pokorny

fahr m900 vs fahr 770

Polecane posty

pokorny    5

Witam,; Już upatrzyłem sobie FAHRa 900 i w ostatniej chwili znalazłem za podobne pieniądze FARa 770. Proszę o pomoc w wyborze. Dodam jeszcze że DF 770 jest o siedem lat młodszy,ale mniejszy

Edytowano przez pokorny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem przez przez 6 sezonów Fahara m900 który sprawował się dobrze . Nie było problemu z częściami był przede wszystkim oszczędniejszy od bizona . Polecam Fahara m900 niestety nie użytkowałem sam nie użytkowałem fahara m770 więc na jego temat się nie wypowiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Mam DEUTZ-FAHRA M-770 5 lat żadnych poważnych awarii paliwo smarowanie i wio w pole palii ok 5 litrów na godzinę silnik 4 fara chłodzony powietrzem polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

kolego co tu porównywać awaryjność skoro i to deutz i to deutz. Fahr jest bardzo dobrym kombajnem i mało awaryjnym. sam posiadam fahra tylko m66s ( mały deutz ale naprawdę dobry)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert983    38

ogólnie mówiac df-y to dobre sprzety co kolega wybral jesli mozna wiedziec

Edytowano przez Marcin91
błędy ortograficzne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
onyx1    0

A czy df m900/770 da się kosić rzepak jestem zainteresowny zakupem takiego sprzętu tylko nie wiem czy nadaje się bo uprawiam zboża i rzepak ok.12ha jak się go ustawia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romeooo    2

Mam M-770 i koszę rzepak, trzeba przełożyć zębatki na napędzie młocarni by były jak najmniejsze obroty, otworzyć klepisko do końca, dorobiłem jeszcze sito 4 mm to dolne wymienne by zielone nie leciało, ustawić wiatry by nie wyganiało i do przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj