_thumb.jpg

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawekkul1    0

Kolego pompe i wtryskiwacze robił gościo z 40 letnim doświadczeniem ,wtryskiwacze były ustawione na 110 at. więc on niechciał ich ruszać ale ja dzisiaj wyjołem je i gościo założył nowe końcówki i ustawił ciśnienie na 135 at.i dodał że to nie będą wtryski-to będzie głowica albo dziurawy tłok i co wy na to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Głowica lub tłok mówisz, ale powiedz co w głowicy zawory nieszczelne czy przedmuchy pod uszczelką mówisz pali na dotyk czyli tam powinno ok być. Dalej dziurawy tłok, aby tak było to by kompresji nie miał i byś nim kręcił i kręcił zanim by złapał i by nierówno pracował, chodziłby na jeden cylinder... A chcesz sie upewnic ze głowica i tłoki są ok to musisz zmierzyc kompresje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Pytanie za 100pkt: co ma uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica do ropy w oleju?? :blink: w mocno wysilonych ciężarówkach lub traktorach nieraz widziałem dziure w tłoku, z winy źle ustawionego początku wtrysku lejącej końcówki i silnik chodził... ale to były silniki 6-8cyl nie 2 cyl... gdybyś w jednym tłoku miał dziure na samym jednym by w życiu nie zapalił...a piszesz że pali na dotyk ...nieporozumienie, następnie jak nieraz ja czy inni pisali jedyną drogą ropy do silnika jest pompa wtryskowa(zużyta pompka wstępna,zużyte sekcje=wywalony uszczelniacz),lub lejące nieszczelne wtryskiwacze, piszesz że masz olej w pompie więc pompa odpada, pozostają wtryski, i tu już wybacz ale ja mam 24 lata mam kaca, i nie mam 40 letniego doświadczenia, twojego gościa zjadła rutyna wsadził na próbnik ruszył dwa razy pyli pyli, kij tam 110 czy 135 gotowe dziękuje, a widzisz w podobnym temacie pisałem już jeżeli ustawi się na niższe ciśnienie to otwierają się wcześniej, i więcej paliwa się wylewa, z resztą co mam tłumaczyć , bierz te wtryskiwacze i niech ci ich sprawdzi konkretny gość


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawekkul1    0

Kolego jeśli jest pęknięcie glowicy[mikropęknięcie]to może-nie musi ale podobno może paliwo przedostać się do kanałów olejowych.I jeszcze jedna kwestia tz.więcej oleju przybywa gdy dostanie bardziej w dupe .POMOCY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Tylko na mój rozum jesli by ci uciekało do kanałów olejowych to byś miał juz mokro pod grzybkiem od wlewu oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

już spisałem sprawdź ustawienie zaworów ja tak miałem w c-360 a dokładnie rozkręciła mi się klawiatura i nie spalał innym razem rozkręcił mi się wtryskiwacz i też ropa w oleju innych przypadków nie miałem :) pozdrawiam i sprawdź te luzy zaworowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawekkul1    0

Panowie zaorałem 3 hektary i jest OK prace wykonane;regulacja zaworow[buło 0,45 jest 0,2],wymiana końcówek wtryskiwaczy-profilaktycznie,stare nie lały ale...,i założyłem orginalne podkładki pod wtryskiwacze.Dzięki wszystkim za pomoc myśle że będzie OK .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w mojej 30 jest duży nadmiar oleju w silniku najprawdopodobniej dostała sie tam ropa bo w chłodnicy tyle samo płynu dolewałem też olej do pompy paliwowej i dziś patrze a tam nic na miarce nie ma co jest przyczyna 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj